#8926 Skrevet Desember 17, 2009 Vet det, hehe, ikke min bil, men var jeg som ødela den lå og lekte med en A6 1.9tdi som gikk noe fælt, hadde ganske mange drag i en hundresone ett stykke før drammen, plutselig begynte den å lage nye lyder, hehe, etter mye om og men, og litt hjelp fra onkel som tilfeldigvis sto på den bensinstasjonen vi stoppet på bestemte me oss for å prøva å komme helt frem, men rett før sarpsborg bare stoppet den. Fikk sånn halveis start på den igjen, men bare stoppet med en gang, og laget mange ikke hyggelige lyder endte opp med at en svensk bergningsbil fra strømstad kom å hentet oss og kjørte oss til trollhettan HAHAHA, sjekka regnr på den "a6 1.9tdi"en, e regga som S6 pluss 326hk. Nogen som har info om den? KF90330 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8927 Skrevet Desember 17, 2009 Jaja, da ble det enda en ny bil...er håpløs der har jeg funnet ut: klø : Uansett....Petter, er det noe å hente ut av en 1,9D i en Golf 3 med forholdsvis lette mods ? Veldig lite å hente så lenge det ikke er en T foran D en. Du kan justere matinga på pumpa, men du vil ikke få så mye mer resultat en Gratulerer med ny bil vertfall Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8928 Skrevet Desember 17, 2009 Veldig lite å hente så lenge det ikke er en T foran D en. Du kan justere matinga på pumpa, men du vil ikke få så mye mer resultat en Gratulerer med ny bil vertfall Bilde? Hehe, ja hadde mine tvil gitt:p Jaja, går jo på luft å kjærlighet om ikje aent...blir nok stuk t våren, kjenne eg meg sjøl rett: rolleyes E denne : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8929 Skrevet Desember 17, 2009 jaja... nogen så har ein travers t ein audi v8 liggane? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8930 Skrevet Desember 17, 2009 jaja... nogen så har ein travers t ein audi v8 liggane? Ke nå du har gjort Eirik ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8931 Skrevet Desember 17, 2009 Små barn små gleder. Har hatt litt knuffing me ein kant kan du sei... Får alt for go fart me quattro e jo et helvette på vinterføre ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8932 Skrevet Desember 17, 2009 Hehe, ja hadde mine tvil gitt:pJaja, går jo på luft å kjærlighet om ikje aent...blir nok stuk t våren, kjenne eg meg sjøl rett: rolleyes E denne : Virka jo som ein grei bil detta her.. Gratulera me ny bil igjen! Bra det ikje bare mg som skifte i hytt og pine! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8933 Skrevet Desember 18, 2009 Einaste rektiga å gjør med ein 1.9D e å bygga om te 1.9TD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8934 Skrevet Desember 18, 2009 Virka jo som ein grei bil detta her.. Gratulera me ny bil igjen! Bra det ikje bare mg som skifte i hytt og pine! Hehe.. Haha, venta på an Kjell Men takk Einaste rektiga å gjør med ein 1.9D e å bygga om te 1.9TD Hehe, ja e kje mye futt i dette her hvertfall Mye jobb å bygga om t litt pustehjelp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8935 Skrevet Desember 18, 2009 Lønning, vet du at naboen te damå di har handla seg gule lamborghini murcielago!!! SATAN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8936 Skrevet Desember 19, 2009 Lønning, vet du at naboen te damå di har handla seg gule lamborghini murcielago!!! SATAN! Ikkje fått med meg det nei, men det e jo SWEET 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8937 Skrevet Desember 19, 2009 Ikkje fått med meg det nei, men det e jo SWEET Står i garasjen. Han me A8'an, to-tri hus lengre opp i gadå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8938 Skrevet Desember 19, 2009 Eg hadde våer skeptisk hvis finni ligge å lure rundt huse t dama di Petter.. Hehe.. Han e slu som ein rev.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8939 Skrevet Desember 19, 2009 det snør det snør tiddelibom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8940 Skrevet Desember 19, 2009 godt jeg skal la bilen stå i fag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8941 Skrevet Desember 19, 2009 Oi, flerre som er oppe tidlig på en lørdag! Bra det ikje bare va mg. Hehe.. Kjørte på slitte sommerdekk på jobb idag eg.. Det vakje så veldig kult egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8942 Skrevet Desember 19, 2009 javel.. 7 dager med snøvær ser jo lovende ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8943 Skrevet Desember 19, 2009 Eg hadde våer skeptisk hvis finni ligge å lure rundt huse t dama di Petter.. Hehe.. Han e slu som ein rev.. ja, an e ein liden player han der finni:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8944 Skrevet Desember 19, 2009 javel.. 7 dager med snøvær ser jo lovende ut.. Nice:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8945 Skrevet Desember 19, 2009 ...og jeg lot dama få låne TT'en på jobb idag, for at jeg skulle være grei, og den har også sommertøffler på.. det bekymrer meg litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8946 Skrevet Desember 19, 2009 Var TT'en grevling eller quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8947 Skrevet Desember 19, 2009 Var TT'en grevling eller quattro? grævvling på den ja.. har behov for quattro 3 dager i året her nede til vanlig..og de kommer like overraskende hvert år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8948 Skrevet Desember 19, 2009 Det snør jo faktisk litt ude au nå ser eg.. Det e nice.. Kanskje eg sko fått på ngn bedre vinterdekk på audien. Stod ngn piggdekk i frå 2002 på ann. Haha.. Ikje mange piggan igjen for å sei det sånn, men sånn e det vell bare når man he ein bil som Petter he hatt før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8949 Skrevet Desember 19, 2009 Det snør jo faktisk litt ude au nå ser eg.. Det e nice.. Kanskje eg sko fått på ngn bedre vinterdekk på audien. Stod ngn piggdekk i frå 2002 på ann. Haha.. Ikje mange piggan igjen for å sei det sånn, men sånn e det vell bare når man he ein bil som Petter he hatt før. Piggane bare forsvant av ein eller aen grunn E ein grunn te at eg kjøre piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8950 Skrevet Desember 19, 2009 Piggane bare forsvant av ein eller aen grunn E ein grunn te at eg kjøre piggfritt Ja, det e vell samme grunn som eg he når eg kjøbe piggfri te ann. Hehe.. Beinkaldt å kjøra me den bilen altså.. Tenkte å få prøve å flusha ut vannsysteme, trur kanskje dar kan ver tett ein eller annen plass. Varmen komme og går i hytt og pine når ann først he komt itte 20min. Hehe.. Kor ligge egentlig varmeregistere på desann bilane? I front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...