#9676 Skrevet Januar 21, 2010 Hallo, har du hørt om noen fra Haugesund så noen gang har gått løp på skøyter eller spilt ishockey? Nei, for Haugesund og skøyter e som Danmark og ski Overleve eg, så gjør du og det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9677 Skrevet Januar 21, 2010 Må se om eg har skøyter som passe! Hvis ikkje kjøre du bare R32en utpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9678 Skrevet Januar 21, 2010 Hvis ikkje kjøre du bare R32en utpå Den e eg me på hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9679 Skrevet Januar 21, 2010 gjør du det på Stokkavannet så går det vel 3 min før politiet dukke opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9680 Skrevet Januar 21, 2010 Hørtes kjekt ud å stå på skøyter. Men har ikkje skøyter så bler litt vanskeligt Ikkje har du bil så funke heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9681 Skrevet Januar 21, 2010 Ring ivei du Ska stå på skøyter i 7-8 tiå på Stokkavannet så må få det gjort før det helst. Flerre så blir me på det? Lasse og sikkert tatlepåsen og e ihvertfall me Nå må du snart komma deg avgårde vil ikke ha någe av at du kommer dinglende i 20.30-21 tia: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9682 Skrevet Januar 21, 2010 Ja Petter. Vente på dg herande hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9683 Skrevet Januar 21, 2010 Ja Petter. Vente på dg herande hehe Regne me du og bler me bort te mg ein tur Lasse? Gjerna me får gang på den kjerrå mi så eg får henta felgane mine på posten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9684 Skrevet Januar 21, 2010 Nå må du snart komma deg avgårde vil ikke ha någe av at du kommer dinglende i 20.30-21 tia: bråk : Ka ti kjøre me Lasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9685 Skrevet Januar 21, 2010 Regne me du og bler me bort te mg ein tur Lasse? Gjerna me får gang på den kjerrå mi så eg får henta felgane mine på posten Eg får ikke sjangs å væra med til deg. satser på Petter fikse det fort på egenhånd någe må han klara sjøl;) Ka ti kjøre me Lasse? 19.30 ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9686 Skrevet Januar 21, 2010 Eg får ikke sjangs å væra med til deg. satser på Petter fikse det fort på egenhånd någe må han klara sjøl;) 19.30 ca Fine:) Ring og vekk meg då såvne sikkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9687 Skrevet Januar 21, 2010 Regne me du og bler me bort te mg ein tur Lasse? Gjerna me får gang på den kjerrå mi så eg får henta felgane mine på posten KA felger er det du ska henta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9688 Skrevet Januar 21, 2010 KA felger er det du ska henta? Det kan du se i prosjekttråden min snart hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9689 Skrevet Januar 21, 2010 Det kan du se i prosjekttråden min snart hehe Kossen ligge du an me bilmekking i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9690 Skrevet Januar 21, 2010 eirik: hva var feilen med bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9691 Skrevet Januar 21, 2010 eirik: hva var feilen med bilen? Dt fant me ikkje heilt ud. Va ikkje batteriet i vertfall Mest sansynligt så e dt starteren. Bilen har vert tungstarta den siste mnd så.. bestille i vertfall starter å begynne me å bytta den Måtte te me 2 spasserturer fram og tebage te posten å handlevogn for å henta felgane hehe.. Tar dt som god mosjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9692 Skrevet Januar 21, 2010 Kossen ligge du an me bilmekking i kveld? Bler bare kosekveld me de nye felgane i dag hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9693 Skrevet Januar 21, 2010 kjedelig Men kom det strøm frem til starteren da? ta 10min å plukke den ut og smøre den opp hvis den har satt seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9694 Skrevet Januar 21, 2010 kjedelig Men kom det strøm frem til starteren da? ta 10min å plukke den ut og smøre den opp hvis den har satt seg.. Petter tok av kontakten og den så bra ut i vertfall. Litt usikker på om han målte strømmen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9695 Skrevet Januar 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9696 Skrevet Januar 21, 2010 SÅ jævlig genialt! I am a christian, so FUCK OFF! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9697 Skrevet Januar 22, 2010 Meca har faktisk og inne... Hehe.. der he me jo ganske ok klubbrabatt, he me ikje Petter? 23% hos Meca Ordne 25-30% eg på Romnes Lige på Vibemyr rett me Meca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9698 Skrevet Januar 22, 2010 23% hos Meca Ordne 25-30% eg på Romnes Lige på Vibemyr rett me Meca Hjelpe lite med høyare rabattprosent hvis utgangsprisen e dyrare Har aldri handla hos Romnes, så vett ikkje koss prisane derras e, men ser nå ut på nettsidå derras at det e bare bilverksteder og bilforhandlere så får handla hos dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9699 Skrevet Januar 22, 2010 Vi er billigere på di fleste deler en Meca, sjefene mine er tidligere Meca ansatte, så di vet hvordan å konkurere ut Meca Vi er en grossist, men privat folk får og handle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9700 Skrevet Januar 22, 2010 Vi er billigere på di fleste deler en Meca, sjefene mine er tidligere Meca ansatte, så di vet hvordan å konkurere ut Meca Vi er en grossist, men privat folk får og handle Ikkje dumt E det mulig å få passord og brukernavn sånn at ein kan sjekka priser på delekatalogen på nett som privatperson? Eg sendte ein mail tidligare i dag gjennom nettsidene med samma spørsmål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...