#7651 Skrevet Oktober 19, 2009 Frank: Ka faen ska du bytta sprut i bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7652 Skrevet Oktober 19, 2009 Anders , det var baklykter som den første hvit opp over. er det pre face lift da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7653 Skrevet Oktober 19, 2009 da er det den første modellen.. Da skal du jobbe GODT for å få schmidt hjula under! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7654 Skrevet Oktober 19, 2009 Har faceleft større buer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7655 Skrevet Oktober 19, 2009 ja mener å huske det.. mener pre er smalere også.. men skal ikke si det 100% sikkert.. hør på bimmers du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7656 Skrevet Oktober 19, 2009 hmm , okay.. Fuck it , har valse så jeg gir faen hahah.. Forresten di hjula du linka tidligere det var jo jeg som var interessert i de .. andreee er jeg på bimmers .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7657 Skrevet Oktober 19, 2009 I know hehe så bilde av X kabben din HEHE men de var jo ikke solgt ennå så regnet med du ikke var int lenger.. kjøp mine felger du! Bbbbillig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7658 Skrevet Oktober 19, 2009 Jeg hadde ikke fått med meg han hadde skrevet i tråden .. hehe så jo jævli bra ut på avbal maskina .. men de var solgt nå .. Jaja.. hehe ja cabben så du bilde av den ? den var ganske kul , mangla m front som jeg hadde liggende , du vet ikke noen som er int i m front klar til lakk med fuller ? Btw tror den fangeren er fra vento tidlig modell , mener petter lønning sa den var skjelden. den du var int i . Hehe de trenger jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7659 Skrevet Oktober 19, 2009 så bare avataren din på bimmers.. er jo samme som her Fra tidlig vento ja, samme som jeg har liggende det da hva skal du ha for den da? fangern er ikke så sjelden, værre med leppa som hører til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7660 Skrevet Oktober 19, 2009 ah hehe , jupp ;--) god cruise bil det ! har film fra vi cruisa i sommer på facebook .. jee , ah okay. denne er ny da ivertfall. tja send meg en pm så blir vi enig. Sengetid nå ! sliten av å pusse opp pus her hjemme også !.. a 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7661 Skrevet Oktober 19, 2009 du pusser pus(y)? sender pm jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7662 Skrevet Oktober 19, 2009 Denne må dokk bare se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7663 Skrevet Oktober 19, 2009 Haha ;--) w0rd yaaaa'l http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1797530#post1797530 LØP Å KJØP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7664 Skrevet Oktober 19, 2009 Haha fine den freddy (got fingered by he's mom) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7665 Skrevet Oktober 19, 2009 Me lo godt når me såg den filmen på jobb tidligere i dag Andrè... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7666 Skrevet Oktober 19, 2009 Denne må dokk bare se Blei ikkje den lagt ud her i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7667 Skrevet Oktober 19, 2009 Jo , må bare unnskylda fredrik han e litt slow (tenkte eg isje sko vær fuste så sa noge denne gangen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7668 Skrevet Oktober 19, 2009 Jo , må bare unnskylda fredrik han e litt slow (tenkte eg isje sko vær fuste så sa noge denne gangen ) Trodde ikkje du hadde manerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7669 Skrevet Oktober 19, 2009 Blei ikkje den lagt ud her i går? Hekkans knall Petter ! Allti ska alt eg legge ud ver posta fra før .... Jaja, nå va isje eg inne på forumet i går faktisk, så det konne isje eg veda....Tru det eller ei Dessuten så e det isje allti eg gidde lesa 3 sie tilbage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7670 Skrevet Oktober 19, 2009 Hahaha keffor e isje du den einaste så eie d .. Joda eg har litt eg og jømt bagi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7671 Skrevet Oktober 19, 2009 Jo blei posta av meg... OLDnews freddeyh ^^ Stian: Eg sko ha våre ein tur i kr sand å henta bil nå på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7672 Skrevet Oktober 19, 2009 Frank:Ka faen ska du bytta sprut i bilen?? skal man bikke 700 gamp på e85 må man visst over på 5 coiler: bh : Dvs jeg må gjøre alt hælvette på nytt: bh : Dvs at alt tar enda lenger: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7673 Skrevet Oktober 20, 2009 Såg frode hadde lagt ud denne på fb for litt siden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7674 Skrevet Oktober 20, 2009 Skal du selge smc sprutet franky ? tysse kjøper det mye skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7675 Skrevet Oktober 20, 2009 kom med bud, selges plug and play til s2 med 3b 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...