Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Har jo egentlig lyst på firergolf me 150hk og 4motion, men e ingen av de te salgs i norge

Alt e tesalgs te rett pris : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja.... 205' inkl regreim skifte, men uten sommerdekk.

Chippa, senka, RNS510 m/blåtann, R32 ratt (og pedaler), xenon i alle lys (litt orginalt, litt uorginalt), takluke, 17" vinterdekk... Så hvis den hadde stått på finn.no hadde den hatt ALT TENKELIG ORGINALT UTSTYR (bortsett fra noen småting som 4motion, ryggesensor og skinn) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(bortsett fra noen småting som 4motion, ryggesensor og skinn) :P

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12.000 for å sende bil med hurtigruten???? Eg betalte jo litt over 12.000 for å få frakta camaroen fra usa te drammen. Inkl pickup i montana!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12.000 for å sende bil med hurtigruten???? Eg betalte jo litt over 12.000 for å få frakta camaroen fra usa te drammen. Inkl pickup i montana!

Eg betalte 10k for urquattroen fra California te Drammen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg betalte 10k for urquattroen fra California te Drammen :)

Eg huske ikkje kem det va som fortalte dette te meg men vedkommende solgte bilen sin te ein i nordlandet å kjøperen betalte frakt.

Det spesiella va at det kosta mer å kun sende bil mens cruise inkl bil og passasjer var vesentlig billigere! S

Sprøtt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg huske ikkje kem det va som fortalte dette te meg men vedkommende solgte bilen sin te ein i nordlandet å kjøperen betalte frakt.

Det spesiella va at det kosta mer å kun sende bil mens cruise inkl bil og passasjer var vesentlig billigere! S

Sprøtt!

Repost.. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte den A3 en veldig godt egentlig... Men klare ikkje heilt å bestema meg for om det egentlig e lurt av meg å bruga så mye på bil...

Men må uansett selga golfen først, han lofotfyren sko ringa meg i dag sa han, men har ikkje hørt noge ennå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler iche A3en litt liden for deg selle? Du e jo liga høge så julatrenå me snart må gå t innkjøb av :) Tiguan? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bler iche A3en litt liden for deg selle? Du e jo liga høge så julatrenå me snart må gå t innkjøb av :) Tiguan? :P

e han så høge ? det er ikke bare me som er lave då: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte den A3 en veldig godt egentlig... Men klare ikkje heilt å bestema meg for om det egentlig e lurt av meg å bruga så mye på bil...

Men må uansett selga golfen først, han lofotfyren sko ringa meg i dag sa han, men har ikkje hørt noge ennå...

Så mye penger for grevling, du komme te å angra... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E vertfall ikkje mindre på førerplassen en den eg har...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok :) Touareg hadde kledd ålgårds mafian :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sattan nå må du roa deg selle :P kjøb petter sin eller golf 5 2 dørt, Du passe jo egentle isje i sånne bila sko hatt en større akkurat som å setta en elefant inni en polo d... haha isje så gale då

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok :) Touareg hadde kledd ålgårds mafian :D

Tar ein Touareg eg, hvis du betale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke bedre bil enn 2dørs femmer :P

Jeg har fått en tørketrommel i min, så det er ikke plassen det skal stå på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selle !

Hvis du sko finna ud at du tilfeldigvis e intressert i nyere BMW så har eg ein svåger så har plana om å selga sin 07 520d sedan, med M-pakke, og automatgir... Carbonsvart, med 18 toms M-felga, delskinn og org. sota rute.Såde ett par gonge bag rattet på den.....

Å heeeekkan det e gode bil å kjøra :tilber:: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ha ein BMW ein eller annen gang, hehe, men den du snakke om fredrik tippe eg han ska ha mins 300000kr for ;) , 100000 mer en den som eg lure på om e for dyr :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har fullt med på nette nå i det sista for å se ke ann kan legga seg i, å hare fonne ud ay de ligge ront 400+-,

me M pakke og hans kmstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Standard bmw km stand e enten rett øve 200 elle 250 ^^

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefs Finni! Synd di isje hadde me litt motorlyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.