#9476 Skrevet Januar 15, 2010 Jeg er litt blond på området: Er 10v lyd bedre enn 20v?? Mer brutalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9477 Skrevet Januar 15, 2010 Tro det eller ei, men urquattro toppen blir levert inn te helgå! Bytte av ventilstyringer, slipa ventiler, fresa ventilseter og eventuellt plana toppen, så e an klar te montering igjen (med nye tetninger, løftere, WR kam, stål toppakning, ARP studs osv.) Savne 10vt lyden nå Ka som skjer??? Har du starta et nytt og bedre liv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9478 Skrevet Januar 15, 2010 Ka som skjer??? Har du starta et nytt og bedre liv Jepp, må få gang på prosjektene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9479 Skrevet Januar 15, 2010 Jepp, må få gang på prosjektene! Du blei rett og slett leie av mobbingen... hehe. Men det høres jo knallbra ut, har ikke hørt lyden av an så eg e litt spente på å få se jesusprosjekte i action! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9480 Skrevet Januar 15, 2010 Nei, mobbingå prelle bare av, eg har non-stick mobbebelegg Det burde alle andre og ha så eg e me, ikkje sant Joakim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9481 Skrevet Januar 15, 2010 Snakke om Petter? Eg som har gått te anskaffelse av stv, milliongjeld, osv osv..... Mobbing av single "drittungar" bler det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9482 Skrevet Januar 15, 2010 Snakke om Petter? Eg som har gått te anskaffelse av stv, milliongjeld, osv osv..... Mobbing av single "drittungar" bler det uansett Bler mobbing av deg uansett ka du finne på, og eg forvente at du tar igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9483 Skrevet Januar 15, 2010 Tro det eller ei, men urquattro toppen blir levert inn te helgå! Bytte av ventilstyringer, slipa ventiler, fresa ventilseter og eventuellt plana toppen, så e an klar te montering igjen (med nye tetninger, løftere, WR kam, stål toppakning, ARP studs osv.) Savne 10vt lyden nå Dette bler nok gromt ja . Kor du levere inn toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9484 Skrevet Januar 15, 2010 Bler mobbing av deg uansett ka du finne på, og eg forvente at du tar igjen Ja har vel innsitt at eg har havna i same bås som tatlepåsen ittekvert.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9485 Skrevet Januar 15, 2010 Dette bler nok gromt ja . Kor du levere inn toppen? Velox Motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9486 Skrevet Januar 15, 2010 Ja har vel innsitt at eg har havna i same bås som tatlepåsen ittekvert.... Nei ikkje så gale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9487 Skrevet Januar 15, 2010 Det e godt å hørra. Når ska me spleisa på lyftebokk oppe hos Lasse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9488 Skrevet Januar 15, 2010 Det e godt å hørra. Når ska me spleisa på lyftebokk oppe hos Lasse ? Du skylde vel han ein løftebukk snart, så mye så han har hjulpe deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9489 Skrevet Januar 15, 2010 Jepps, har dårlig samvitghet for det! Men har sagt han ska sei fra når han trenge hjelp!(men enten så tror han at eg ikkje kan hjelpa eller så e han for "beskjeden" te å ringa) Hørre du det Lasse! Du må masa! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9490 Skrevet Januar 15, 2010 Me får igang et spleiselag fra alle som han har hjulpe....så har han løftebukk på notime 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9491 Skrevet Januar 15, 2010 Javel folkens Blir det någe av det sosiala imårå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9492 Skrevet Januar 15, 2010 Nogen så ennå e intressert i å kjøra på vann? He finne et å hørt me di så bur i d einaste huse så har ud sikt øve vanne, vanne e heller iche freda elle brukt t drikke vann. Må bare veda kor mange så e intressert evt. Kan iche stilla 40 mann liksom så je meg ein om hvis du e intressert. Må skje på søndag nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9493 Skrevet Januar 15, 2010 Tysse e tlf din av ?? ring meg?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9494 Skrevet Januar 15, 2010 Søndag kan ikkje eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9495 Skrevet Januar 15, 2010 Nogen så ennå e intressert i å kjøra på vann? He finne et å hørt me di så bur i d einaste huse så har ud sikt øve vanne, vanne e heller iche freda elle brukt t drikke vann. Må bare veda kor mange så e intressert evt. Kan iche stilla 40 mann liksom så je meg ein om hvis du e intressert. Må skje på søndag nye Er det to ting man finnes overalt så er det tomflasker og sladrekjærringer. Det er 100% at noen kommer til å slenge med kjeften. Slik jeg skjønner det så er det ikke fredning eller drikkevann som gjør det ulovlig (eller kansje det og) men det at frosne vann er definert som utmark. Motorisert ferdsel i utmark er pisking på ballan med ståltråd!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9496 Skrevet Januar 15, 2010 Kordan komme me oss billigast muligst t skien ? prøvde nsb men d blei 1000 kr og 12 tima reisetid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9497 Skrevet Januar 15, 2010 Fly....Norwegian å di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9498 Skrevet Januar 15, 2010 Lå bak en kamelonlakkerte A6 c4 Sedan med sota baklys i dag på Sandnes. Noe du har kjennskap til Dagi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9499 Skrevet Januar 15, 2010 (endret) Javel folkens Blir det någe av det sosiala imårå? Sko isje me møtas til frokost på donald`en på Klepp i mårå då, for så å kjøre i kollonna udøve jæren, å ta noge bilde å sånn ? Elle blir isje det noge av ligavel ? What`s the plan ? Det va finni sitt forslag tidligere her i tråden jaffal, hvis eg isje huske heilt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9500 Skrevet Januar 15, 2010 Kordan komme me oss billigast muligst t skien ? prøvde nsb men d blei 1000 kr og 12 tima reisetid Fly t Gardermoen, tog videre. Evt be selger møte deg i Oslo feks. Happy hunting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...