#7301 Skrevet Oktober 4, 2009 Men blir vel "litt" råere enn en standard GTD uansett Men tenkte på hva slags type turbotrykksmåler du bruker? skulle hatt noe i min, men vil ha noe som funker og ikke lager ulyd.. Lånte ein av Lasse for å justera inn men det blir ein digital løsning på det på sikt. Eg bør vel muligens laga ein prosjekt tråd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7302 Skrevet Oktober 4, 2009 Eg bør vel muligens laga ein prosjekt tråd... Bør muligens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7303 Skrevet Oktober 4, 2009 Bør muligens? http://www.morgenutgaven.com/2008/10/vg-helg-burde-burde/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7304 Skrevet Oktober 4, 2009 http://www.morgenutgaven.com/2008/10/vg-helg-burde-burde/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7305 Skrevet Oktober 4, 2009 Bakrus humor på deg i dag ser eg Blei ikkje Østhusvik på deg i natt altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7306 Skrevet Oktober 4, 2009 Bakrus humor på deg i dag ser eg Blei ikkje Østhusvik på deg i natt altså? Nei, va kortere hjem te meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7307 Skrevet Oktober 4, 2009 Nei, va kortere hjem te meg Begge to? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7308 Skrevet Oktober 4, 2009 Petter L....Har du nogen gode råd å tips å gi meg til GTI`en ? Audien min går jo så et "uvær" i forhold til GTI`en.... Sko aldri våre låv å kalt den bilen GTI...Ann sko kun ha hett GT, pga intriøret, itte mi meining. Men nå ska det isje stikkas onna en stol at bilen har kun vært voksenkjørt, å e dermed sansynligvis noge daukjørte av tidligere eier. Takk å pris for eg isje har fonne på å solgt audien ennå, sjøl om eg har våre innom tanken, men trur neppe det blir aktuelt igjen. Fredrik. 3èr GTI med 8V motoren på simple 115hk e ikkje den spegaste bilen nei. Når eg kjøpte min så va ann ganske daue og. Men itte eg bytta alt av tenningsdeler så blei ann faktisk ganske mye friskere. Dt du kanskje og bør sjekka e LMM`n og lamdaèn. De delene har ein tedens te å ryga på disse modellane. Då går bilen i nødmodus og bler ein god del dauere. Men som sagt. Ingen raserbil. Som petter seie. Turbo så vil du få litt ekstra power, men ikkje mye i forhold te ka dt koste. Då e dt bedre å få tag i ein 16v motor eller vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7309 Skrevet Oktober 4, 2009 Begge to? Va det et spørsmål? I dont kiss and tell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7310 Skrevet Oktober 4, 2009 Va det et spørsmål? I dont kiss and tell Klart det va ett spørsmål, men eg respektere at du e ein gentleman Du huske vel at du ringte meg? Klart me ska te Wörthersee 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7311 Skrevet Oktober 4, 2009 Klart det va ett spørsmål, men eg respektere at du e ein gentleman Du huske vel at du ringte meg? Klart me ska te Wörthersee 2010 haha...huska det faktisk ikkje før nå.. Mange som komme på lokallagstreff idag då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7312 Skrevet Oktober 4, 2009 Eg komme ihvertfall i zweierdieselgolf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7313 Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Å eg komme i dreier GTI, men eg har igonnen lagt en egen tråd om lokallagstreffe i kveld. Me kan jo heller skriva der kem så komme å isje.....Eg trenge forresten klister til Golfen.....Nogen så har å kan ta me ett sett til meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7314 Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Fredrik. 3èr GTI med 8V motoren på simple 115hk e ikkje den spegaste bilen nei. Når eg kjøpte min så va ann ganske daue og. Men itte eg bytta alt av tenningsdeler så blei ann faktisk ganske mye friskere. Dt du kanskje og bør sjekka e LMM`n og lamdaèn. De delene har ein tedens te å ryga på disse modellane. Då går bilen i nødmodus og bler ein god del dauere. Men som sagt. Ingen raserbil. Som petter seie. Turbo så vil du få litt ekstra power, men ikkje mye i forhold te ka dt koste. Då e dt bedre å få tag i ein 16v motor eller vr6 Takk for tips Eirik. Kan godt tenkas at der e noge "kødd" me tenningå på motoren ja, for bilen går så ei krykka å kutte på 4000 rpm. På 3.giret går bilen 90 km\t max på 4000 rpm, og trør eg ann ennå mer då, så begynne ann bare å bremsa....Akkurat så der ligge ei sperra der elle noge..Elle ska de orginalt isje gå mer enn 90 på 3. giret kansje ? Det sama sjedde når eg sko ut på motorveien på Sandnes mot Stavanger. Då kutta ann og på 4000 rpm på 2.giret. Eg har hatt på V.A.S. feilsøker på jobb, som er det sama så Vagcom her i klubben. Der fant ann ingen feil på motorelektronik, men det kan jo vær fordi bilen e ganske gammale i forhold til "software" i V.A.S`en kansje Ka LMM er fornoge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7315 Skrevet Oktober 4, 2009 LMM = Luft Masse Måler. Elektrisk dingseboms som står mellom luftfilterboks og innsug som måler luft masse som blir sugd inn i motoren til enhver tid Hvis an kutte på 4k, så går an ikkje så an ska for å sei det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7316 Skrevet Oktober 4, 2009 Keffor laga nye tråd om kver einaste lokallagstreff? Eg får ikkje me meg en dritt om det så ligge onna stavanger lokallag hvis det ikkje e i denne tråden. Men uansett, eg komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7317 Skrevet Oktober 4, 2009 Takk for tips Eirik.Kan godt tenkas at der e noge "kødd" me tenningå på motoren ja, for bilen går så ei krykka å kutte på 4000 rpm. På 3.giret går bilen 90 km\t max på 4000 rpm, og trør eg ann ennå mer då, så begynne ann bare å bremsa....Akkurat så der ligge ei sperra der elle noge..Elle ska de orginalt isje gå mer enn 90 på 3. giret kansje ? Det sama sjedde når eg sko ut på motorveien på Sandnes mot Stavanger. Då kutta ann og på 4000 rpm på 2.giret. Eg har hatt på V.A.S. feilsøker på jobb, som er det sama så Vagcom her i klubben. Der fant ann ingen feil på motorelektronik, men det kan jo vær fordi bilen e ganske gammale i forhold til "software" i V.A.S`en kansje Ka LMM er fornoge ? Her kan dt tyda på at bilen muligens går i nødmodus. Bruge ann merr drivstoff enn normalt tror du? Men du kan jo begynna me å bytta ud plugger, pluggledninger, rotor og fordelerlokk. I vertfall dt så gjorde susen på min Men som sagt LMM e ein svakhet på denne modellen såvidt eg vett. Og te info. Min klarte ca 100km/t på 2 giret før sperrå slo inn. Så din går ikkje så ann ska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7318 Skrevet Oktober 4, 2009 Om dorr e någen som har ein vannkasse te golf 2 av den nyere og merr solige typen ligganes, eg trenge ein asap, så ta ann gjerna med på treffet idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7319 Skrevet Oktober 4, 2009 (endret) Her kan dt tyda på at bilen muligens går i nødmodus. Bruge ann merr drivstoff enn normalt tror du? Men du kan jo begynna me å bytta ud plugger, pluggledninger, rotor og fordelerlokk. I vertfall dt så gjorde susen på min Men som sagt LMM e ein svakhet på denne modellen såvidt eg vett. Og te info. Min klarte ca 100km/t på 2 giret før sperrå slo inn. Så din går ikkje så ann ska Ja....Eg vil tro ann bruge ein del bensin, fordi eg føle nålå flytte seg liga fort så på audien me 5er, å det e isje tull . Så når du seie det, hvis din me same motor gjekk 100 på 2. giret og min går 90 på 3. giret max så seie det seg jo sjøl at der e noge kødd, så eg vil isje se vekk fra at ann faktisk går i nødmodus då. Men eg ska få skifta plugga å fordelerlokk nå i fuste omgang, så får eg se om ann frisknes litt til då Mangen takk for hjelpå Eirik for gode råd å tips !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7320 Skrevet Oktober 4, 2009 Om dorr e någen som har ein vannkasse te golf 2 av den nyere og merr solige typen ligganes, eg trenge ein asap, så ta ann gjerna med på treffet idag! Ska kjøra innom gamlå å se om den gamle min ligge der, den goe nye typen;) Youtube fest i dag, jævlig gammalt klipp, men e grøvt for d! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7321 Skrevet Oktober 4, 2009 Eg har ikkje bil i kveld så eg kan ikkje komma. Eg har både skiltplater og klister liggendes hvis någen har sjans å henta i kveld. Sånn at de som vil ha kan få! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7322 Skrevet Oktober 4, 2009 Ska kjøra innom gamlå å se om den gamle min ligge der, den goe nye typen;) Youtube fest i dag, jævlig gammalt klipp, men e grøvt for d! Stemme, det hadde vært heilt kanon Aldri feil det klippet der nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7323 Skrevet Oktober 4, 2009 Doffer, du tok ikkje by any chance vare på speedoen fra GTD delebilen når du tok ut dashbordet? Eg e ganske sikkert på det gjekk på knoksen, men e lov å håpa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7324 Skrevet Oktober 4, 2009 Doffer, du tok ikkje by any chance vare på speedoen fra GTD delebilen når du tok ut dashbordet? Eg e ganske sikkert på det gjekk på knoksen, men e lov å håpa... Meine eg la alt i bilen, men det kan faktisk verr at det blei med dashbordet inn... Dette ska sjekkast neste gang eg e i lokalet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7325 Skrevet Oktober 4, 2009 Fyst har du en værsting lancia, så du SKAM mose: Så bygge du nye ennå værre lancia: Bergcup Racing e herligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...