#7726 Skrevet Oktober 21, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7727 Skrevet Oktober 21, 2009 Ikke akkurat en unik bil nei, hekkan det var mange av dem i Wolfsburg... Neida, var litt stilig det der, hvorfor ble ikke du invitert? Likte veldig godt den blåe med RS4 felgene...rett å slett lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7728 Skrevet Oktober 22, 2009 jepp jepp .. høres bra ut du kan jo si ifra om det funka og. Ser ut som vi skal opp i helga. ja skal ikke være noe problem å komle sammen 2 tanker, men du må jo ha en motor som leverer nok da.. Har fått tak i 2 50L tanker nå, men kun org motor foreløbig(220liter).. får se om det holder enn så lenge.. Er jo bare å svinge innom når du er i Skien så kan du jo se løsning jeg skal mekke meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7729 Skrevet Oktober 22, 2009 Kan eg gjør d uden ny programware då ? D e vell isje så nøye me di dislane di går vell på feilslag .. Men d va jo pla nen at du sko vær me på det , Har du montert dysene? Få de på først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7730 Skrevet Oktober 22, 2009 e kje tifeldivis ein raue fra mandal du har kjøpt vel?? 1,9td?? Stemme det ja. Prisen va heilt grei. Begge kanalana må nok byttast, og begge fremskjermene. Men me får se kossen det går me an. Teknisk va an veldig bra faktisk. (hvis du ser vekk fra dempere bak) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7731 Skrevet Oktober 22, 2009 Kan eg gjør d uden ny programware då ? D e vell isje så nøye me di dislane di går vell på feilslag .. Men d va jo pla nen at du sko vær me på det , Går fint å bare bytta dysene ja, men eg kan hjelpa te med det og, må bare få tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7732 Skrevet Oktober 22, 2009 (endret) Musikken fra den GTI V klippet.. Samme musikk som i AWOL... EDIT: men den sangen er jo i maaaange andre bilfilmer fant jeg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7733 Skrevet Oktober 22, 2009 ja neste uga ? bare sei ka dag så komme me Går fint å bare bytta dysene ja, men eg kan hjelpa te med det og, må bare få tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7734 Skrevet Oktober 22, 2009 va inne å såg på gamle bilde så fant eg denne , hahaha lenge siden ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7735 Skrevet Oktober 22, 2009 hoho det var nærme den kassebilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7736 Skrevet Oktober 22, 2009 All klaring er god klaring pleier jeg å si ;--D har vært nærmere enn som så.. haha var kult å ha en 325 e36 som var rusta og jævlig , ikke redd for noe .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7737 Skrevet Oktober 22, 2009 Politikontroll på motorveien. Betjenten sitte faktisk under brua med nye avkjørselen før cola bygget, sørgående retning. Gjemmer seg bak betong søyla med radar å sitter VELDIG godt skjult. Står bil parat oppe på avkjørselen bak busken slik at du ikke kan se dem før du har kjørt forbi. Pass på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7738 Skrevet Oktober 23, 2009 Dagens: Mamma sa til lille Per: - Per, mens jeg lager middag, tror du at du kan stikke ned på apoteket å kjøpe en pakke tamponger til meg? - Patonger? Hva er det for noe? - Det heter tamponger, vennen min. Du vet, sånn som mamma stikker inn mellom bena. - Åh, sånn der musebleie? - Per, jeg forventer at du husker ordet tamponger, og hvis du skulle glemme det så må du forklare på en dannet måte hva du skal ha! Litt senere ringte de fra apoteket og sa: - Det står en liten gutt her og sier at han skal ha innvendig isolasjon til pappas hobbyrom..!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7739 Skrevet Oktober 23, 2009 Hehehehe!! Den va bra Eirik:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7740 Skrevet Oktober 23, 2009 Haha! geniale.. Anders vi kommer oppover idag .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7741 Skrevet Oktober 23, 2009 Her må någen slå te, dette e jo svingbilligt.... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19537984 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7742 Skrevet Oktober 23, 2009 Feil boltsirkel + de lemansa er jo fake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7743 Skrevet Oktober 23, 2009 Du er fake frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7744 Skrevet Oktober 23, 2009 Någen som har tips te kor eg i dag itte kl 4 kan få fatt i K&N luftfilterolje? Helst Forus/Sandnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7745 Skrevet Oktober 23, 2009 Ska du olje luftfilteret på en VAG bil? De e luftmengdemåler killer delux hvis du gjør det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7746 Skrevet Oktober 23, 2009 Han ska ha tak i luftfilter olje.. refill... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7747 Skrevet Oktober 23, 2009 Lei av jobben? Kjøp influensa her! Er sjefen din kjip? Føler du at du jobber deg i hjel i hjemmet uten anerkjennelse? Hypokonernes Landsforening har i samarbeid med underbetalte russiske farmasøyter utviklet Influenza i pilleform. Ikke gå glipp av årets epidemi, skaff deg Influensa med minimal innsats du også! Og husk, med influensa på en onsdag får du fullt utbytte av en lang helg med folketrygden i ryggen. Garantert utbrudd etter 24 timer, garantert slått ut i en uke, garantert sympatiske omgivelser! Influenza selges i et begrenset opplag på 400 pk. Legg igjen navn, adresse, telefonnummer og mastercardnummer m/utløpsdato og sikkerhetskode. Pris kun 299,- pluss porto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7748 Skrevet Oktober 23, 2009 Han ska ha tak i luftfilter olje.. refill... Hehehe: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7749 Skrevet Oktober 23, 2009 Feil boltsirkel + de lemansa er jo fake Tror det er heller vi som har feil boltsirkel Frank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7750 Skrevet Oktober 23, 2009 Neida, fasiten er 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...