#8501 Skrevet November 19, 2009 Någen som har fri imårå eller slutte tidligt og kan henta meg på flyplassen i 4 tiå, altså 16:00? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8502 Skrevet November 19, 2009 Synd denne va bra eg.. Årets homevideo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8503 Skrevet November 19, 2009 http://www.vgtv.no/?id=27283 hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8504 Skrevet November 19, 2009 HAHAHA..."Ikke spør meg, jeg har vært ungkar i 60 år" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8505 Skrevet November 19, 2009 Någen som har fri imårå eller slutte tidligt og kan henta meg på flyplassen i 4 tiå, altså 16:00? Muligt at eg kan... gimme a call:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8506 Skrevet November 19, 2009 Herligt..will do! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8507 Skrevet November 19, 2009 SUpersmell eg har gått på , kan isje nogen kjøba audi 80n min 1!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8508 Skrevet November 19, 2009 bud ronde? eg starte 100 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8509 Skrevet November 19, 2009 bud ronde? eg starte 100 kr Byr 80,-! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8510 Skrevet November 19, 2009 Eg byr 120 ,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8511 Skrevet November 19, 2009 SUpersmell eg har gått på , kan isje nogen kjøba audi 80n min 1!!!! fikk du bilen du ga bud på alså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8512 Skrevet November 19, 2009 Någen som har fri imårå eller slutte tidligt og kan henta meg på flyplassen i 4 tiå, altså 16:00? Henter deg jeg Doffer, slutter halv 4 på jobben.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8513 Skrevet November 19, 2009 Henter deg jeg Doffer, slutter halv 4 på jobben.. Ok, den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8514 Skrevet November 20, 2009 den er grei... pass på å laste opp campingvogna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8515 Skrevet November 20, 2009 Godmorgen!!! Då he eg vært i Oslo og hente meg ein Golf 2 16v. Kom heim kl. halv 6 i dag tidlig, satte alle vekkerklokkan i huse på kl.6 og var på jobb halv 7... Ikje å anbefala nei... E på min 3 kopp kaffe på ein halvtime nå.. Men herliga london for eit vær dar va.. Pisseregna! Helleland e jo oversvømt og tunnelan på flikka va jo stengt så måtte kjøra rundt om tonstad! det va ikje populært kl. 4 på nottå.... Motorveien i frå Grimstad t Kr.Sand e smoooth då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8516 Skrevet November 20, 2009 E dar ngn som he eit speil til Mk2, type 90 og på førersidå? Kjekt å sjå ng der au liksom.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8517 Skrevet November 20, 2009 Kjell ja den e fan så digg ... Lasse : det får eg veda iløpet av dagen men greit å ha en kjøber på an hvis eg får an .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8518 Skrevet November 20, 2009 SOVNA KJELL? Godt du kom deg trygt hjem. Spørs om ikkje eg drukne på veien opp te Bergen i kveld då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8519 Skrevet November 20, 2009 Noen her som kan skaffe meg Norbits invite??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8520 Skrevet November 20, 2009 SOVNA KJELL? Godt du kom deg trygt hjem. Spørs om ikkje eg drukne på veien opp te Bergen i kveld då Hehe, nei, hekje sovna ennå.. Ja, må bare passa dg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8521 Skrevet November 20, 2009 Noen her som kan skaffe meg Norbits invite??? Norbits e utrolig dårligt... Klarer deg fint med det du har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8522 Skrevet November 20, 2009 Då blir vel varen lagra inntil brev og slikt e sendt inn då.. Oi....ny oppdatering: Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret Det blei visst midlertidigt og det.. Sendingen lagt til fortolling av Posten 19.11.2009 16:28 0024 OSLO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8523 Skrevet November 20, 2009 Godmorgen!!! Då he eg vært i Oslo og hente meg ein Golf 2 16v. Kom heim kl. halv 6 i dag tidlig, satte alle vekkerklokkan i huse på kl.6 og var på jobb halv 7... Ikje å anbefala nei... E på min 3 kopp kaffe på ein halvtime nå.. Men herliga london for eit vær dar va.. Pisseregna! Helleland e jo oversvømt og tunnelan på flikka va jo stengt så måtte kjøra rundt om tonstad! det va ikje populært kl. 4 på nottå.... Motorveien i frå Grimstad t Kr.Sand e smoooth då! Var bilen daue då sånn så eg sa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8524 Skrevet November 20, 2009 Var bilen daue då sånn så eg sa? Me har allerede avtalt å testa mot kverandre når eg får i delene i min zweier, TD vs. 16V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8525 Skrevet November 20, 2009 Var bilen daue då sånn så eg sa? Hehe, he faktisk ikje hatt mulighet til å prøvd ann skikkelig ennå. Ann jukse litt for ann suge falsk luft i frå alle ventilan. Så då blir det satt inn nye ventiltetninger i morgen eller søndag mest sannsynlig. Så når eg he fått ann til å gå skikkelig kan eg hellar gje deg beskjed om ann e daue.. Ann slutte fuska rundt 4000omdr når man he full gass og då virke ann langt i frå daue heilt til rundt 6-6500omdr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...