#9401 Skrevet Januar 13, 2010 Skal ut å spise frokost med Kristoffer straks. Var frokosten goe på Gjerdes Bakeri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9402 Skrevet Januar 13, 2010 Hmmmm http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20468136 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9403 Skrevet Januar 13, 2010 Var frokosten goe på Gjerdes Bakeri? WTF WTF??? Kjempe godt! nom nom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9404 Skrevet Januar 13, 2010 1981 Volkswagen Golf diesel Autodb kode: 1037459 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1037459;Modified=1263410529;_cmd=similar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9405 Skrevet Januar 13, 2010 Hmmmm http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20468136 Bare å handle den tilbake. WTF WTF??? Kjempe godt! nom nom Har mine kontakter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9406 Skrevet Januar 13, 2010 Har mine kontakter. Hu i kassen, sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9407 Skrevet Januar 13, 2010 Hu i kassen, sant? Ja det stemmer det. Det er dama. Du var noe overraska sist når hu snakka om golfen din syns eg å huske hu sa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9408 Skrevet Januar 13, 2010 Ja det stemmer det. Det er dama. Du var noe overraska sist når hu snakka om golfen din syns eg å huske hu sa. Ja eg blei ganske paffe når hu spurte om eg ikkje sko på vacn treff når eg va innom å spiste når de jobba me turbohavariet mitt før avreisen te Våler i fjor. Og i dag spurte hu om ikkje eg kjørte A3, for eg hadde ein A4 pins på jakken min. Blei litt satt ud ja Men forberedt te neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9409 Skrevet Januar 13, 2010 Ja eg blei ganske paffe når hu spurte om eg ikkje sko på vacn treff når eg va innom å spiste når de jobba me turbohavariet mitt før avreisen te Våler i fjor. Og i dag spurte hu om ikkje eg kjørte A3, for eg hadde ein A4 pins på jakken min. Blei litt satt ud ja Men forberedt te neste gang Ska ikke være lett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9410 Skrevet Januar 13, 2010 Dama di som jobbe på gjerdes ja... E ein del innom der å spise lunsj av og t.. He gooooe lunsjkage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9411 Skrevet Januar 13, 2010 Dama di som jobbe på gjerdes ja... E ein del innom der å spise lunsj av og t.. He gooooe lunsjkage! Stemme nok det. Ja de har ganske mye bra der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9412 Skrevet Januar 13, 2010 lunsjkage?? Ka e det? Bankers det hvis eg ska ha frokost på forus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9413 Skrevet Januar 13, 2010 Gå å prøv ei lunsjkaga finni... Det bli godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9414 Skrevet Januar 13, 2010 Gå å prøv ei lunsjkaga finni... Det bli godt! Er det baconfarsen du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9415 Skrevet Januar 13, 2010 HAhaha , ke så feila dokk , snakke om mad... Petter: kedå ? Den golf 1ën e d rette motoren i den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9416 Skrevet Januar 13, 2010 Er det baconfarsen du mener? Jepp... stemme d.. men he alltid kallt det lunsjkaga av ein eller annen grunn.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9417 Skrevet Januar 13, 2010 Någen som vett kem i klubben eg kan kontakta for å få endra kontaktinformasjonen min å sånnt?? Treffpunkt å slikt tror eg komme te den gamle adressen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9418 Skrevet Januar 13, 2010 Golf 1 kom vell ikje me ngn gøye diesela, gjorde de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9419 Skrevet Januar 13, 2010 Någen som vett kem i klubben eg kan kontakta for å få endra kontaktinformasjonen min å sånnt?? Treffpunkt å slikt tror eg komme te den gamle adressen min på hovedsiden kan du endre informasjon om deg selv.. tar 2 min, så får du de riktig heretter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9420 Skrevet Januar 13, 2010 Lunsjkake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9421 Skrevet Januar 13, 2010 Golf 1 kom vell ikje me ngn gøye diesela, gjorde de? Jo, 1.6 GTD med 70hk, men den i annonså e sugediesel, 54hk Går jo lett an å bygga om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9422 Skrevet Januar 13, 2010 Jo, 1.6 GTD med 70hk, men den i annonså e sugediesel, 54hk Går jo lett an å bygga om Oh, nå lærte eg ng nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9423 Skrevet Januar 13, 2010 Oh, nå lærte eg ng nytt.. Ikkje lett å finna desverre Eg e på evig jakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9424 Skrevet Januar 14, 2010 Då e finken vågen! Hmm opplagt å blid som ei sol. tja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9425 Skrevet Januar 14, 2010 Du trenge jo ikkje overdriva Finni? Ska jo vara ein heile dag helst Får faenkje sova i bilen!! Stikke på trening nå eg så hente du meg ittepå... GOE plan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...