Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Jeg trenger noe som man kan ligge sidelengs med, kjenner det er lenge siden nå. Så mine krav er: RWD, ikke diesel, skinn og helst endel hk. Ja og ikke ford :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må a stv mtp bikkja, e46 er veeeldig aktuelt men de er dyre de litt nye , er litt skeptisk til rust på bakluge og dører på de litt eldre e46ene

E isje du opprettar då Andrè ?

Eg tenke med tanke på rustå du e skeptisk til....Det e jo bare å sandblåsa og omlakkera vettu ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D spørs kem så spele d.. eg lige mye bedre å spela på xbox enn pc.. og så e grafikken heilt perverse på modern warfare 2 via hdmi på 50" full hd tv..:P litt kjekkare d enn å sitta framfor en liden 24" hiddenskjerm:)

hvis du meine at d e bedre grafikk på pc så tror eg på d når eg får se d:)

Størrelse på skjermen har ingenting me grafikk å gjør... Men du sidde jo møye nærmare ein PC skjerm enn på konsoll, så sånn sett isje samma behove for ein stor skjerm. Men du kan fint spela PC-spel på ein 50" om du vil d:)

Her ser du forskjellen på Xbox og ein ok PC (ta muså øve d fyssta bilde så ser du d i PC kvalitet)... Trykke du videre eller tbage i artikkelen så ser du og Xbox vs mindre ok PC og veldig ok PC... Nå e isje dette modern warfare 2, men du ser ka d går i...

Ska alltids klara å finna flerne sammenligninger om du vil d;)

EDIT: Vil bare presisera at eg isje seie at grafikken på Xbox eller PS e dårlig, for den e ganske rå! Men du slide med å slå en PC...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Størrelse på skjermen har ingenting me grafikk å gjør... Men du sidde jo møye nærmare ein PC skjerm enn på konsoll, så sånn sett isje samma behove for ein stor skjerm. Men du kan fint spela PC-spel på ein 50" om du vil d:)

Her ser du forskjellen på Xbox og ein ok PC (ta muså øve d fyssta bilde så ser du d i PC kvalitet)... Trykke du videre eller tbage i artikkelen så ser du og Xbox vs mindre ok PC og veldig ok PC... Nå e isje dette modern warfare 2, men du ser ka d går i...

Ska alltids klara å finna flerne sammenligninger om du vil d;)

EDIT: Vil bare presisera at eg isje seie at grafikken på Xbox eller PS e dårlig, for den e ganske rå! Men du slide med å slå en PC...

Off, grue meg allerede te bogå... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit at pc kan få bedre grafikk.. men den må du oppdatere hele tiden for å henge med og da med skjermkort som koster like mye som en ps3 eller xbox.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

greit at pc kan få bedre grafikk.. men den må du oppdatere hele tiden for å henge med og da med skjermkort som koster like mye som en ps3 eller xbox.

Akkurat som om han ser forskjellen uansett? :P

Nei, her er det nok bare å konkludere med at han mener pc slår konsoll på grafikk og at han suger i COD på konsoll...han får rett å slett ikke styringen til uten mus... : gb :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E isje du opprettar då Andrè ?

Eg tenke med tanke på rustå du e skeptisk til....Det e jo bare å sandblåsa og omlakkera vettu ;)

*kremt, Kremt* e iche du og d då? men du ville jo iche ha(gratis) ein flett nye skjerm så e klar for lakk: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen så skjer?!? Blitt ett jævla gamer forum det her nå : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xboxen blir jo utdatert den og. Kjøpe du ein pc med ett greit skjermkort nå, så vil jo ikkje nye spel bli noe bedre på ein xbox som har ett eldre system. Så den holde nok ikkje.

Eg vil og ver enig med Robin her. Tar du det spillet som ble kåret til beste spill 2009, Fallout 3, så får du ikkje det i mer enn 1080i på PS3, mens på pc så kan du spille 1080p. Så det går begge veier. 1080p e jo 1080p om det vises på ein tv eller pc. Så har du skjerm som støtte oppløsningen så kan du få bedre grafikk på pc. Vedig mange spill støtte jo heilt opp til 1200 linjer. Finn den tven te meg som gjør det! ;)

Så eg fortsette å spille på pcen. 24" skjerm, på 1 meters avstand (maks) holde i massevis for meg hvertfall. Den der FPS konsoll spillingen får eg ikkje te. Men ska se om eg ikkje får tak i en sånn mus sak te ps3en så kanskje eg kan få prøvd meg på 99" lerret i full hd. Då begynne me å snakke! :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja sant nok.. Hadde lyst på ein GTD, men koste meir enn det smakte fant eg ud for den eg ville ha så då blei det denna. Virke i veldig bra stand og så er den jo svart og tredørs... Samt ann ser ud som ann he eit greit skinn interiør..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåpentligvis på torsdag kveld hvis alt går itte planen.. Hehe.. Må bare sjekka flytide å sånt. Hente ann på gardermoen og kjøre ann heim øve nottå. Og så rett på jobb om morgenen. Hehe.. Einaste mulighet eg he for å få henta ann desverre... :(

Numero uno blir å skifte dysetetninger og finne ut av vannlekkasje på førerdøra... Og så sko eg kanskje hatt eit nytt speil au ja.. Då begynne det å bli ganske guddi! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo d e eg men lakkering e noge jævla åll , og de ruste i falsen og d e eg isje interresert i for d går isje vekk før du åpne falsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og finne ut av vannlekkasje på førerdøra...

Sjekk pakningen, eventuellt justér dørå og hiv på ny fuktsperra, så e dørå tett så bare det ittepå :) Eg har ein rull med fuktsperreduk liggande hvis du trenge noen meter gratis, tape te formålet har eg og liggande sko eg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glømte du någe nå robin?

I så fall så e d ennå glømt, men du må gjerna minna meg på d:)

D har du heilt rett i. Men et bra skjermkort koste liga møye så 2 xbox'er nesten, jaffal svindyrt! hehe:)

Akkurat som om han ser forskjellen uansett? :P

Nei, her er det nok bare å konkludere med at han mener pc slår konsoll på grafikk og at han suger i COD på konsoll...han får rett å slett ikke styringen til uten mus... : gb :

Ja, hvis du isje ser forskjellen så må du sjekka auene;)

Ja, d stemme at eg suge i sånne spel på konsoll, d e derfor eg isje lige sånne spel på konsoll;) Men bilspel på konsoll e kjekkare enn på PC:)

MÅ DU VÅKNA ROBIN!!!

Slapp av, eg e vågen nå! : vinke :

Xboxen blir jo utdatert den og. Kjøpe du ein pc med ett greit skjermkort nå, så vil jo ikkje nye spel bli noe bedre på ein xbox som har ett eldre system. Så den holde nok ikkje.

Eg vil og ver enig med Robin her. Tar du det spillet som ble kåret til beste spill 2009, Fallout 3, så får du ikkje det i mer enn 1080i på PS3, mens på pc så kan du spille 1080p. Så det går begge veier. 1080p e jo 1080p om det vises på ein tv eller pc. Så har du skjerm som støtte oppløsningen så kan du få bedre grafikk på pc. Vedig mange spill støtte jo heilt opp til 1200 linjer. Finn den tven te meg som gjør det! ;)

Så eg fortsette å spille på pcen. 24" skjerm, på 1 meters avstand (maks) holde i massevis for meg hvertfall. Den der FPS konsoll spillingen får eg ikkje te. Men ska se om eg ikkje får tak i en sånn mus sak te ps3en så kanskje eg kan få prøvd meg på 99" lerret i full hd. Då begynne me å snakke! :evil:

Endelig någen så har forstått d:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I så fall så e d ennå glømt, men du må gjerna minna meg på d:)

Du glømte linken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha!!! Gullfiskane d...

Eg ska finna linken når eg komme hjem, eg komme isje inn på sider som omhandle spel på jobben...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk pakningen, eventuellt justér dørå og hiv på ny fuktsperra, så e dørå tett så bare det ittepå :) Eg har ein rull med fuktsperreduk liggande hvis du trenge noen meter gratis, tape te formålet har eg og liggande sko eg tro.

Flottings! Stikke sikkert innom ein tur i helgå ei gong då... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil Kjell.... Noe space'a ratt, men det er fort gjort å skifte :)

Kan jeg bytte deler jeg kjøpte på Møller i august?? (selvfølgelig ubrukte).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.