#9026 Skrevet Desember 21, 2009 (endret) Kem så kjupte golfen av deg....Klubbmedlem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9027 Skrevet Desember 21, 2009 Me prøvde i går å kjøra bilane inn på Kvadrat men den eine klaffen i svingdørå gjekk ikkje skikkeligt inn så me greide ikkje få bilane inn. Stakk heller bort på parkeringsplassene te de andre bedriftene i området å holdt på der i snøen heller Va mye folk der i går åg men de va som du sjøl seie på kvadrat, å de plassene det e kjekkast å holda på e Svanholmen, Statoil og Obs Bygg. va jo kjekkast bak metro lekeland da:) haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9028 Skrevet Desember 22, 2009 Har solgt golfen nå , nogen så har nåke duganes elle hjelpa finna noge kjekt? Kjell eller Cj sin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9029 Skrevet Desember 22, 2009 va jo kjekkast bak metro lekeland da:) haha Ja var vel der me brukte mest tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9030 Skrevet Desember 22, 2009 Petter Lønning : Var det deg eg såg på kvadrat i helga, trudde ikke du hadde tid te å gå der. Siste innspurt på julapresanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9031 Skrevet Desember 22, 2009 E det bare meg, eller e Touran skikkelig dårlig på vinterføre?? Eller e an HEILT avhengig av ESP`en ? ( då denne sensoren har takka for seg visstnok ) Slite jo med å komma meg opp slakke bakker, "danse" bare rundt forbi og grave seg ner: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9032 Skrevet Desember 22, 2009 E det bare meg, eller e Touran skikkelig dårlig på vinterføre?? Eller e an HEILT avhengig av ESP`en ? ( då denne sensoren har takka for seg visstnok )Slite jo med å komma meg opp slakke bakker, "danse" bare rundt forbi og grave seg ner: klø : Kass dekk og dimensjon kjøre du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9033 Skrevet Desember 22, 2009 Kjell sin .. har doffer sin , an står her å rotne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9034 Skrevet Desember 22, 2009 nogen så har nåke duganes elle hjelpa finna noge kjekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9035 Skrevet Desember 22, 2009 Kass dekk og dimensjon kjøre du på? Meine det e 205/65/16...eller någe sånt: klø : Kjøre på Hakkapellita med pigg, så va overraska over kos an sleit med den minste oppoverbakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9036 Skrevet Desember 22, 2009 Han spurte ette noe dugande elle kjekkt , 1.6 Variant e bare fornuftig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9037 Skrevet Desember 22, 2009 Meine det e 205/65/16...eller någe sånt: klø :Kjøre på Hakkapellita med pigg, så va overraska over kos an sleit med den minste oppoverbakke. Då må du bare bytta bil.... igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9038 Skrevet Desember 22, 2009 Då må du bare bytta bil.... igjen Hehe, va det eg frykta...jaja, ingen aen utvei enn å bytta bil då Jaja, får vel heller holda ut de 7 dagene i året det e med sånt føre då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9039 Skrevet Desember 22, 2009 Hehe, va det eg frykta...jaja, ingen aen utvei enn å bytta bil då Stikkord: Quattro/4motion 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9040 Skrevet Desember 22, 2009 Haha, ja hadde ikje gjort någe det Men men, får bli med tanken denne gang...får ver måte på kor mye bilbytting eg kan holda på med:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9041 Skrevet Desember 22, 2009 Stikkord: Quattro/4motion Bakhjulstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9042 Skrevet Desember 22, 2009 Bakhjulstrekk Har sett noen bimmere og taxiar så har prøvd seg på å sladda litt siste dagane med ein goe snittfart på 5km/h, samtidig så farten bare minke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9043 Skrevet Desember 22, 2009 Har sett noen bimmere og taxiar så har prøvd seg på å sladda litt siste dagane med ein goe snittfart på 5km/h, samtidig så farten bare minke Jaja, me har jo alle sett ein å aen quattro i grøftå og Det har nok liga mye med sjåføren å gjør vil eg tro, bler isje kongen på glattå bare du har quattro vett du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9044 Skrevet Desember 22, 2009 Folk som ikkje kan kjøra på glattå kjøre jo alle typer bilmerker. Jaja, me har jo alle sett ein å aen quattro i grøftå og Det har nok liga mye med sjåføren å gjør vil eg tro, bler isje kongen på glattå bare du har quattro vett du... Men for å bli konge på glattå trenge du quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9045 Skrevet Desember 22, 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20313425 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9046 Skrevet Desember 22, 2009 Folk som ikkje kan kjøra på glattå kjøre jo alle typer bilmerker. Men for å bli konge på glattå trenge du quattro Quattro e isje feil det Men det har eg hatt, nå ville eg prøva noge aent.....360 dager i året trengte eg isje quattro å de andre 5 kan eg leva med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9047 Skrevet Desember 22, 2009 Quattro e isje feil det Men det har eg hatt, nå ville eg prøva noge aent.....360 dager i året trengte eg isje quattro å de andre 5 kan eg leva med. Det blir ein aen diskusjon, nå snakke me om de 5 dagane i året. Kjøre grevling sjøl. Komme meg på jobb så någe gjør eg nok rektigt. (evt Risa) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9048 Skrevet Desember 22, 2009 Det blir ein aen diskusjon, nå snakke me om de 5 dagane i året. Kjøre grevling sjøl. Komme meg på jobb så någe gjør eg nok rektigt. (evt Risa) De 5 dagene i året så e BMW'en relativt tail happy ja, så eg kose meg masse eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9049 Skrevet Desember 22, 2009 Jaja, me har jo alle sett ein å aen quattro i grøftå og Det har nok liga mye med sjåføren å gjør vil eg tro, bler isje kongen på glattå bare du har quattro vett du... Klart det e lettare å havna i grøftå når du sladde i 80km/h i forhold te 5-10km/h, alle biler har firhjulsbrems 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9050 Skrevet Desember 22, 2009 hate folk så e audi idiota å isje audi entusiasta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...