#9576 Skrevet Januar 18, 2010 Legg t litt å kjøb min!! Har desverre ikke mer å legga til:p så det får evt bli en annen gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9577 Skrevet Januar 18, 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.6950681 Hahaha....Någen så kjenne igjen bilen? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9578 Skrevet Januar 18, 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostafjells/buskerud/1.6950681 Hahaha....Någen så kjenne igjen bilen? :D Eg har mindre dører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9579 Skrevet Januar 18, 2010 E jo klubbil, ein viss syncro turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9580 Skrevet Januar 18, 2010 såg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9581 Skrevet Januar 18, 2010 Ka dato e det, å ka vil utgiftene ver sånn ca? Kan ver interesert Ska lesa litt i den tråden om Wörthersee, å tenka litt på det E isje någe å tenka på, du bler me:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9582 Skrevet Januar 19, 2010 Følte du deg troffen nå? Tja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9583 Skrevet Januar 19, 2010 hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9584 Skrevet Januar 19, 2010 så sånn e det..... hrrrrkkk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9585 Skrevet Januar 19, 2010 Blei det gudd me grillen klugen? Gla eg fekk ann vekk i frå bagasjeromme, va litt irriterande der ann stakk opp.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9586 Skrevet Januar 19, 2010 Kjell, eg hadde både rollo og motordeksel te 80en i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9587 Skrevet Januar 19, 2010 Kjell, eg hadde både rollo og motordeksel te 80en i garasjen Woohooo!!! Konge! JA, eg glemte ringa dg tilbage igjen i går. Sko egentlig bare spør om grunnen til at ann miste turbotrykk av og til kan ver at ann lekke ein del i frå eksosmanifolden? Hehe.. Men fant ut at det kan faktisk ver derfor. Hørte eg sko ha me ei baksete på et lass eg ska senda bortøve mot oslo ittekvert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9588 Skrevet Januar 19, 2010 Lekke fra eksosmanifold? Eg bytta alle 4 pakningane mot blokkå når eg hadde an. Sikker på at det e der det lekke? Turbo blei bytta av Bjørnstad Bil før eg henta an, så regne med dei bytta pakning mot turbo og. Eg ska henta ett baksete i hgsd ja, men har ikkje fått henta det endå, han e på sjøen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9589 Skrevet Januar 19, 2010 Lekke fra eksosmanifold? Eg bytta alle 4 pakningane mot blokkå når eg hadde an. Sikker på at det e der det lekke? Turbo blei bytta av Bjørnstad Bil før eg henta an, så regne med dei bytta pakning mot turbo og. Eg ska henta ett baksete i hgsd ja, men har ikkje fått henta det endå, han e på sjøen. Ja, for meg e det ikje ng stress, eg må henta sedan mine hos gamlingen på moi eg. Hehe.. Ja, det e nå ganske så svart øve heiletoppen og blokkå nerøve.. Hehe... Ikje strama godt nok kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9590 Skrevet Januar 19, 2010 Ja, det e nå ganske så svart øve heiletoppen og blokkå nerøve.. Hehe... Ikje strama godt nok kanskje? På tide med motorvask? Hørre du det "smelle" fra kompresjonsslaget? Men når eg tenke meg om så va det på Syncro TDIen eg bytta eksosmanifold pakningane, ikkje 80en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9591 Skrevet Januar 19, 2010 (endret) Hørre det kakle og lukte eksos i kupeen når eg bremse og bilen blir stilleståande ette fart.. Hehe.. Ja, på tide med det, men kjipt å vaska inn i motoren siden der er lekkasje.. Men det ser jo greit og enkelt å komma til den pakningen då så burde jo ikkje by på store problema egentlig. Bjørnestad bil som skifta turbo. Dei som ikje he skrudd oljetilførselen bra nok igjen då.. Hehe.. Den som går i topp på turboen.. Svette litt kan du sei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9592 Skrevet Januar 19, 2010 Petter mye ska du ha for de stolane ? eg sko hatt noge understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9593 Skrevet Januar 19, 2010 Petter mye ska du ha for de stolane ? eg sko hatt noge understell Kom og hent, gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9594 Skrevet Januar 19, 2010 Saaaki , så kor fan ska eg ha driden ;P funke fram å tebage på begge stolane osv? koss ser di ud ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9595 Skrevet Januar 19, 2010 Saaaki , så kor fan ska eg ha driden ;P funke fram å tebage på begge stolane osv? koss ser di ud ? Fram og tebake ska funka bra det ja, e ikkje så veldig avansert på Golf II understell Har både stoler med vipp og uten, men understellet e vel likt? CL stolar, blå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9596 Skrevet Januar 19, 2010 Ja stemme e nokk likt.. ja men tenkte bare om d va rusta å fælt .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9597 Skrevet Januar 19, 2010 Ja stemme e nokk likt.. ja men tenkte bare om d va rusta å fælt .. Har stått i bil og så blitt lagra i garasjen min, så ska vær i fine form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9598 Skrevet Januar 19, 2010 Petter mye ska du ha for de stolane ? eg sko hatt noge understell Fått penger igjen nå? Bla opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9599 Skrevet Januar 19, 2010 Det va jo ett hint for att d sko vær gratis ... hadde isje tenkt på å henta d om d kosta penga eg holde på å selga shit ska få di ittepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9600 Skrevet Januar 19, 2010 Kor får eg tak i carbon ? ska bare ha noge t festa cd spiller og noge greier i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...