Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ska du støypa opp ett bodykit te an fra pluggane du har liggande? ;)

Nei, hadde ikkje tenkt d... men håpte eg sko få plass te felgane te Andrè. Strekk, camber vinkelsliper å g 60 breddera, så allerede står på bilen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, hadde ikkje tenkt d... men håpte eg sko få plass te felgane te Andrè. Strekk, camber vinkelsliper å g 60 breddera, så allerede står på bilen;)

Alt går med vold ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går med vold ;)

Å vinkelsliper;)

Krysse fingrane for mårådagen bler sukess: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KE bil du ska henta så de evt ska på ?

Tja lørdag har eg på følelsen blir en stk travel dag , Eg ska ud me noge RBo fagbrev shit på fredag så blir d nokk litt soving på lørdagen så ska eg ordna for eg ska ha folk på lørdag..

Idag va slapp av dag så hadde våre gudd idag men kan sikkert få t på lørdag altså tar jo isje så lange tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter lønning forresten vett du kor mye d koste me ringa t Rh hjulå ? kan du sjekk opp d evt gi meg siå ?

Sko hatt så d blei 9" bag og 8/8,5 framme

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KE bil du ska henta så de evt ska på ?

Tja lørdag har eg på følelsen blir en stk travel dag , Eg ska ud me noge RBo fagbrev shit på fredag så blir d nokk litt soving på lørdagen så ska eg ordna for eg ska ha folk på lørdag..

Idag va slapp av dag så hadde våre gudd idag men kan sikkert få t på lørdag altså tar jo isje så lange tid..

Kan jo ta det på søndag åg om så va, e jo ikkje akkoratt någe så springe av sånn sett.

Våre å sitt på en G60 idag, han sko ha an på eu-kontroll imårå om någen konne d. Så det e egentlig det det står på;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter lønning forresten vett du kor mye d koste me ringa t Rh hjulå ? kan du sjekk opp d evt gi meg siå ?

Sko hatt så d blei 9" bag og 8/8,5 framme

For å få 8,5" bredde må du ha 1,75" breie ringer, koste 119EUR pr. stk

For å få 9,0" bredde må du ha 2,25" breie ringer, koste 127EUR pr. stk

Detta fra http://ph-server.com/iclair

+ frakt og moms såklart :(

Skruer har dei og hvis du vil ha nye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah okay , hehe det hadde sikkert våre kult me di på den ja..

Sundag ska eg sikkert t onkel å skru isamen nogen 125'a an ska sella..! men me får d sikkert t på lørdag! 91648820 send meg en melding så eg har nr ditt..

Men så har eg 2 spørsmål:

1. Nogen så ska mot sarpsborg snart?

2. Nogen så trenge audi 100 2,3e svarte me noge styling evt vett noen som har lyst på ? Senka me 19" gått 180 000 reg reim skifta for litt siden. Goe vinterbil (utenom an mangle quattro og e senka..haha), pris blir me enige om.

A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så d blir ca 3-4000 ? hmm , billigere enn felga då.. Men kor breie va di så va på nå ? 8" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stian nei isje gratis , ska få an for 500 hvis du komme å hente an :)..

Petter lyst å bestilla 2 stk så eg får 9" bagfelg ? og nye gull skrue evt finst der sånn att eg får spikes (elle ka d hette ? skrue ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så he peiling på keffor nogen pere så står i hovedlyktene og grøftlyså på mk 5?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har H1 pærer i någen av lyktene så har eg ett xenon sett liggandes så eg ikkje bruke! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hb4 i grøft og h7, har eg fonne ud t nå men om d stemme vet eg iche. må sjekka ein dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stian nei isje gratis , ska få an for 500 hvis du komme å hente an :)..

Petter lyst å bestilla 2 stk så eg får 9" bagfelg ? og nye gull skrue evt finst der sånn att eg får spikes (elle ka d hette ? skrue ? :)

Originalringane e 1,25" breie for 8" brei felg.

Eg har ikkje råd te å bestilla ein dritt før eg får lønn igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Far betale altså , kor mye blir det t slutt då ca ? bare sånn siden eg isje hadde så lyst å rekna d ud sjøl :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg litt herpa ut de dørene?

Details. An har 80hk motor, så få det hjem ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, denne må dåkk lesa:)

http://ikkepedia.org/wiki/Stavanger

hahahhahah

Innbyggertall; 200000 mennesker, 22000 fra ander steder i Norge , 42 roseselgere fra Romania

FÅR FAENSJE SEDDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahhahah

Innbyggertall; 200000 mennesker, 22000 fra ander steder i Norge , 42 roseselgere fra Romania

FÅR FAENSJE SEDDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha!! D va d fyssta eg tenkte på når eg leste d der:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valuta: Cash bitch!

: haha : Genialt informasjonsside! Fin nasjonalsang dere har ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.