#7401 Skrevet Oktober 9, 2009 ja du har "nesten" gått på den smellen før ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7402 Skrevet Oktober 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7403 Skrevet Oktober 9, 2009 (endret) Skyldig BBS RM takk Bilder da. Ett bilde sier mer enn tusen ord Liker disse ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7404 Skrevet Oktober 9, 2009 Bilder da. Liker disse ja! Hmmm! Bilder av felgene havner nok ikke på nett med det første, først skal det tas bilder...Finni? Så skal det redigeres....Finni? Så skal primadonnanen gnuga på di någen uker....Finni? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7405 Skrevet Oktober 9, 2009 Hmmm! Bilder av felgene havner nok ikke på nett med det første, først skal det tas bilder...Finni? Så skal det redigeres....Finni? Så skal primadonnanen gnuga på di någen uker....Finni? Gnuga på dei oppte ett år meine du vel Vente fortsatt på Wörthersee bildene fra mai.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7406 Skrevet Oktober 9, 2009 Då har motoren i audien tatt sin siste omdreining var løye så lenge det varte då 320 000km akurat fikk full registerhavari i 100+km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7407 Skrevet Oktober 9, 2009 Hmmm! Bilder av felgene havner nok ikke på nett med det første, først skal det tas bilder...Finni? Så skal det redigeres....Finni? Så skal primadonnanen gnuga på di någen uker....Finni? Hmm har me sett dett før at du forandre på det me har skrevet. Hvis ingen bilder da må eg snart få se bilen, for kan jo ikke vente på bilder i det uendeliga. Då har motoren i audien tatt sin siste omdreining var løye så lenge det varte då 320 000km akuratfikk full registerhavari i 100+km/t Det var da enormt drid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7408 Skrevet Oktober 9, 2009 Hmm har me sett dett før at du forandre på det me har skrevet. Hvis ingen bilder da må eg snart få se bilen, for kan jo ikke vente på bilder i det uendeliga. Det var da enormt drid. tja litt greit å få bytta ut den slitne motoren og, men som alltid så sjer jo sånne ting når det ikke passer: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7409 Skrevet Oktober 9, 2009 Fant ingen AFB motorer i Norge, men har sendt ein forespørsel te Norsk Bildelsenter, så får se om dei svare. Får ta ein harry-tur te Sverige og handla motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7410 Skrevet Oktober 9, 2009 Då har motoren i audien tatt sin siste omdreining var løye så lenge det varte då 320 000km akuratfikk full registerhavari i 100+km/t Nei? Sykt drid..! Skikkelig uflaks i det sista du! Satse på at ting ordne seg raskt! Ernst Arve: Jepp, får svinga udom ein dag eg e nærheten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7411 Skrevet Oktober 9, 2009 Nå har eg hvertfall en didd jobb forand meg ska bytta lokale. Og alt eg har samla på i snart 10 år ska flyttas. Begnne i morgen. Grue meg der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7412 Skrevet Oktober 9, 2009 Fant ingen AFB motorer i Norge, men har sendt ein forespørsel te Norsk Bildelsenter, så får se om dei svare. Får ta ein harry-tur te Sverige og handla motor hmm drid då ingen huggere som har motor i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7413 Skrevet Oktober 9, 2009 Då har motoren i audien tatt sin siste omdreining var løye så lenge det varte då 320 000km akuratfikk full registerhavari i 100+km/t Trist å hørra. Kor skjedde dette? Passerte jo oss i tunnellen i godt driv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7414 Skrevet Oktober 9, 2009 først skal det tas bilder...Finni? Så skal det redigeres....Finni? Så skal primadonnanen gnuga på di någen uker....Finni? Eg haaaaate å ta bilder i kaldt surt reggen! Eg haaaaate å redigera bilder på denne treige gamle pc'en! Eg haaaaar for masse så e mer fristanes å holda på me enn å setta meg ner å redigera timer på timer.. Men det handle jo bare om prioriteringer. Petter: Glemte heilt Wagenwerks filmen eg har lånt av deg, ferdige me an nå. Kan få an i mårå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7415 Skrevet Oktober 9, 2009 Eg haaaaate å ta bilder i kaldt surt reggen! Eg haaaaate å redigera bilder på denne treige gamle pc'en! Eg haaaaar for masse så e mer fristanes å holda på me enn å setta meg ner å redigera timer på timer.. Men det handle jo bare om prioriteringer. Petter: Glemte heilt Wagenwerks filmen eg har lånt av deg, ferdige me an nå. Kan få an i mårå Whatever! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7416 Skrevet Oktober 9, 2009 Eg haaaaate å ta bilder i kaldt surt reggen! Eg haaaaate å redigera bilder på denne treige gamle pc'en! Eg haaaaar for masse så e mer fristanes å holda på me enn å setta meg ner å redigera timer på timer.. Men det handle jo bare om prioriteringer. Petter: Glemte heilt Wagenwerks filmen eg har lånt av deg, ferdige me an nå. Kan få an i mårå Kan eg få bildene fra sist me va på photoshoot? kan få di uredigert, fram t du har hatt giddå t å redigera di;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7417 Skrevet Oktober 9, 2009 Trist å hørra. Kor skjedde dette? Passerte jo oss i tunnellen i godt driv. Merka den var skikkelig dau på vei til byn så då hadde den sikkert alerede hopt over ei tann. men motoren stoppa heldigvis ikke før eg var nesten hjemma igjen. rundkjøringen på Hanasand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7418 Skrevet Oktober 10, 2009 Asj, det va jo skamkjipt Lasse !!!! Får håba du får tag i enn nye motor i nærmaste framtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7419 Skrevet Oktober 10, 2009 Kan eg få bildene fra sist me va på photoshoot? kan få di uredigert, fram t du har hatt giddå t å redigera di;) Klart det. Eg haaaate senda massevis av megabyte me bilder øve nettet. Eg haaaate dela ud flerne minnepenner. Mista sikkert 20stk siste året. Haaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7420 Skrevet Oktober 10, 2009 Klart det. Eg haaaate senda massevis av megabyte me bilder øve nettet. Eg haaaate dela ud flerne minnepenner. Mista sikkert 20stk siste året. Haaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Eg kan komma innom me egen minnepenn eg vett'u;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7421 Skrevet Oktober 10, 2009 Då har motoren i audien tatt sin siste omdreining var løye så lenge det varte då 320 000km akuratfikk full registerhavari i 100+km/t Argh, den var kjibe... Ska prøva leida itte motor til deg.. Du veit at den bilen din hekje godt av vann/methanol injection tydligvis. Kanskje du bare burde selga det..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7422 Skrevet Oktober 10, 2009 Kjedelig med ras! Hva kommer det av at den hopper over? Sliten reim? ja selg det til østlandet så du får det langt vekk så du ikke angrer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7423 Skrevet Oktober 10, 2009 Argh, den var kjibe... Ska prøva leida itte motor til deg.. Du veit at den bilen din hekje godt av vann/methanol injection tydligvis. Kanskje du bare burde selga det..... Hadde verdt fint om du holdt auene oppe ja ang motor.har sett både i norge og sverige å har ikke funnet noe ennå. kansje den ikke tålte vann methanol insprøytinga ja: klø : Kjedelig med ras! Hva kommer det av at den hopper over? Sliten reim? ja selg det til østlandet så du får det langt vekk så du ikke angrer Reima er ny eller 1 år årsaken er ganske enkelt at strammehjulet løsnet grunnet bruk av helicoil på denne. eg rev av orginalgjengene når eg byttet regreima: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7424 Skrevet Oktober 10, 2009 Helicoil ? Ka det er for noge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7425 Skrevet Oktober 10, 2009 Innsats gjenger. Istede for å gjenge opp hulet, så borer du det større og setter i "løse" gjenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...