#9251 Skrevet Januar 3, 2010 Noen frist for hvor tidlig man kan ta eu-kontroll?? Jeg skal ha den kontrollert før august i år. Jeg skal inn på regreim skifte og tenkte å få den godkjent i samme slengen... Bilen kan framstilles for kontroll allerede 4 måneder før kontrollmåneden, slik at kontrollfristen utgjør 5 måneder. Klippet fra http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Sporsmal+og+svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9252 Skrevet Januar 3, 2010 (endret) Tysse: hvilken dag skal han kompisen din til Skien? hørte me han, planen hans va onsdag men spørs jo siå han iche he nyggel t bilen 200 i frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9253 Skrevet Januar 3, 2010 det er greit det.. Men får ikke ut nøkkelen med 2 dirker da? evt 2 presisjons flatrekkere? så slipe opp ny nøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9254 Skrevet Januar 4, 2010 Møye muligt at eg komme....Finni ? Hvis du ska ? Kan du ta me ei skiltplata til meg då av den nye typen ? Det blir på Kvadrat som vanligt, klokkå 7 ? Såg ikkje dette før nå eg fredrik. Sorry minna meg på det neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9255 Skrevet Januar 4, 2010 (endret) Såg ikkje dette før nå eg fredrik. Sorry minna meg på det neste gang. Det går fint det altså.... Eg spurte deg isje igår siden du kom i finkler, og du me ein gong sa at du kom ifra selskap Eg kan helle minna deg på det til neste treff, enten via forumet eller SMS melding Greit "ringe" golfen me taket va då....Kjikkte på ann på jobb i dag. Fått et greit lass me snø øve seg såg det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9256 Skrevet Januar 4, 2010 Va der mange på lokallags treffet igår? Var i så dårlige form at eg orka ikkje reisa ud =/ Må endeligt skrøyda av at eg har komt meg inn som medlem her nå Vært på et par lokallagstreff og tok meg endeligt t mot og snakkte me di medlemane så va der sist treff Virke så en hyggelige gjeng herifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9257 Skrevet Januar 4, 2010 Greit "ringe" golfen me taket va då....Kjikkte på ann på jobb i dag. Fått et greit lass me snø øve seg såg det ut som. Såg det gale ud ja. Ikkje hørt någe om takst å sånt ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9258 Skrevet Januar 4, 2010 Sjååååå der.....Endeligt Morten, va du og på plass her inne . Me va 4 stk i går, så va John Morten Tårnes innom og, men han reiste ganske så kjapt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9259 Skrevet Januar 4, 2010 Såg det gale ud ja. Ikkje hørt någe om takst å sånt ennå. Såg isje veldig veldig veldig gale ut... Men ann hadde ett greit søkk i taket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9260 Skrevet Januar 4, 2010 Sjååååå der.....Endeligt Morten, va du og på plass her inne .Me va 4 stk i går, så va John Morten Tårnes innom og, men han reiste ganske så kjapt igjen Lera deg å tella! Meg, deg, Finni, Petter L og Kjell... bler 5stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9261 Skrevet Januar 4, 2010 Ja, stemme det. Petter va der jo åg ja. Isje allti liga lett å få me seg alle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9262 Skrevet Januar 4, 2010 Squattnisse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9263 Skrevet Januar 4, 2010 Squattnisse! Va det meg det ?....."Takk for det " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9264 Skrevet Januar 4, 2010 Va det meg det ?....."Takk for det " Eg drive å lere meg samisk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9265 Skrevet Januar 4, 2010 Eg måtte jobba i går, så eg rakk det ikkje. Men neste komme eg. Kanskje eg komme i en ny VAG og då! Edit: Ny brukt vag altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9266 Skrevet Januar 4, 2010 Vært på et par lokallagstreff og tok meg endeligt t mot og snakkte me di medlemane så va der sist treff Virke så en hyggelige gjeng herifra Det e ingen så bite (ok, litt kosebiting) og det e alltid kjekkt med nye folk så neste gang stille du, dermed basta Ta gjerna med venner og så har samma dillå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9267 Skrevet Januar 4, 2010 Han har vært der flerne gonge petter. Det e han me den svarte A4en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9268 Skrevet Januar 4, 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20314524 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9269 Skrevet Januar 4, 2010 Jeg stiller neste gang Da kanskje med en del gode endringer på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9270 Skrevet Januar 5, 2010 Snakk om hurtig vask: http://www.liveleak.com/view?i=489_1249330964 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9271 Skrevet Januar 5, 2010 Hund med dumpventil!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9272 Skrevet Januar 5, 2010 Jaja...ein hund med dumpventil ekje någe så imponere når du har vært på tur i øve to uker med Finni og Robin :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9273 Skrevet Januar 5, 2010 Anders > Andrè finne iche nygelen t garasje lofte å der inne ligge fangeren din ^^ ser dårligt ud me frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9274 Skrevet Januar 5, 2010 Jaja...ein hund med dumpventil ekje någe så imponere når du har vært på tur i øve to uker med Finni og Robin :D Hehe! Min snorking har faktisk vært på radioen, eg blei kåra t (ein av) Stavangers storsnorker(e), hehehe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9275 Skrevet Januar 5, 2010 Golf 2 1.6TD Syncro tesalgs: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1030946 Ikkje godkjent, ingen bilder, stiv pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...