#8251 Skrevet November 13, 2009 Du må huske på at det ikke er alle som jobber i olja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8252 Skrevet November 13, 2009 Du må huske på at det ikke er alle som jobber i olja... E jo fra februar te august så noe penger må det jo gå an å setta av. Prioritera rektig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8253 Skrevet November 13, 2009 Te neste år blir det Funäsdalen, Nürburgring, Våler og Rudskogen Kem andre e med på den? Hørres ut som ein god plan, må bare klara å prioritera alt.. Wörthersee då? Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8254 Skrevet November 13, 2009 Kjell. Sko du ha den Vista pladå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8255 Skrevet November 13, 2009 Godmorgen Eirik! Nei, eg fekk det faktisk til i går.. Takk for hjelpa btw.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8256 Skrevet November 13, 2009 Godmorgen Eirik! Nei, eg fekk det faktisk til i går.. Takk for hjelpa btw.. Dt e gydd Bare hyggeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8257 Skrevet November 13, 2009 Jeg trenger BIIIIIIIIL. Max 100k noen som har noe artig på lur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8258 Skrevet November 13, 2009 Te neste år blir det Funäsdalen, Nürburgring, Våler og Rudskogen Kem andre e med på den? Eg e med på de to fusste pluss Wörthersee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8259 Skrevet November 13, 2009 Dagens...: Ka får du viss du pare ein elefant me ein puddel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8260 Skrevet November 13, 2009 en pudlefant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8261 Skrevet November 13, 2009 Hørres ut som ein god plan, må bare klara å prioritera alt.. Wörthersee då? Hehe... Nå snakkte me banekjøring, Nürburgring blir ein del av turen te Wörthersee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8262 Skrevet November 13, 2009 Jeg trenger BIIIIIIIIL. Max 100k noen som har noe artig på lur? Golf 2 1.6TD, ska få an for 100k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8263 Skrevet November 13, 2009 Hvis du selgern så kjøper jeg den, men ikke for 100 Hvis ikke har jeg veldig lyst på den mattsvarte urqen som står i garasjen din og venter på TLC. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8264 Skrevet November 13, 2009 Hvis du selgern så kjøper jeg den, men ikke for 100 Hvis ikke har jeg veldig lyst på den mattsvarte urqen som står i garasjen din og venter på TLC. Ingen av dei blir solgt med det førsta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8265 Skrevet November 13, 2009 en pudlefant Feil... Eg tror heller du får ein daue puddel me 18" rauhål Seie sg jo sjøl hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8266 Skrevet November 13, 2009 Jeg trenger BIIIIIIIIL. Max 100k noen som har noe artig på lur? Enkelt det: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1004914;Modified=1257890014;_cmd=similar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8267 Skrevet November 13, 2009 ærlig talt finni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8268 Skrevet November 13, 2009 ærlig talt finni WTF! Står jo frank på hele bilen jo! Få på deg cowboy hatten og solbrilla så stikker vi å henter den i kveld! Ny lakkafelger også jo! 400hk/586nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8269 Skrevet November 13, 2009 Te neste år blir det Funäsdalen, Nürburgring, Våler og Rudskogen Kem andre e med på den? Hørres ut som ein god plan, må bare klara å prioritera alt.. Wörthersee då? Hehe... Eg e me på den planen ja:) Men så Kjell seie, du har glemt Wörthersee! Den ska jo og pressas inn i mellom Funäsdalen og Nürburgring, evt. mellom Nürburgring og Våler, hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8270 Skrevet November 13, 2009 Eg e me på den planen ja:) Men så Kjell seie, du har glemt Wörthersee! Den ska jo og pressas inn i mellom Funäsdalen og Nürburgring, evt. mellom Nürburgring og Våler, hehe;) Må følla me, har jo allerede skreve at Nürburgring blir på Wörthersee turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8271 Skrevet November 13, 2009 Ja, fatte isje ka så skjer, eg trodde eg va komt t bunnen av alle innleggå når eg skreiv inni her, men tydligvis isje... hehehe:) Forresten... Nå e bilen min EU godkjent:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8272 Skrevet November 13, 2009 Ja, fatte isje ka så skjer, eg trodde eg va komt t bunnen av alle innleggå når eg skreiv inni her, men tydligvis isje... hehehe:) Forresten... Nå e bilen min EU godkjent:D Du tog ein fredrik.. lov det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8273 Skrevet November 13, 2009 Hehe, ja så lenge d bare e ein gang i blandt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8274 Skrevet November 13, 2009 E vel ikkje någen som ska te haugesund i nærmaste fremdtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8275 Skrevet November 13, 2009 E vel ikkje någen som ska te haugesund i nærmaste fremdtid? Jo, eg i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...