#9451 Skrevet Januar 14, 2010 Ikkje komt så langt ennå, komme vel forbi i kveld eingang (10-11 tiå?). Eg ringe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9452 Skrevet Januar 14, 2010 Ikkje komt så langt ennå, komme vel forbi i kveld eingang (10-11 tiå?). Eg ringe deg Hehe fine eg får se om eg får tatt meg en tur då evt. Vis eg ikke har sovna:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9453 Skrevet Januar 14, 2010 Haha.. R32 ja, det hadde vært någe.. Kem betale? Kan sei at bilen går godt og har 4hjulstrekk ska bli løye å se kem som e raskast av den og Petter sin 2 vs 1,9 Petter: fekk du ordna hotell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9454 Skrevet Januar 14, 2010 Haha.. R32 ja, det hadde vært någe.. Kem betale?Kan sei at bilen går godt og har 4hjulstrekk ska bli løye å se kem som e raskast av den og Petter sin 2 vs 1,9 Petter: fekk du ordna hotell? Er det R32 så tar Petter den på 0-100, men ikke toppfart er det 2,0tdi så har dokke ikke sjangs;) Det var jo en billige r32 tilsalgs i bergen den hadde Finni hatt råd til vis han hadde lyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9455 Skrevet Januar 14, 2010 Keffor e Finni oppe før fuglane fise? Henta bil elle? BTW e der någen så har en emblemfrie singel grill te golf 2 liggande å slenga, så de har lyst te å donera bort te ett relativt hyggeligt medlem: rolleyes;) Eg he faktisk ein emblemfri grill til golf 2 liggande.. Sånn med bare to lykte.. Men tru ngn av festan va knekt på ann, men ann hang jo fast når eg hadde ann.... Kan få ann hvis du vil ha ann.... Hadde bare tenkt å hiva ann eg, så du kan jo sjå om det e ng.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9456 Skrevet Januar 14, 2010 Eg tippe det e Audi Finni har handla, for hvis dokk ser på avatarbilde hans så e det Audi-logoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9457 Skrevet Januar 14, 2010 Petter: fekk du ordna hotell? Har sendt mail, ikkje fått svar ennå. Endelig fått vaska bilen (e på jobb nå) Høytrykk og varmt vann e snob 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9458 Skrevet Januar 14, 2010 Har sendt mail, ikkje fått svar ennå. Endelig fått vaska bilen (e på jobb nå) Høytrykk og varmt vann e snob Ja, e heilt genialt.. Spyle bilen fleire gonge i ugå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9459 Skrevet Januar 14, 2010 Har sendt mail, ikkje fått svar ennå. Endelig fått vaska bilen (e på jobb nå) Høytrykk og varmt vann e snob Ey kan eg komma bort å vaska min ein dag Petter? Bor jo rett borti hogge hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9460 Skrevet Januar 14, 2010 hei, er det noen med vag com her som har lyst å ta en liten sjekk på bilen min? mvh arild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9461 Skrevet Januar 14, 2010 Ey kan eg komma bort å vaska min ein dag Petter? Bor jo rett borti hogge hehe Ka byr du? hei, er det noen med vag com her som har lyst å ta en liten sjekk på bilen min?mvh arild Eg har Vag-Com, men e sjeldent i Sandes område. Noe spesiellt så e galt me bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9462 Skrevet Januar 14, 2010 Hmm... satt å kikka litt på bila nå ikveld. Ein Passat 3BG med 130hk 4-motion.. det må jo ver ei ganske ålreit kjerra med god plass? Någen som he ng erfaringa me dessan bilane? Motoren he eg litt kjennskap til i frå A4en, men kjenne lide t resten av bilen sånn sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9463 Skrevet Januar 14, 2010 Hmm... satt å kikka litt på bila nå ikveld. Ein Passat 3BG med 130hk 4-motion.. det må jo ver ei ganske ålreit kjerra med god plass? Någen som he ng erfaringa me dessan bilane? Motoren he eg litt kjennskap til i frå A4en, men kjenne lide t resten av bilen sånn sett.. Go bil det, ikkje så veldig forskjellig fra A4en du hadde. Multilink, men det e jo kjappt å fiksa hvis det begynne. Ellers e det jo goe motor og sterkt drivverk. Lø det heim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9464 Skrevet Januar 15, 2010 Noen så har tegang te glassblåsing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9465 Skrevet Januar 15, 2010 Mr. Semming har vell det tror eg hvis eg ikje huske heilt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9466 Skrevet Januar 15, 2010 Go bil det, ikkje så veldig forskjellig fra A4en du hadde. Multilink, men det e jo kjappt å fiksa hvis det begynne. Ellers e det jo goe motor og sterkt drivverk. Lø det heim Ja, og så koste jo bilen 100 000kr mindre enn ein a4.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9467 Skrevet Januar 15, 2010 Ja, og så koste jo bilen 100 000kr mindre enn ein a4.. Hehe.. Bare te å handla, så fikse me chip te den og te kompispris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9468 Skrevet Januar 15, 2010 Bare te å handla, så fikse me chip te den og te kompispris Ja, bare å handla ja.. Hehe.. Må finne ud kor mye denn boligen og alt koste meg i måneden heilt sikkert så kan me snakka om handel. Hehe.. Ska jo skriva onna på å bli gjeldslave resten av live idag så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9469 Skrevet Januar 15, 2010 Ja, bare å handla ja.. Hehe.. Må finne ud kor mye denn boligen og alt koste meg i måneden heilt sikkert så kan me snakka om handel. Hehe.. Ska jo skriva onna på å bli gjeldslave resten av live idag så.. Velkommen i gjeldsklubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9470 Skrevet Januar 15, 2010 - milionærklubben, vært medlem der en stund for fintfolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9471 Skrevet Januar 15, 2010 Ja, det sto -2millioner og noe smått på lappen som kom med skattekortet Får satse på "Kongo-inflasjon" til neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9472 Skrevet Januar 15, 2010 Tro det eller ei, men urquattro toppen blir levert inn te helgå! Bytte av ventilstyringer, slipa ventiler, fresa ventilseter og eventuellt plana toppen, så e an klar te montering igjen (med nye tetninger, løftere, WR kam, stål toppakning, ARP studs osv.) Savne 10vt lyden nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9473 Skrevet Januar 15, 2010 Det e vell ein av de beste nyhetan eg he hørt på lenge Petter!!! :D:D Glede mg au til å hørra den lyden igjen. Med den 3" eksosen du hadde kjente eg nakkehåran reiste seg når du ga gass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9474 Skrevet Januar 15, 2010 Det e vell ein av de beste nyhetan eg he hørt på lenge Petter!!! :D:D Glede mg au til å hørra den lyden igjen. Med den 3" eksosen du hadde kjente eg nakkehåran reiste seg når du ga gass! Så eksen min sa når hu hørte 20vt lyden fra Are sin urquattro: "Homolyd!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9475 Skrevet Januar 15, 2010 Jeg er litt blond på området: Er 10v lyd bedre enn 20v?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...