Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

handla idag, og har den hjemme på "prøve" til imorgen, så skal den inn til selgeren igjen for shining og registrering, så jeg får den vel igjen i midten av neste uke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil Øivind morsom bil når alt funker bare synd det er så sjelden alt nettop gjør det;) var værtfall sånn med min Kast consertspilleren pokker i vold å skaff deg en consert II spiller, disse passer inn med kun småjusteringer og med canbus overgang eneste negative er at du ikke får lukket aluluka fremfor spilleren. er vel kun sammen med consert I spilleren denne luka går igjen vis eg ikke tar helt feil: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for tips Lasse :) Det er, inntil videre, bare den hekkans spilleren som plager meg, da resten virker velholdt og greit. God servicehistorikk, og normal slitasje. Nesten urørt inni bilen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinker ESP-lampe?? Er lydknappen üüüüber-ømfintlig?? Knirker og smeller i forstillinga?? Vinduer som ikke går ned når man åpner døra?? :P

Man får jo kastet TT'er etter seg nå, så litt svinn må man jo regne med.

Jeg fikk luka igjen med ettermontert pioneerspiller, men mistet infoen i fis'en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinker ESP-lampe?? Er lydknappen üüüüber-ømfintlig?? Knirker og smeller i forstillinga?? Vinduer som ikke går ned når man åpner døra?? :P

Man får jo kastet TT'er etter seg nå, så litt svinn må man jo regne med.

Jeg fikk luka igjen med ettermontert pioneerspiller, men mistet infoen i fis'en.

1. Nope

2. Delvis, og det er kjipt. Men det er kassettspiller og cd-veksler, og jeg kjøper ikke bil etter montert stereo..så det går å skifte denne :) Gjelder kun når det er kaldt vel og merke..

3. Nope, tight og fin

4. Nope, alt fungerer som det skal.

Fikk nok desverre ikke bilen kastet etter meg, men til en fin og vettug pris :)

Men takk for spørsmål!! :P Dårlig dag forresten?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, lydknappen liker ikke minusgrader:p

Dagen min har vært fin, men TT'en min var bygget av 2 udugelige ungarere med ei Heynesbok der tydeligvis halvparten av sidene manglet så de bygde resten på hukommelse.

Men kunne gjerne hatt en coupe quattro. Fin bil å kjøre aktivt med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, lydknappen liker ikke minusgrader:p

Dagen min har vært fin, men TT'en min var bygget av 2 udugelige ungarere med ei Heynesbok der tydeligvis halvparten av sidene manglet så de bygde resten på hukommelse.

Men kunne gjerne hatt en coupe quattro. Fin bil å kjøre aktivt med :)

Litt krøll kmå man regne med etter 10 år, men det er drit at du var uheldig med din. Det dukker nok opp mere etterhvert her også, men trenger ikke tenke på det før bilen er i havn...

Tenker man slik er det bare å kjøpe busskort..: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEJ HEIJ HALLÅ!!!

Skiltplater har eg ligganes te deg Øyvind!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javell, velkommen heim til det kalde nord igjen Finni og Petter! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cato M. Olsen....

Flott Passat Syncro du har fått deg.....Jeg så den først når Morten K. holt på med den på jobb (Vi jobber sammen på skadesenteret).

Så så jeg deg på statoilen på klepp i gårkveld, men jeg tårte ikke å si hei, fordi jeg reinet ikke med du visste hvem jeg var + at jeg er litt sjenert til tider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik.....

Ja....Lurte du på noge ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bolter til alufelger liggende? Orker rett og slett ikke kjøpe nye.

Trenger 4x4 stk. Trur dem e 12mm. Standard lengde. Skal stå på min lekre Cordoba/polo-ish.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni... fekk du ikke med Petter hjem fra syden? han er lite på forumet for tiå: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni... fekk du ikke med Petter hjem fra syden? han er lite på forumet for tiå: rolleyes

Joda han var første mann av flyet og siden har ingen sett ham :P

... ikkje vanskeligt å tenka seg te kor han e hen : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei lure på kor han he toge turen henn.. :D

Popcorn kveld i mårå finni? Savna dg på mandag! Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja her sidde eg i ein saab me motorhavari ein eller annen plass på E6 mellom moss og sarpsborg :P venter på en svensk bergningsbil som burde vært her nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm back ;) Blei ikkje tid te forum i helgå desverre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Popcorn kveld i mårå finni? Savna dg på mandag! Hehe..

Klart det!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, må kjøra vag vettu!!

Vet det, hehe, ikke min bil, men var jeg som ødela den :P lå og lekte med en A6 1.9tdi som gikk noe fælt, hadde ganske mange drag i en hundresone ett stykke før drammen, plutselig begynte den å lage nye lyder, hehe, etter mye om og men, og litt hjelp fra onkel som tilfeldigvis sto på den bensinstasjonen vi stoppet på bestemte me oss for å prøva å komme helt frem, men rett før sarpsborg bare stoppet den. Fikk sånn halveis start på den igjen, men bare stoppet med en gang, og laget mange ikke hyggelige lyder :P endte opp med at en svensk bergningsbil fra strømstad kom å hentet oss og kjørte oss til trollhettan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen fikk vell info om at den blir kinesisk i dag og da dro den til med "Made in China"-syndromet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen fikk vell info om at den blir kinesisk i dag og da dro den til med "Made in China"-syndromet :P

Hehehe! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAH!!! Skam bra!!! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.