Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

kl 12. på Jærhagen ja å en goe mcfrokost :) Ta me kamera di så har :D

Will do!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, noen som har en tjelve bil til salgs? audien har litt omgangs syke så skulle hatt en bil til å kjøre på isen med:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vidunderet du har kjøpt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg akkuratt den eg og... Typisk dette. Blir garantert bråk der ute. At folk ikkje kan skjønne at dette kan være med å skjerpe ferdighetene. Nå når det endelig e blitt vann som har tykk nok is så syns eg det burde bli arrangert någe skikkelige kjøring på is...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har blitt fortalt om at det i "gamledager" blei arrangert billøp på mosvannet når det va frøse. Men desverre så har någen litt for grønne drittungar me "Bellona" og "Natur og ungdom" fått litt for stor makt i dette langstrakte landet.

Det burde ikke vera någe problem de få gangane det e så kaldt å tillate kjøring på et eller flere vann i området. (Det er nok å ta av) Men som den glimrende lokalavisa vår påpeker er det jo snakk om RÅNING og råning må det jo slås hardt ned på...

Tenk om det hadde vært en motorjournalist som hadde skrevet saken. "Bilinteresert ungdom koser seg i kulda" hadde nok overskriften vært da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istedenfor å syte å klage om at "vi får ikke lov til noenting" så må dere lese teksten: det står klart å tydelig at dette er ett fredet område, det må vi faktisk akseptere enten vi bor i Norge, Sverige eller USA....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøre ihvertfall ikkje i ett freda naturområde. Såpass respekt har eg ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Freda områder er en ting, men alle vann er utgangspunktet kategorisert som utmark, og all ferdsel i utmark er strengt begrenset

Er her jeg mener det burde vært lettere å gjøre unntak til f.eks iskjøring vinterstid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har respekt for freda områder eg og, så orrevatne utgår... men d e jo isje någe i veien for å samlast på ein eller aen måte uansett? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har respekt for freda områder eg og, så orrevatne utgår... men d e jo isje någe i veien for å samlast på ein eller aen måte uansett? :)

Litt sosialt har me ikkje vondt av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemme... någen så har någen ideer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... det va det :) Eg e me på det mesta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke glatt på Rennesøy??

Et par cowboyer til der ute merkes ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke glatt på Rennesøy??

Et par cowboyer til der ute merkes ikke...

Får te å sladda, men det e bar asfalt øvealt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pyse dokke ud? ka fan?!? freda meg i rauå, skade ingen fogla me å kjøra på et vann, di sidde iche akkoratt fast fråsne i isen? blir iche noge av lørdag då? eg så hadde skaffa meg 4x4 baleno me 75 hk å greie :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehehe. Sjefs Tysse !

Men ke så sjer då folkens, siden det isje blir noge av Orrevattene ?

Suzukien. E det nyè vinterbilen elle ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan me ikkje sei at me holde oss te avtalen så tar me ein sosial samling å litt bilprat. Kanskje stikka ner å se på andre som holde på på isen å kanskje ta oss ein tur ud øve jæren å finna ein nersnøa parkeringsplass te ein av strendene å leka oss litt på eller någe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en plan detta ja :) evt, hvis nogen har reine bila ta litt bilder stillestående, og i fart :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes , der va børså kondemnert , nogen så har en nye t meg? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stille iche me mursenka golf! faen gale nok at eg såd meg fast på vei ut av smart stasjonen på ålgård, nogen så vet kor møje bonnpannå på 5eren tåle? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du smelt André??

Ingen her som skal mot østlandet i nærmeste fremtid? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.