#10351 Skrevet Mars 9, 2010 har du nettopp hørt om han der eller Andre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10352 Skrevet Mars 9, 2010 Hehe nei. Men de laserane i navigasjonen e så nøbne at du må ha spesielle plader å virke kun når de e brent på lavaste hastighet på spesielle brennere. Men i følge forumer eg har lest på så virke det me de fleste Pioneer brennere. Sikkert go kvalitet på de. Har prøvd på 2 forskjellige brennere uden at dt jekk :-\ Det e platene du må finna rette merke på, i tillegg te hastigheten som må ver >16x. Ikkje så farligt å bruka litt lengre tid på den eine pladå, ska liksom kun ha et eksemplar Verbadim plater funke bra! På ei orginal plata overlappe sporene kverandre, derfor e de vanskelige å kopiera. Men finne du et image e det bare å press_play_on_tape 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10353 Skrevet Mars 9, 2010 Okei, kor kom det i frå? Det lure eg og på ? Edit : Det kom hvis fra den der sangen til Bjørn Hellfuck - Krabbeklo Sakki så ringe sang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10354 Skrevet Mars 9, 2010 Ser ut som at 4Motion Golfen blir solgt på mandag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10355 Skrevet Mars 9, 2010 Det e platene du må finna rette merke på, i tillegg te hastigheten som må ver >16x. Ikkje så farligt å bruka litt lengre tid på den eine pladå, ska liksom kun ha et eksemplar Verbadim plater funke bra! På ei orginal plata overlappe sporene kverandre, derfor e de vanskelige å kopiera. Men finne du et image e det bare å press_play_on_tape Dette gjelde kanskje på de nyere typane navigasjon? Har brukt verbadim dual layer plader å brent i 2,4x Les her: http://www.gpsunderground.com/forums/showthread.php?t=16445 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10356 Skrevet Mars 9, 2010 Ser ut som at 4Motion Golfen blir solgt på mandag.... Neeeeiii, den sko eg ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10357 Skrevet Mars 9, 2010 Da må du bla opp og smi mens jernet er varmt... Men du har jo alltids 5'ern min som du kan kjøpe Er ikke 4motion, men den går iallefall bedre enn 1,6 du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10358 Skrevet Mars 9, 2010 Neeeeiii, den sko eg ha Cash is king 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10359 Skrevet Mars 9, 2010 Får satsa på vikinglottoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10360 Skrevet Mars 9, 2010 Realistisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10361 Skrevet Mars 9, 2010 Her kan du handla Selle! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21251969 Kjempe bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10362 Skrevet Mars 10, 2010 (endret) Her e ein tråd om min ny innkjøpte bil http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=181044 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10363 Skrevet Mars 10, 2010 Nogen så trenge ein audi 80 t 20 lappa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10364 Skrevet Mars 10, 2010 noen som vil ha golfen min? 8000 ink årsavgift.... kan selge deler for mer en dette men orker ikke skru.. den ender på knoksen neste uke om ingen kjøper den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10365 Skrevet Mars 10, 2010 Petter, trenge du bruksbil så går ganske så greit og bruke lite drivstoff? Golf 2 1.6TD for eksempel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10366 Skrevet Mars 10, 2010 nei har ikke behov for det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10367 Skrevet Mars 10, 2010 nei har ikke behov for det:) Du vet ikke ka du går glipp av denne er kjekke hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10368 Skrevet Mars 10, 2010 ja vet egentlig det. Har du momentnøkkel og bits til rh felgene enda lønning? skulle snart ha skifta kanter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10369 Skrevet Mars 10, 2010 ja vet egentlig det. Har du momentnøkkel og bits til rh felgene enda lønning? skulle snart ha skifta kanter Har vel det ja, hvis ikkje det ligge hos Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10370 Skrevet Mars 10, 2010 Reisebrev fra Arild "Hulk" Haugen - hans andre kamp:) http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=1206 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10371 Skrevet Mars 10, 2010 Står mye bra på den siå asså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10372 Skrevet Mars 10, 2010 Motivert og målbevisst kar, det ska ver sikkert. 4-5 timer trening kver dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10373 Skrevet Mars 11, 2010 Ja, an e heilt syge! Tror aldri eg har sett ein mer målbevisst og motivert mann enn Arild! An drive heile veien å klage på tempoet mitt på trening. An meine eg må ha kortare pause mellom settå, mens eg føle eg sko hatt lenger pause, hehehe! E jo bånnsleden når eg e ferige på treningane... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10374 Skrevet Mars 11, 2010 Haha.. Robin kjøre du 10-15 reps eller 6 eller variere du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10375 Skrevet Mars 11, 2010 Akkorat nå for tiå kjøre eg 8-10 reps. E nere i 6reps på de største muskelgruppene:) Kjøre litt sånn pyramide, altså bjynne me flerre reps og lette kg åsså går eg gradvis nerover i reps mens eg øke antall kg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...