#8126 Skrevet November 6, 2009 Eg har nok kjangs imårå, e ødelgate i ryggen for tiå så tvile på at d blir noge fydle galskab i helgå. Kansje et par øl men iche mer omså. Ti du passere sånn sirka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8127 Skrevet November 6, 2009 HVIS jeg kjører i morra så blir det noki 7-8 tia tipper jeg. Kansje litt senere. Jeg skal bytte noen deler på bilen min, så jeg må se hvor sent det blir før jeg er ferdig med det... Jeg kan gi deg et pling...hvis jeg får nummeret ditt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8128 Skrevet November 6, 2009 97 565 122 (Finni iche send mer sex mellinger t meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8129 Skrevet November 6, 2009 Eg har nok kjangs imårå, e ødelgate i ryggen for tiå så tvile på at d blir noge fydle galskab i helgå. Kansje et par øl men iche mer omså. Ti du passere sånn sirka? E det Husfliden skiltene så tok knekken på ryggen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8130 Skrevet November 6, 2009 E det Husfliden skiltene så tok knekken på ryggen din? Nei tror nok d va et dekkskjifte så tog knekken ^^ mine meg om far min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8131 Skrevet November 7, 2009 (endret) Her e litt mer av ann.... Fy fagerten for ein "goe mann", han der va 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8132 Skrevet November 7, 2009 jaja goe greie , du klugen e en så e int i felgane så få gang , han andre duden e han mads kristian fossen elle ka an hette så vil bytta i noge buttestola og shit eg trenge ;P så få gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8133 Skrevet November 7, 2009 jaja goe greie , du klugen e en så e int i felgane så få gang , han andre duden e han mads kristian fossen elle ka an hette så vil bytta i noge buttestola og shit eg trenge ;P så få gang Trodde eg sko henta deg iquell men neeeida, skosje alle få? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8134 Skrevet November 7, 2009 97 565 122 (Finni iche send mer sex mellinger t meg) eg?? hmm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8135 Skrevet November 7, 2009 tysse ja haha men blei henta av stridsvogn steffan kom t stvg så blei henta hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8136 Skrevet November 7, 2009 tysse ja haha men blei henta av stridsvogn steffan kom t stvg så blei henta hehe Stridsvogn ? Steffan ? E det Caddy`en (Oltedal Raserlag) og Steffan på jobb du meine då ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8137 Skrevet November 7, 2009 Gråve burta i den bilen din Dagi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8138 Skrevet November 7, 2009 nei en volvo 240 , skål folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8139 Skrevet November 7, 2009 Rune så henta ja 240 me grønne stribe flaut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8140 Skrevet November 7, 2009 nei isje han , aldri sitt maen før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8141 Skrevet November 7, 2009 Gråve burta i den bilen din Dagi ja, du hørte meg i natt når eg traff deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8142 Skrevet November 7, 2009 Golf 2 GTD Special: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19725986 Ja, hadde audien vært solgt hadde eg nok henta ann på flekken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8143 Skrevet November 7, 2009 ja, du hørte meg i natt når eg traff deg? Ja, åså legger enn jo merke til de lyktene dine med en gang det er du som kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8144 Skrevet November 8, 2009 jævla jivanes dag folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8145 Skrevet November 8, 2009 ja ikke sant:p søndager alså.. Hadde vært bedre det var 2 lørdager etter hverandre: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8146 Skrevet November 8, 2009 heilt sant så går d jo faensje ann å gjør noge heller for eg e så slakke itte gårdsdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8147 Skrevet November 8, 2009 godt å hørra det ikje bare mg som ligge å slakke ann idag... he våre oppe ngn tima nå, men ikje gjort ng fornuftig at det gjer ng.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8148 Skrevet November 8, 2009 Petter smart , chippa snart? NICE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8149 Skrevet November 8, 2009 Spysygå.... dt e givandes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8150 Skrevet November 8, 2009 haha ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...