Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Stavanger, Norges albue:

(4 minutt ut i filmen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AHAHAHHA!!

Det va løye , ska eg fortella noge meir løye.. Eg kjørte på ein t4 me golfen t tysse hahaha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:-| du e faen så daue !

Jævla kult å ble vekte av ein telefon så går sånn så dette

" eeeehhhøøm,,,, eyyy..... Du den der golfen din. eehhhmm.... Du sko vel ha noge nye fangere på ann????,,,,, eeehhhhmm for eg kjørte rett i rauå på ein for bussen stopte,,,, eeehhhmmm men då gjør d jo iche noge! snakkes "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

" eeeehhhøøm,,,, eyyy..... Du den der golfen din. eehhhmm.... Du sko vel ha noge nye fangere på ann????,,,,, eeehhhhmm for eg kjørte rett i rauå på ein for bussen stopte,,,, eeehhhmmm men då gjør d jo iche noge! snakkes "

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAhaha nei d va isje sånn! :P ..

"Ey du vett den golfen din , eg kjørte i ei me an .. haha du sko vell ha nye fanger uansett?" :P E vell eg så må gjør arbeie uansett så :P..

Sånn går det når folk stoppe for bila på FUCKING forkjørsvei...

satan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter korti ska me chippa?????????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AHAHAHHA!!

Det va løye , ska eg fortella noge meir løye.. Eg kjørte på ein t4 me golfen t tysse hahaha

Har du krasja rett å slett ?

Blei der møye skade eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAhaha nei d va isje sånn! :P ..

"Ey du vett den golfen din , eg kjørte i ei me an .. haha du sko vell ha nye fanger uansett?" :P E vell eg så må gjør arbeie uansett så :P..

Sånn går det når folk stoppe for bila på FUCKING forkjørsvei...

satan

Off, eg så tenkte å kjøban men nå e det jo ein kollisjonsskada bil...altså verdiløse, så då gidde eg ikkje aligavel...

Idag holdt eg og nesten på å krasja, men heldigvis va det ingen bil der...men det konne ha vore! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk denne !

Lada VS Golf :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk denne !

Lada VS Golf :

Drømme du om diesel nå? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då hente eg meg nye bil på Søndag :)

Tar felgtestingå på søndag elle mandag då Andrè?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka bil du har kjøpt Kluge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja for den va jo ekta : dum :

Kansje isje....Men han der fodle mannen va jo ganske løyen då....HEHE: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har alt liggende klart til deg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja eg ska ha d må bare få inn cash på konto itte franki stjal heila lønnå mi :) men e usikker på bagfangeren, vil ha uden eksos udtag i. Btw d einaste så fekk jønå gå va vel helste d groma plastik skjilte :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får svara for han siå han e dridas idag og, går nok godt d bare å ringa t ein av osse så fikse me d :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja eg ska ha d må bare få inn cash på konto itte franki stjal heila lønnå mi :) men e usikker på bagfangeren, vil ha uden eksos udtag i. Btw d einaste så fekk jønå gå va vel helste d groma plastik skjilte :D

Jess... jeg er faktisk på sørlandet nå (der delene ligger), så jeg kan stue bilen med det du trenger så kan du alltids overføre penger når du får det (I know where you live:evil:). Jeg skal ikke mer sørover før jula, så hvis du vil ha så skal du få :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess... jeg er faktisk på sørlandet nå (der delene ligger), så jeg kan stue bilen med det du trenger så kan du alltids overføre penger når du får det (I know where you live:evil:). Jeg skal ikke mer sørover før jula, så hvis du vil ha så skal du få :P

Ta d med då : rolleyes siå du vet kor eg bor funke d me betaling i natura på kveldsti då?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge Front å sidene, men e usikker på bagfangeren, sko helst hatt uden eksos udtag for eg vil iche fram me eksosen på golfen men kan altids hjelpa deg å sella ann omså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en annen kar som vil ha bakfangeren så jeg blir nok kvitt den... Jeg stuer bilen full så hiver jeg det av på ålgård. På fylla i morra eller har du mulighet til å ta imot hvis jeg kommer bortover i morra kveld??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.