#9901 Skrevet Februar 4, 2010 noen som skal mot østlandet/sørlandet snart? har en fanger som jeg gjerne skulle hatt over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9902 Skrevet Februar 4, 2010 Nice styling på finn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9903 Skrevet Februar 5, 2010 noen som skal mot østlandet/sørlandet snart? har en fanger som jeg gjerne skulle hatt over Halve lokallaget drar om en time... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9904 Skrevet Februar 5, 2010 Halve lokallaget drar om en time... typisk André: Du må si ifra når folk skal avgårde da.. Vil gjerne få den fangern over snart.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9905 Skrevet Februar 5, 2010 (endret) Neeeei, nå blei eg leie meg...Se ka eg fant på knoksen .... Fuste 80`en eg hadde for x antall år si.... Før eg blei medlem i klubben vel og merka Såg ganske fine ud fortsatt.....Møye gode dele der ennå http://www.knoks.no/cardetails.php?Carid=922&picture=2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9906 Skrevet Februar 6, 2010 typisk André: Du må si ifra når folk skal avgårde da.. Vil gjerne få den fangern over snart.... Eg ska snart opp å besøga han så sko hatt en me, kan ta ann me då må bare finna ei helg dår iche e skruing elle jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9907 Skrevet Februar 6, 2010 Hmm... var en framfanger der eg kanskej sko hatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9908 Skrevet Februar 6, 2010 Hmm... var en framfanger der eg kanskej sko hatt.. Fangeren er ikkje fra en s2 altså Kjell.... Men er fra en Cabriolet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9909 Skrevet Februar 6, 2010 I know... men min e sprokke.. hehe.. men de ska sikkert ha ein fod og ein arm for ann tippe eg så blir nok ikje t at eg kjøbe ann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9910 Skrevet Februar 6, 2010 (endret) I know... men min e sprokke.. hehe.. men de ska sikkert ha ein fod og ein arm for ann tippe eg så blir nok ikje t at eg kjøbe ann.. Okay. Ja, ofta sånn, når der e litt spesielle dele på ein bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9911 Skrevet Februar 6, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=178462 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9912 Skrevet Februar 6, 2010 Øl, goe musikk på pcen, å bil skruing. Fine Lørdags kveld:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9913 Skrevet Februar 6, 2010 Eg ska snart opp å besøga han så sko hatt en me, kan ta ann me då må bare finna ei helg dår iche e skruing elle jobb:) Det hadde vært KANON! Lyst å få begynt å få fikset fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9914 Skrevet Februar 6, 2010 Øl, goe musikk på pcen, å bil skruing. Fine Lørdags kveld:D Ja, he nesten gjort akkurat det samma. He jo faktisk skrudd litt au i kveld.. Ikea kommode.. Hehe... Ellers he det våre pakking heile dagen så nå slappe eg av me ngn deilige grønne ngn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9915 Skrevet Februar 6, 2010 JA, egentlig evigt stress å flytta. Takk gud ellee kem d kan ver for at me e gira når me har kjupt for fyste gong;) Begynt å komma dokke i stand åg elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9916 Skrevet Februar 6, 2010 Ja, hehe... Ja, det begynne å komma seg nå. begynte jo ikje flytta før i går så he liksom ikje fått meir enn heve ting inn dørene.. Hehe.. Nå e det å finna ud kor me ska stabla tingan henn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9917 Skrevet Februar 6, 2010 hehe, kjenne te d.. men bler gudd når du e ferdige:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9918 Skrevet Februar 6, 2010 hehe, kjenne te d.. men bler gudd når du e ferdige:) NÅRen blir ferige.... ting kan fort ta lang tid når d komme t utpakking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9919 Skrevet Februar 6, 2010 Nogen som e gira på lokallagstreff i mårå? Va jo sist helg og, men kan jo få te noge i mårå og, for di som e heima 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9920 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) Eg e me Eg såg en svarte Rs2 me grønne skilt på sandnes i dag.....Nogen i klubben sin ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9921 Skrevet Februar 7, 2010 Hvis någen har prøveskilt å låna meg få e eg og me. Har ikkje bil me skilt for tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9922 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) Eg joine eg Bare få skifta klossane eg aldri fekk tatt på fredag Skrape så fyyy nå ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9923 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) Hvis någen har prøveskilt å låna meg få e eg og me. Har ikkje bil me skilt for tiden! Keffer har du isje skilt Stian ? Har du avskilta ventoen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9924 Skrevet Februar 7, 2010 Den e blitt bytta bort i ett nytt kjekt leketøy! Som det ikkje e skilt på desverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9925 Skrevet Februar 7, 2010 Og det nya leketøye e? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...