Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Va ude å fikk testa 4hjulstrekken på far sin bil i dag....En Hyundai Terracan.....

Hekkan så kult det va....Gjekk til dels sideslengs ut av den ene av rundkjøringa med Kvadrat....Hadde vært på knoksen en tur.

Bilen er lik denne....Hyundai`s svar på Pajero

2.9 CRDI, 163 hk og automatgir....Ikke akkurat noe fly (DVS. audien min går bedre), men allikevel kjekk på snøføre : rock :

09_-381296157.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde våer skeptisk hvis finni ligge å lure rundt huse t dama di Petter.. Hehe.. Han e slu som ein rev.. :D

Heheh Doffen bor jo i sama gadå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det snør skikkeligt hjemma i gangen min i kveld!!! Sparkel støv!!!

Har du begynt å flasse igjen finni? Trodde du brukte antiflass? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heheh Doffen bor jo i sama gadå :)

Jaja, sikkert det.. Bevis det! Hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

People in Stavanger cant drive for shit!! De kan bare ikje kjøra på glattå, enkelt å greit.. Spinne opp små bakka heile tiå og tru faktisk at det hjelpe når du kjøre grevling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekk opp håndå di så har krasja i dag : smil :: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Amatører! Glad jeg er langt vekke fra snøhelvette og alle bilene mine er trygt vekke fra gata :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der någen gode plasser å sladde litt her nå? Parkeringen med statoil va jo avsperra, og bortfor heliporten e jo byggeplass! Me Sko nesten tatt en tur ut. Någen som e me?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og Lasse va ein tur på gamle Hanasand ferjekai tidligere i kveld, kanskje litt lide men absolutt god nok plass te å få te litt dansing me Quattroen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fladen så kult det e me snøføre....Audien henge fillen så klister i svingane med heilt nye vinterhjul (pigg) : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E der någen gode plasser å sladde litt her nå? Parkeringen med statoil va jo avsperra, og bortfor heliporten e jo byggeplass! Me Sko nesten tatt en tur ut. Någen som e me?

Ka me i mårå kl 18:00?

edit: idag altså

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Hørres ut som en plan. Hvis eg komme meg ut! Har 30 cm snø på terassen nå jo! Heilt sjef! Bare håpa det holde seg litt, og det kan se sånn ut faktisk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e jo kaotisk på veiene i dag! Blei vekka 07:10 i dag av sjåførene som ikkje kom seg fram.

Haldex2 funka godt på glattå det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelpe faen'sje at eg har 4x4 når snøen e for høge: bråk :

Trodde at når du bor i sånn boligbyggerlag leilighet så va snømåking inkludert i fellesutgiftene...

EG KOMME JO FAEN'SJE UD! Ja eg konne måkt, men nå står d ein merce udfor å sperre så trodde at bakhjulstrekken ans va d sama så 4x4: dum :

Dessuten så har eg isje någe å måka me: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg måkte jo faen heila forus å motorveien heilt t ålgård igår faen iche klaga på snø når dår he komt 5 cm :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nogen så ska ud å lega idag? ill bring my cam å grevling golfen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, eg og måkte motorveien i går, men d har jo komt ennå mer snø nå, så eg e jo innesperra...

Kom å måk litt hos meg Tysse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men nogen så ska ud å lega idag? ill bring my cam å grevling golfen :)

Sex på kvaddemekken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjekt med syncro idag ja:) funka den.. litt forskjell fra quattro men ræva kommer den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var 3 tima med måking unnagjort....Så nå er alt bare vellstand : rock :

Å ka du Tysse snakke om ? 5 cm ? Der e jo kommt ein hallmeter me snø jo :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at kvadrat har åpent te hvertfall 19.00 i dag, så det e vel ikkje den beste plassen å treffast. Vett jo ikkje kossen trafikken der ute e i dag, men vil nok tro der e litt folk... Eg vett ikkje om eg komme meg ut te seks, men ska prøve...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelpe faen'sje at eg har 4x4 når snøen e for høge: bråk :

Trodde at når du bor i sånn boligbyggerlag leilighet så va snømåking inkludert i fellesutgiftene...

EG KOMME JO FAEN'SJE UD! Ja eg konne måkt, men nå står d ein merce udfor å sperre så trodde at bakhjulstrekken ans va d sama så 4x4: dum :

Dessuten så har eg isje någe å måka me: mad :

E ikkje akkuratt enkelt å få tak i någen te å måka snøen på ein søndag då. Alle har jo sama probleme, så eg tror nok kver traktor i distriket e ute å måke i dag...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre å kjørt i 30cm snø me audien idag.. Det va nice! Hehe.. Bilen hadde snødd inne hos Morten i går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.