#8676 Skrevet November 29, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8677 Skrevet November 29, 2009 godmorgen Finni! tidlig oppe idag? Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8678 Skrevet November 29, 2009 Gomåren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8679 Skrevet November 29, 2009 (endret) For alle så iche vet kossen forume funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8680 Skrevet November 29, 2009 ingen så kjenne nogen så trenge 17" sommer dekk? har iche hjerta t å hiva di, har og 2 265/35/18 ligganes så må vekk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8681 Skrevet November 29, 2009 Er det ikke en Petter Hetland her i lokallaget?? http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=19636740 Prisen var så oppsiktsvekkende lav, så lurer på om det er noe snusk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8682 Skrevet November 29, 2009 Er det ikke en Petter Hetland her i lokallaget?? http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=19636740 Prisen var så oppsiktsvekkende lav, så lurer på om det er noe snusk... Det er mye sykkel for pengene... Er ikke snusk.. Og det er den samme Petter Hetland som er her i lokallaget ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8683 Skrevet November 30, 2009 Hadde eg hatt lappen så hadde eg ikkje nølt me å kjøpt den nei Råe sykkel... Om någen vett kor eg kan får kjøpt maskeringsmaterielle? Sånn brunt papir på rull så de bruge på lakkeringsverksteder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8684 Skrevet November 30, 2009 Som Doffer seie oppforbi her, e Petter Hetland i lokallaget sin ja. Og det ekje ng snusk me den. Bra sykkel til bra pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8685 Skrevet November 30, 2009 Eg reise sannsynligvis tur/retur Trondheim i løpet av ukå med fireren, så då blir det nok plenty anledning te å testa 4motion drivverket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8686 Skrevet November 30, 2009 Av å t får eg jækla lyst på sykkel, kver gang eg ser ein sykkel t salgs... Men d e skummelt... Friste å bare hiva meg på ein frekke racing sykkel å bare kjøra d d går:D Nei, nei... eg måtte nok hatt ein sykkel av et eller aent slag der eg isje sidde i ein "fartsprovoserende" siddestilling Ser dåkk for dåkk meg me langt hår, skinnvest, halvhjelm, bukkaskjegg, kvide tennissokkar og mokkasiner? Denne sykkelen hadde vært sjefs:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8687 Skrevet November 30, 2009 Av å t får eg jækla lyst på sykkel, kver gang eg ser ein sykkel t salgs... Men d e skummelt... Friste å bare hiva meg på ein frekke racing sykkel å bare kjøra d d går:D Nei, nei... eg måtte nok hatt ein sykkel av et eller aent slag der eg isje sidde i ein "fartsprovoserende" siddestilling Ser dåkk for dåkk meg me langt hår, skinnvest, halvhjelm, bukkaskjegg, kvide tennissokkar og mokkasiner? Denne sykkelen hadde vært sjefs:D Av ein eller aen grunn så ser eg for meg deg med det ja Også någen frekke oransje solbriller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8688 Skrevet November 30, 2009 Av ein eller aen grunn så ser eg for meg deg med det ja Også någen frekke oransje solbriller! Hahaha:D Btw, någen så vett ka den typen sykkel eg linka t hette? Går d under custom? Kan någen je meg någen merker og navn på sånne typer sykler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8689 Skrevet November 30, 2009 Ray-Ban pilot briller og halvhjelm såklart! Eg ser LETT for meg deg på ein skikkelig custom Harley 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8690 Skrevet November 30, 2009 Hahaha:D Btw, någen så vett ka den typen sykkel eg linka t hette? Går d under custom? Kan någen je meg någen merker og navn på sånne typer sykler? Det er vell tatt utgangspunkt i noe liknende HD V-Rod og så choppa litt her og der (derav chopper ). Det er fint å kjøre sykkel med mye ccm. Mye moment på lavt turtall. Bare sette den i 5-6gir og så er det bare å dure på, MEEEEN det er tungt i lengden å sitte rett opp og ned å ha 100km/t i vind mot deg, og bråker sykkelen mye så er det jo et helvete å kjøre hvis du har glemt øreplugger. Og hvis sykkelen i tillegg har eksos kun på en side så blir man "skjeivt døv" Her har du drømmesykkel :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8691 Skrevet November 30, 2009 Har du og planer om å kjøpe sykkel John Morten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8692 Skrevet November 30, 2009 Jeg har veldig lyst, men de syklene jeg har lyst på koster jo 2månedslønne å forsikre. Når man passerer 30 faller jo premien med 30%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8693 Skrevet November 30, 2009 (endret) Jeg har veldig lyst, men de syklene jeg har lyst på koster jo 2månedslønne å forsikre. Når man passerer 30 faller jo premien med 30%. Sykt rå film... Nei, ikke nødvendigvis.. hva slags sykkel?. Fikk tilbud på fredag jeg som jeg ble fornøyd med, 6000 med full kasko forsikring på en Gsxr 600 Må bare lete litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8694 Skrevet November 30, 2009 6000 kan jeg leve med Har lyst på R6, GSXR600, CRB600RR e.l. Ser tøft ut med supermotard, men tror ikke det er så praktisk å kjøre 2-3timers turer på det. Sykler som har form som Honda Hornet er jo ikke så galt det heller. God respons da de har nedtrimma racingmotorer og ikke "low-end-torque" motorer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8695 Skrevet November 30, 2009 6000 kan jeg leve med Har lyst på R6, GSXR600, CRB600RR e.l. Ser tøft ut med supermotard, men tror ikke det er så praktisk å kjøre 2-3timers turer på det. Sykler som har form som Honda Hornet er jo ikke så galt det heller. God respons da de har nedtrimma racingmotorer og ikke "low-end-torque" motorer. Sant det.. Vurderte Kawasaki Z1000 en stund, for sleit litt med å finne "akseptabel" forsikring på R sykkel... Fellesnevneren på de skyhøye forsikringstilbudene jeg fikk var at det var kvinnelige selgere... tilfeldig? kanskje, men neppe Sendte faktisk to forespørsler til det firmaet jeg endte opp med å få best tilbud... Så kan lønne seg å sjekke forskjellige saksbehandlere Skal legges til at det var en mann som fikset det siste tilbudet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8696 Skrevet November 30, 2009 Har du prøvd Petter sin?? Skulle tatt en tur for å prøvd størrelsen. Ser litt rart ut hvis det ser ut som man kjører en moped pga sykkelen er så liten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8697 Skrevet November 30, 2009 Har du prøvd Petter sin??Skulle tatt en tur for å prøvd størrelsen. Ser litt rart ut hvis det ser ut som man kjører en moped pga sykkelen er så liten Petter Bukkholm sin har jeg prøvd, realtivt liten sykkel, men den passer jo perfekt til han..!! Den SYKT lettkjørt... Tror nok jeg kunne hatt en slik, det er nok andre valget mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8698 Skrevet November 30, 2009 Syns R1 va ekstremt lettkjørt og kunne ikkje vært mye mindre sjøl om eg bare e 1,77m. Dåkker långe labaner sitte vel så noen kråker med knednå så øyrevarmare uansett på ein R sykkel RD350'en så eg har nå e liten og lett, men langt fra lettkjørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8699 Skrevet November 30, 2009 Syns R1 va ekstremt lettkjørt og kunne ikkje vært mye mindre sjøl om eg bare e 1,77m. Dåkker långe labaner sitte vel så noen kråker med knednå så øyrevarmare uansett på ein R sykkel RD350'en så eg har nå e liten og lett, men langt fra lettkjørt Nei, ekje så gale, føle min høyde går akkurat på de fleste.. Ein eg satt veldig vondt på va Ducati 748...det va bla håndleddsslitar det! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8700 Skrevet November 30, 2009 Det er vell tatt utgangspunkt i noe liknende HD V-Rod og så choppa litt her og der (derav chopper ). Det er fint å kjøre sykkel med mye ccm. Mye moment på lavt turtall. Bare sette den i 5-6gir og så er det bare å dure på, MEEEEN det er tungt i lengden å sitte rett opp og ned å ha 100km/t i vind mot deg, og bråker sykkelen mye så er det jo et helvete å kjøre hvis du har glemt øreplugger. Og hvis sykkelen i tillegg har eksos kun på en side så blir man "skjeivt døv" Her har du drømmesykkel :) Tvile isje på at d e tungt å sidda sånn over lenger tid! Men de syklane ser sykt råe ud:) Sykkel ska bråga, så d me at du bler døve e jo bare litt av sjarmen:p E d bare på ei sia så e jo d bare ein "bonus", då hørre du jaffal på d andra øyra;) For all del, eg sko lett hatt ein racing sykkel, men såpass gla som eg e i aksellerasjon og isje minst kreftene av høy fart i svinger, så hadde d nok blitt døden for min del: rolleyes Siddestilingen og lyden fra ein racing sykkel e jo isje akkorat med på å senka lysten t å vri på hendelen... Isje at lyden t ein sykkel av typen eg linka t ville fått meg t å holda fartsgrensene: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...