Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hadde verdt fint om du holdt auene oppe ja ang motor.har sett både i norge og sverige å har ikke funnet noe ennå.: eek : kansje den ikke tålte vann methanol insprøytinga ja: klø :

No problemos, ska hørra om ngn på jobb veit om ngn motora au. AFB right?

Ja, finne du at det var den som va synderen og he lyst å bli kvitt ann så hente eg ann på dagen.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innsats gjenger. Istede for å gjenge opp hulet, så borer du det større og setter i "løse" gjenger

Okay....Då vett me det og....HEHE : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.9 vs 2.5 : klø :

Akkurat som eg vet ka motor folk har i bilene sine da!: bh ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen så ska te eller forbi Drammen i nærmaste framtid? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ernst Arve.....

Eg såg du allerede hadde fått styling på taket på A4`en, nå i kveld når eg kjørte forbi hjemma sjå deg...

E snøen komt til hanafjellet eller ? HEHE : smil :: vinke :

Eg har isje fått på vinterdekkå ennå eg, eigong...

Kor ti e det fristen går ud for det igroen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

d huse va lekkert:) konne nesten vurdert rennesøy for d huse;) nesten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var lakkskoene tatt av og scheroxene satt på (på bilen)... Trist syn, men VELDIG mye mer komfort :)

Lasse: hvis du skal kaste motoren på Knoksen så er jeg muligens interessert i den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: hvis du skal kaste motoren på Knoksen så er jeg muligens interessert i den.

Ser ikke ut som det er muligt å spore opp en brukt motor, så det blir mest sansynlig overhaling med nye topper:) hva i alle dager trenger du en sånn motor til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst på Top Gear bord, og da er jo V6 bedre enn R4 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det va gråft hus me gråve tarasse og fantastiske utsikt !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har isje fått på vinterdekkå ennå eg, eigong...

Kor ti e det fristen går ud for det igroen ?

E ikkje frist for å få på vinterdekk. Einaste e at du har ikkje lov å ta på pigg dekk før enn viss dato, og så må du ha tatt de av te en annen. Hvis du tør kan du kjøre på sommerdekk heile vinteren. Ingen regel som seie någe om det. Men krasje du, og sommerdekk e årsaken, då e det ein aen historie! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he..-.

Eg har kjørt på piggdekk i 2 uger nå.

Har du ein bag me kler å toalettmappa i bagsede, så e det ingen problem.

Bler eg stoppte i kontroll, ska eg øve fjellet te østlandet;-)

Sist eg kjørte øve suleskaret va der jo snø (1 uga siden), så sledne breie sommardekk e ikkje det besta då.

Har forresten kjørt i gjønå flerne kontrollar på sørlandet, men di bare smile når di hørre piggane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he..-.

Eg har kjørt på piggdekk i 2 uger nå.

Har du ein bag me kler å toalettmappa i bagsede, så e det ingen problem.

Bler eg stoppte i kontroll, ska eg øve fjellet te østlandet;-)

Sist eg kjørte øve suleskaret va der jo snø (1 uga siden), så sledne breie sommardekk e ikkje det besta då.

Har forresten kjørt i gjønå flerne kontrollar på sørlandet, men di bare smile når di hørre piggane.

Hehe....Akkurat ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Old News;)

Uansett om det e gammalt eller nytt....Det dride eg i.......Wagenwerks e fillen så rått : rock ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for linken Petter den var super: rock :. et spørsmål vis det viser seg at registerstrammehjulet er skrudd i en del som lar seg bytte så lurer eg på og få tak i nye eller overhalte topper med nye kammer, har du noe tips hvor eg kan få tak i dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter L dette huset hadde passet bra for deg litt mindre forblåst en sørbø;) har gått ned fra over 6mill skulle gjerne hatt det sjøl og, men siden bilen røyk nå så strekker ikke økonomien helt til:p

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19351826&sid=xz4dacBDmhC863298

Einaste me det huse e at du e NØDT te å ha 4-hjulstrekk for å komma fram te det, men det e vel egentlig ikkje ein ulempe :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det huset har eg fulgt med på siden det blei lagt ut, det mest geniala e at det ligge på ein plass så hette RUMPEHAUGEN!! : smil :

Tenk deg det å hiva seg i ein taxi og sei "kjør meg te Rumpehaugen!" :P

Men det e ei ombygd hytta, og det e visst lit krig med naboane pga. det itte så eg har forstått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kvalifiserer jo til Mansion iforhold til resten av Rennesøy!

Hadde lett bodd på Rennesøy i det huset!! : rock : Bohemen leve! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikke någe å lura på Petter drid i naboene hehe;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.