Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg åg såg en sleibe golf 2 med bbs RM idag, Ska leggas te at det heller ikkje va feil......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg åg såg en sleibe golf 2 med bbs RM idag, Ska leggas te at det heller ikkje va feil......

hehe, nei det kan klaffa det og avogte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, nei det kan klaffa det og avogte ;)

Ja, har du åg sitt ann, græla råe!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har du åg sitt ann, græla råe!!!

Såg ein ude på Orstad rett med deg der ja.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelige løgnas så kjørte ann:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ein A4 B8 med gallardo felger i Tjensvollkrysset idag... Ska leggas te at det ikkje va feil!

svarte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svarte?

Løg! meinte bilen då ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo!! Begynne bli friske toergolfen allerede : smil : (115km/h opp rennfast på tirsdag, 158-159km/h i kveld...)

Bør legga ein 210mm clutchoppsett plan rimelig snart tror eg :P

Takk for garasjeplass og ei hjelpande hånd i dag Lasse : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter L....

Har du nogen gode råd å tips å gi meg til GTI`en ?

Audien min går jo så et "uvær" i forhold til GTI`en....

Sko aldri våre låv å kalt den bilen GTI...Ann sko kun ha hett GT, pga intriøret, itte mi meining.

Men nå ska det isje stikkas onna en stol at bilen har kun vært voksenkjørt, å e dermed sansynligvis noge daukjørte av tidligere eier.

Takk å pris for eg isje har fonne på å solgt audien ennå, sjøl om eg har våre innom tanken, men trur neppe det blir aktuelt igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter L....

Har du nogen gode råd å tips å gi meg til GTI`en ?

Audien min går jo så et "uvær" i forhold til GTI`en....

Sko aldri våre låv å kalt den bilen GTI...Ann sko kun ha hett GT, pga intriøret, itte mi meining.

Men nå ska det isje stikkas onna en stol at bilen har kun vært voksenkjørt, å e dermed sansynligvis noge daukjørte av tidligere eier.

Takk å pris for eg isje har fonne på å solgt audien ennå, sjøl om eg har våre innom tanken, men trur neppe det blir aktuelt igjen.

An har ikkje turbo, så det e bare å la an vær i fred.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det e vel gjerna best det.

Eg vet der isje e så møye å gjør me de, å at de e daue i utgangspunktet orginalt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det e vel gjerna best det.

Bytt ut dreier GTI med zweier GTD ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo!! Begynne bli friske toergolfen allerede : smil : (115km/h opp rennfast på tirsdag, 158-159km/h i kveld...)

Bør legga ein 210mm clutchoppsett plan rimelig snart tror eg :P

Takk for garasjeplass og ei hjelpande hånd i dag Lasse : vinke :

Bare hyggeligt å hjelpa ;)gjekk heilt greit nå ja : smil : kan bli spennende å følge fortsettelsen du må få en tråd opp å gå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt ut dreier GTI med zweier GTD ;)

Ja....Det e å blir aldri feil me turbodiesel, når eg ser ka du klare å henta utav de : rock ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løg! meinte bilen då ;)

kossen i alle dager sko en vida det? bilen va grågrønn og felganne va org farge din løg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter: Få ut en tråd om 2ern da :) Morro å følge med på litt diesel! Alt for lite av det inne her!

meen fått byttet clutch på 4ern? Greit å ha en reservebil som går når du begynner å lade skikkelig med GTD :)

Hva slags turbotrykkmåler har du satt i GTDèn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter: Få ut en tråd om 2ern da :) Morro å følge med på litt diesel! Alt for lite av det inne her!

meen fått byttet clutch på 4ern? Greit å ha en reservebil som går når du begynner å lade skikkelig med GTD :)

Hva slags turbotrykkmåler har du satt i GTDèn?

Er ikke en GTD desverre, bare en 60hk miljødiesel. : smil :

Lader 1.2 bar nå med original turboen, når K24 turboen blir montert sammen med alt annet stæsj så blir det 1.7-2.0 bar en plass :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn heilt totalt OT:

Eg kom te å tenka på en ting, såg ett program her en dag om de så jekk opp på K2 fjellet.

Koss i helvete går du på do ude i -40 grade?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg hadde vært godt motivert te å holda meg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke en GTD desverre, bare en 60hk miljødiesel. : smil :

Lader 1.2 bar nå med original turboen, når K24 turboen blir montert sammen med alt annet stæsj så blir det 1.7-2.0 bar en plass :rolleye:

Men blir vel "litt" råere enn en standard GTD uansett :)

Men tenkte på hva slags type turbotrykksmåler du bruker? skulle hatt noe i min, men vil ha noe som funker og ikke lager ulyd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn heilt totalt OT:

Eg kom te å tenka på en ting, såg ett program her en dag om de så jekk opp på K2 fjellet.

Koss i helvete går du på do ude i -40 grade?

Dilemma.. Tror de har lært å ikkje gå på do :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kossen i alle dager sko en vida det? bilen va grågrønn og felganne va org farge din løg!

Haha ok då:) eg såg en svarte lave med galardofelger men når eg tenke meg om så var det en b7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha ok då:) eg såg en svarte lave med galardofelger men når eg tenke meg om så var det en b7

Ja der ser du...:P Syns det va litt rart å se gallardo felger på ein B8 då det e nesten ingen felger så passe på B8 bortsett fra OEM.. De har jo endra størrelsen på navet til 66,6mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.