#8601 Skrevet November 25, 2009 Gjennomført reklame! "litt" bedre enn den toyota reklamen som går i ETT på tv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8602 Skrevet November 25, 2009 er det den de tar av "teppe" så kommer det fram ny bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8603 Skrevet November 25, 2009 japp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8604 Skrevet November 25, 2009 Haha.. Noen som har elefant som jeg og tysse kunne lånt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8605 Skrevet November 25, 2009 (endret) Når d e snakk om bilreklame, så syns eg denne e sjefs og denne Herlige nostalgi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8606 Skrevet November 25, 2009 Her ser du ka du ska bruga felgane te Juvi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8607 Skrevet November 25, 2009 Spandere du dekk så e eg med eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8608 Skrevet November 25, 2009 Spandere du dekk så e eg med eg Ska du spinna med 1,6en då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8609 Skrevet November 25, 2009 Ska du spinna med 1,6en då? Nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8610 Skrevet November 25, 2009 Någen som har ein exphil oppgave te meg? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8611 Skrevet November 25, 2009 Någen som har ein exphil oppgave te meg? hehe Slapp det, va ferdig før det blei innført på UIS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8612 Skrevet November 25, 2009 Slapp det, va ferdig før det blei innført på UIS Det ska du verr jævlig glad for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8613 Skrevet November 25, 2009 Det ska du verr jævlig glad for! Fått clutch forsendelsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8614 Skrevet November 25, 2009 Fått clutch forsendelsen? Kom hentelapp i posten idag ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8615 Skrevet November 25, 2009 Er bare folk som går tullefag (alt annet enn teknat) som må ta exphil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8616 Skrevet November 25, 2009 Er bare folk som går tullefag (alt annet enn teknat) som må ta exphil Dere er heldige som slipper, men dere har vel vitenskaps terori istedet, er vel ikke stort bedre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8617 Skrevet November 25, 2009 Det faget tar 10timer å bestå på. Jeg vet ikke om det er forandret nå, men når jeg tok det så var det ei lita bok og 3-4timers eksamen. Ingen innlevering og sånn fjas... Hva jeg lærte av det skal være usagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8618 Skrevet November 25, 2009 Dere er heldige som slipper, men dere har vel vitenskaps terori istedet, er vel ikke stort bedre det Hadde ikkje det heller eg HIS > UIS Kom hentelapp i posten idag ja! Gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8619 Skrevet November 25, 2009 Kom hentelapp i posten idag ja! Kansje me får se ka så leve i golfen før jul då vis eg gidder å skru:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8620 Skrevet November 25, 2009 Kansje me får se ka så leve i golfen før jul då vis eg gidder å skru:p Hadde ikkje vært feil å sett det nei, tipper det blir ganske hissigt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8621 Skrevet November 25, 2009 Ka skjer med TDI planene dine nå Christopher? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8622 Skrevet November 25, 2009 Ka skjer med TDI planene dine nå Christopher? Det e et avsluttet kapittel for min del.. Får finna på någe gøy ein aen gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8623 Skrevet November 26, 2009 Det e et avsluttet kapittel for min del..Får finna på någe gøy ein aen gang What?? Ka skjer nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8624 Skrevet November 26, 2009 Noen som fortsatt syns at gult er kult?? Jeg har litt gul lamin-x som ligger å slenger i bilen. Er nok til to tåkelys (så lenge man ikke har subaru-tåkelys). Byttes mot en bigmac-meny på neste lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8625 Skrevet November 26, 2009 eg kan ta den john! har leida itte skonå dine og btw men uten funn får leida litt meir i neste uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...