#9876 Skrevet Februar 4, 2010 AAAahhhhahaahahaha denne va jammen løyen :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9877 Skrevet Februar 4, 2010 AAAahhhhahaahahaha denne va jammen løyen :D K-pow!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9878 Skrevet Februar 4, 2010 Trøtt...... KAFFI, NÅ!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9879 Skrevet Februar 4, 2010 Skjønner godt du vil vente litt med å kjøre i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9880 Skrevet Februar 4, 2010 E på jobb te 4, så pakking, må montera selane, og så blir det ein koselige kveld med damå Trøttaste tryne på Ålgård, garantert Og Finni, ka gjør du oppe før fuglane fise? Bilen min e høg så ett fjell nå, ser ikkje ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9881 Skrevet Februar 4, 2010 Så justeringsnøklane passa altså? Når kasta Langbein, Tatlepåsen og Lasse inn håndkleet då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9882 Skrevet Februar 4, 2010 Så justeringsnøklane passa altså? Når kasta Langbein, Tatlepåsen og Lasse inn håndkleet då? Jada, takk for at du redda meg fra ein tur ut te Sørbø og tebake Dei føyk vel hjemover i 11 tiå tror eg det va? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9883 Skrevet Februar 4, 2010 Jada, takk for at du redda meg fra ein tur ut te Sørbø og tebake Dei føyk vel hjemover i 11 tiå tror eg det va? Herregud mann! Du må sova om nattå!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9884 Skrevet Februar 4, 2010 E på jobb te 4, så pakking, må montera selane, og så blir det ein koselige kveld med damå Trøttaste tryne på Ålgård, garantert Og Finni, ka gjør du oppe før fuglane fise? Bilen min e høg så ett fjell nå, ser ikkje ut Haha eg må jobba litt i blandt. Ud å henta foreldrene mine på flyplassen nå straks så e det rundt å gjør alt eg sko gjort før me reise ittepå Godt du fekk bilen klar då vertfall. Selane kan du jo ta når du komme fram om så sko ver. Håpe eg får mine siste deler i posten i dag så e det montering i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9885 Skrevet Februar 4, 2010 Bilen e klar nok Minn meg på å begynna tidligare før neste banetreff.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9886 Skrevet Februar 4, 2010 Herregud mann! Du må sova om nattå!! Sova om nåttå ei jo greit nok, men å legga seg kl.22, det e det bare gamle folk så gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9887 Skrevet Februar 4, 2010 Sova om nåttå ei jo greit nok, men å legga seg kl.22, det e det bare gamle folk så gjør Whatever 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9888 Skrevet Februar 4, 2010 Eg misunne dåkk så ska reisa i natt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9889 Skrevet Februar 4, 2010 Eg misunne dåkk så ska reisa i natt! I følge Hein så va det 7minus og snø i Røros nå, reine sommaren med andre ord. Mildvér og snø på banen kan jo bli ganske så show sjøl på piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9890 Skrevet Februar 4, 2010 Det hadde visst vært beinkaldt i godt over en måned på Røros, men fra i går morrest til i dag morrest steg tempen med 29 grader Dere får jo rene sydenturen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9891 Skrevet Februar 4, 2010 Ta med speedo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9892 Skrevet Februar 4, 2010 I følge Hein så va det 7minus og snø i Røros nå, reine sommaren med andre ord. Mildvér og snø på banen kan jo bli ganske så show sjøl på piggfritt Va isje någe problem å kjøra på piggfritt i -27 grader i fjord så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9893 Skrevet Februar 4, 2010 Va isje någe problem å kjøra på piggfritt i -27 grader i fjord så.. Ehhh, kor mange ganger va det du kjørte ut på første runden sa du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9894 Skrevet Februar 4, 2010 Ska me røpa motorplanene? Ok då, greie ikkje holda meg alikavel. Har på gang å få lagt custom downpipe og eksosmanifold for å få på plass ein ombygd GTB2260VK turbo (klokka om og bygd om te vakuum operasjon). Kapasitet te over 300hk/600Nm på 1.9TDI, men blir mappa te 240hk/450-500Nm te å begynna med. Ska eg ta ut mer effekt må råder oppgraderas, større PD dyser, porting og kam på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9895 Skrevet Februar 4, 2010 Det der hørtes jo ganske ålreit ut Petter ka tidsperspektiv ska du bruga på detta? Når begynne du å keti regne du me å ver ferdige? Du burde jo snart laga tråd om den bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9896 Skrevet Februar 4, 2010 Tidsperspektiv e ikkje opp te meg men te dei så ska sveisa for meg, time will show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9897 Skrevet Februar 4, 2010 Ehhh, kor mange ganger va det du kjørte ut på første runden sa du? Tror d hadde mer me den så satt bag rattet å gjør, hehe:o Doffer klarte seg veldig bra på banen i min bil:) Ska me røpa motorplanene? Ok då, greie ikkje holda meg alikavel. Har på gang å få lagt custom downpipe og eksosmanifold for å få på plass ein ombygd GTB2260VK turbo (klokka om og bygd om te vakuum operasjon). Kapasitet te over 300hk/600Nm på 1.9TDI, men blir mappa te 240hk/450-500Nm te å begynna med. Ska eg ta ut mer effekt må råder oppgraderas, større PD dyser, porting og kam på plass. Sattan, rått:) Du ska virkelig knusa oss bensintroll du ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9898 Skrevet Februar 4, 2010 Dokk må ha god tur dokke så ska nordøve !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9899 Skrevet Februar 4, 2010 Nytt Vann/methanol innsprøyting kitt til salgs: rock : http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=19763 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9900 Skrevet Februar 4, 2010 Det ska eg ha!!! må bare få tag i fyren fusst.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...