Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Ke nå du lyge om fredrik? :P eg regne me eg komme :) Finni, sko hatt et par nye klister, bjunne mangla et par bokstaver av di eg har nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ke nå du lyge om fredrik? :P eg regne me eg komme :) Finni, sko hatt et par nye klister, bjunne mangla et par bokstaver av di eg har nå...

Har ligganes i bilen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenne eg deg rett så dokke du nok opp ska du se.....Hvis du e kjørbare då..Hehe :nana:: smil :

Men du.......Du må huska å spisa før du komme, for du vett me har en plan....

Me kan isje spisa donaldmad....Det e fyfy : smil :

EDIT : Mine klister har helle isje øvelevt snøen, så eg og sko hatt ett sett me nye : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine har også tatt kvelden, men jeg vil ikke ha nye... jeg liker Aud VW Lub....

Og kommer nok en tour i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik, isje gløm kem som har pleid å handla mat på macdonalden.... meg eller deg? ;) men ja, spise kvelds her heima!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredrik, isje gløm kem som har pleid å handla mat på macdonalden.... meg eller deg? ;) men ja, spise kvelds her heima!

Ja eg vet. Du har våre flinkere elle meg til å isje handla mad der :o;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme i kveld :) Masse nysnø å lega sg i og.

Men ingen så har 1 stk frontlykt te golf 3 liggandes?? Kan ikkje kjøra på dette glattføre eg : rolleyes:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lykter, grill og panser om du har kjørt den skikkelig bulka... men jeg trenger vinterdekk.. trenger ikke være pigger i de.. bare det er litt mønster.. Må være 185/70 14 med felg.. :) enten ett eller to stk.. tar og imot 4 stk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har lykter, grill og panser om du har kjørt den skikkelig bulka... men jeg trenger vinterdekk.. trenger ikke være pigger i de.. bare det er litt mønster.. Må være 185/70 14 med felg.. :) enten ett eller to stk.. tar og imot 4 stk:)

Petter. hørres glimrande ud. traff ikkje så kraftigt. Eg må slutta å lega mg i svinger har eg fonne ud... Føyg rett i autoverne. Men ikkje store farten.

Va kun ei frontlykt å tåkelykt som knuste å ei sprekk i fangeren. Ellers så røyg dt et par klipps på grillen.

Konne du tatt me lykter å grill viss du komme i kveld? eller så kan eg ta turen bort te dg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas ?

Kor va det du sa/ har snakkt om at dokk traff en Audi S6 Plus med 1.9 TDI emblem på baklukå henne ?

Om det va når du og han kameraten din va neriønnå Tyskeland eller kor det va ?

Kan det ha våre denne bilen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas ?

Kor va det du sa/ har snakkt om at dokk traff en Audi S6 Plus med 1.9 TDI emblem på baklukå henne ?

Om det va når du og han kameraten din va neriønnå Tyskeland eller kor det va ?

Kan det ha våre denne bilen ?

Va på E18 inn mot drammen ein plass... Han som har an nå har nettopp kjøpt an, men vett ikkje om an e importert eller ikkje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååja.

Jaja, det kan jo ver den for alt i verden.....Isje vett eg : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kossen gjekk det me golfen Petter???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei gikk til adundas da jeg satte den i revers i garasjen.. klonker og smeller hele veien nå.. er nok noe som har løsnet ja.. vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. :) fikse eller kjøpe ett eller annet aent..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei gikk til adundas da jeg satte den i revers i garasjen.. klonker og smeller hele veien nå.. er nok noe som har løsnet ja.. vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. :) fikse eller kjøpe ett eller annet aent..

Tatt en titt under å sett om noe henger å dingler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja må få bilen opp først.. må få tak i noen bukker og dill så får en bare bite det i seg og se.. men tviler på at jeg har peiling nok til å skjønne noe av det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har hjelm te låns for Funasdalen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som har hjelm te låns for Funasdalen?

Finni eg har ein halv hjelm viss det e bruganes for deg?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mon tro om firergolfen blir ferdig te Wörthersee, det hadde vært SJEF!!! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg håbe virkelig ann blir det.. Eg he i hvert fall reservert tid til polering for deg før turen ned.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg håbe virkelig ann blir det.. Eg he i hvert fall reservert tid til polering for deg før turen ned.. ;)

Gudd : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.