#8701 Skrevet November 30, 2009 6000 kan jeg leve med Har lyst på R6, GSXR600, CRB600RR e.l. Ser tøft ut med supermotard, men tror ikke det er så praktisk å kjøre 2-3timers turer på det. Sykler som har form som Honda Hornet er jo ikke så galt det heller. God respons da de har nedtrimma racingmotorer og ikke "low-end-torque" motorer. Du mener supermotard vil ver lite praktisk å kjøre i 2-3 timer på? Du har ikkje prøvd R-sykkel i lengden altså? Vil ikke si at en langtur på disse er så veldig komfortable... Beste tur-sykkelen jeg har hatt er en Kawasaki VN 750 vulcan. Chopper lignende sykkel. Fantastisk god å kjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8702 Skrevet November 30, 2009 Et MEGET hypotetisk spørsmål: - Man tar livet av Obama nå når han kommer til landet. Blir man dømt etter norsk eller amerikansk lov hvis man blir tatt (og overlever)?? (Jeg har hatt fri i dag og har hatt mye tid til overs på å gruble over ting). Er jo isåfall mye "rimeligere" å ta han her til lands for de som har interesser av slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8703 Skrevet November 30, 2009 Har kjørt en VN 800 Classic i 1 år mens jeg gikk på skolen. Var knallgod å kjøre og fint drag selv om den hadde kun noen-og-50 hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8704 Skrevet November 30, 2009 Du mener supermotard vil ver lite praktisk å kjøre i 2-3 timer på? Du har ikkje prøvd R-sykkel i lengden altså? Vil ikke si at en langtur på disse er så veldig komfortable... Beste tur-sykkelen jeg har hatt er en Kawasaki VN 750 vulcan. Chopper lignende sykkel. Fantastisk god å kjøre... hehe, ein halvtime på motard e lenge nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8705 Skrevet November 30, 2009 forskjellig med R sykler og når det gjelder langkjøring. Ørjan kjørte jo min fra fagernes og hit med bare noen få stopp. Bensinforbruket kunna variere fra 0.5 liter (ved puttring i 6 gir) og 1 liter ved aktiv kjøring. Jeg kjører med Sohei xr 1000 hjelm. der er ikke motorstøyen et nevneverdig problem det er heller vindstøyen. cbr600rr er ikke den minste av R syklene. Tror r6 og triumph er mindre. Men sies at hondaen er en av de som er mest lettkjørt. Liker mye bedre å kjøre rolig i rush med min enn med kjøreskolesykkelen som er en touring. Ellers så er det bare å få heim sykkel slik at vi kan ta noen turer i sommer:) Spenningen og akselerasjonen er hinsides på sykkel i forhold til bil, men lett å bli skremt når man sitter så utsatt til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8706 Skrevet November 30, 2009 Pluss det e jo bare kroppen din som kan avgjøre ka sykkel som passe, salhøyde å fysisk størrelse e en ting. någe aent e jo ergonomien for øvrig. Plassering av fothviler, knevinkel, utforming av styre etc. Ein må nesten bare ta runden å se hvilken du klare å brette deg sammen mest mulig komfortabelt på Ein av de som anses som "mest romslige" e jaffal gsxr`n av 600 kubikkerene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8707 Skrevet November 30, 2009 Sattan så kaldt det e ute! Noen så ska te syden snart? Fått på vinterdekk på firergolfen i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8708 Skrevet November 30, 2009 Du he d ja Petter.. Vurderte om eg sko sedda på sommerdekkan skjønne du.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8709 Skrevet November 30, 2009 Sattan så kaldt det e ute! Noen så ska te syden snart? Fått på vinterdekk på firergolfen i dag Hadde eg komt på det sko eg pigade våre me t syden.. He fri neste uga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8710 Skrevet November 30, 2009 Du he d ja Petter.. Vurderte om eg sko sedda på sommerdekkan skjønne du.. Hehe.. Nytte ikkje med sommardekk når eg ska te Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8711 Skrevet November 30, 2009 (endret) Ellers så er det bare å få heim sykkel slik at vi kan ta noen turer i sommer:) Spenningen og akselerasjonen er hinsides på sykkel i forhold til bil, men lett å bli skremt når man sitter så utsatt til:) Det spørs om jeg har mot til å holde følge med deg... Men skal være enig i at det hadde vært kjekt med sommerturer Noen som vet hvordan man regner avgift fra 34hk til fulleffekt?? Er det bare å bruke avgiftskalkulator å bruke vanlig bruksfradrag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8712 Skrevet November 30, 2009 Er det ikke en Petter Hetland her i lokallaget?? http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=19636740 Prisen var så oppsiktsvekkende lav, så lurer på om det er noe snusk... Dette er min sykkel, mest sansynlig solgt nå utrolig at den ikke er solgt før men Det er ganske billig forsikring på disse betaler under 2000 i året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8713 Skrevet November 30, 2009 Du mener supermotard vil ver lite praktisk å kjøre i 2-3 timer på? Du har ikkje prøvd R-sykkel i lengden altså? Vil ikke si at en langtur på disse er så veldig komfortable... Beste tur-sykkelen jeg har hatt er en Kawasaki VN 750 vulcan. Chopper lignende sykkel. Fantastisk god å kjøre... Beste sykkelen eg har hatt..... Det va en Intruder......På den måtte eg bruga fødene å trø sjøl, for eget maskineri . Gjekk så kula nerøve bakkane på vei til skulen, husk eg...HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8714 Skrevet Desember 1, 2009 La Golfen brei to ganger på vei hjem fra jobb i dag, må jo kjøra inn dei nye vinterdekkå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8715 Skrevet Desember 1, 2009 gatebil next , legge audi 80n i autoverne snart faen så leie av den fitte faens bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8716 Skrevet Desember 1, 2009 gatebil next , legge audi 80n i autoverne snart faen så leie av den fitte faens bilen Hehe....Eg likte når du sto på parkeringsplassen i dag på vei hjem fra jobb å måtte skraba rudå på innsiå på gobilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8717 Skrevet Desember 1, 2009 ja........................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8718 Skrevet Desember 1, 2009 Hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8719 Skrevet Desember 1, 2009 Glad eg har garasje ja. Va godt og varmt i den i morges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8720 Skrevet Desember 1, 2009 d har eg og , oppvarma men e jo faen isje plass t bruksbilen inni .) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8721 Skrevet Desember 1, 2009 Parker S2en til Tysse på utsiå så blir ann sikkert fornødde.... Han bruge jo isje den uansitt.....HEHE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8722 Skrevet Desember 1, 2009 Noen her inne som har vært med på Trip Trap Triatlon?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8723 Skrevet Desember 2, 2009 Kossen går det me trondheims ekspressen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8724 Skrevet Desember 2, 2009 Ngn her inne som he ein pakning til nedre innsugsmanifold til ein PL motor liggande? Sko hatt ein idag.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8725 Skrevet Desember 2, 2009 Kossen går det me trondheims ekspressen?? Går bra, kossen går det med deg? Ikkje lagt deg ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...