Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Eg har vært ute å kjørt s6 med piggdekk nå hekkan ka det biter tak å skyter fart på dette føret: rock : kjørte opp ein ganske bratte bakke med 30cm snø no problemo: rock : naboane bare såg rart på oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre å kjørt i 30cm snø me audien idag.. Det va nice! Hehe.. Bilen hadde snødd inne hos Morten i går.

Pfff...... Vært ute i 60cm i dag jeg. Var morro di ca 7-8 metrene det gikk "greit" før det var stopp. Måtte visst ut å finne noe å måke med....... : haha :

Og før jeg får pepper for "behandling" av bil; det er en bruksbil, ikke show-bil. Og snøen gjør ikke noen skade den. Er veldig "tørr" snø.

Bilde0063_Small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Flotte greier det der.. :)

Noen som har 195/65-15 vinterdekk liggende? gjerne på felg også hvis det er 4x108.. Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor ska folk ut å herja i 6 tiå? va sånn tålig greie forhold på forus industriområde, der me ikea lagere å mot bt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seks på Megaflis/expert stormarked har eg avtalt me Petter nå. Mød opp folkens!

Stian, bare ring på å hør kor me e. Flytte nok litt på oss rundt om kring men e ud øve der tippe eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jobba eg, hehe, må sikkert spa frem bilen og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me vente visst nok te syv hvis någen sko bli me her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg blir ikkje me desverre. Piggfrie dekk e noe dritt. Uansett ka folk seie!!!!!

Va ute en tur å kjørte nå nylig, og i bakken opp fra teatere mot rundkjøringen inn te løkkeveien, så va der kø så eg måtte stoppa opp. Va faen meg så vidt eg kom meg av gårde igjenn!!!

Så eg tror eg holde meg hjemma i dag. Men det ser jo ut så snøen ska holda seg ei stond, så eg e nok me ein annen dag. Mårå???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har'sje du Quattro? Eg komme fram øve alt eg så lenge snøen e for høge, hehe:) (me piggfrie dekk ja) :)

Har forresten fått skofla ud bilen min, sånn at eg komme meg på jobb i mårå:) Sattan for ein driddjobb!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada! då har finni fått seg nye kontakter i gangstermiljøe, itte an trakk opp ein av sine nye kompisa i en e36 :D når an sko starta bilen så va d ledninger onna rattet, å balltreet, d låg i bagsete :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja. Eg hadde ein nye opplevelse i dag.

Lånte bilen t far. Styrekulå blei bytta på ann for 1-2 uge si på et verksted. Tror dokke ikkje den løsna i fart. D va ikkje kult.

E ikkje rart at bilen plutselig kjørte rett ud i grøftå! : bh :

Heldigvis va d ikkje på E39 i stor fart d skjedde!:tilber:

E firahjulstrekk på bilen, så kom meg jo opp igjen, men kom jo ingen vei ellers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja. Eg hadde ein nye opplevelse i dag.

Lånte bilen t far. Styrekulå blei bytta på ann for 1-2 uge si på et verksted. Tror dokke ikkje den løsna i fart. D va ikkje kult.

E ikkje rart at bilen plutselig kjørte rett ud i grøftå! : bh :

Heldigvis va d ikkje på E39 i stor fart d skjedde!:tilber:

E firahjulstrekk på bilen, så kom meg jo opp igjen, men kom jo ingen vei ellers.

Galnaste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ront øve heila distrikte å herja eg ;p Men va best på Forus :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde flaks oppi d heila. For eg lånte bilen bare litt før mor og far sko i selskap i Stavanger. Hadde ikkje eg lånt ann så hadde ann løsna på E39, muligens på motorveien : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjekkt føre for tiå, skrudde av ESP lørdagsmorgen og an komme ikkje på før det e bare veier igjen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ska du me ESP på bare veier? Spør du meg så e d bare ein unødvendig feilkilde:D Min e heldigvis uten ESP, men dår e jo nok av andre feilkilder (les: feil) på min bil:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ska du me ESP på bare veier? Spør du meg så e d bare ein unødvendig feilkilde:D Min e heldigvis uten ESP, men dår e jo nok av andre feilkilder (les: feil) på min bil:p

Tar an av på bare veier og te tider :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen e nå grei å ha den. Treffe du en elg på våt vei så kan det bety forskjell på å havna i grøftå å klara å komma seg forbi. Så me mindre eg e ute å herje så e an på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen e nå grei å ha den. Treffe du en elg på våt vei så kan det bety forskjell på å havna i grøftå å klara å komma seg forbi. Så me mindre eg e ute å herje så e an på.

Ka e vitsen i ver så fornuftige Stian? :P

Men ja, ser poenge ditt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg sko ud å herja litt me min golf syncro i dag :D Någen så har tips kor eg kan lega mg uden fare for å treffa ein kant eller andre biler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte eg sko ud å herja litt me min golf syncro i dag :D Någen så har tips kor eg kan lega mg uden fare for å treffa ein kant eller andre biler :P

Hvis det ikkje e fare for det, så satse du ikkje nok : smil : Sjøl dei store herjeplassane på forus blir små når du tømme 5. giret sidelengs ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

datt av lasse igår ^^ blei d noge herjing elle?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

datt av lasse igår ^^ blei d noge herjing elle?

Ka gjor du på Lasse før du datt av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og tenkte meg ut i kveldingå. Åttetiden tenkte eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.