#10451 Skrevet Mars 16, 2010 Det står innstempla VAG på mange av delene på de bilene der.... Ikkje så løye det når du ser litt på historien te bilane: http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_924 http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_944 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10452 Skrevet Mars 16, 2010 E jo girkasse og motor fra VW/Audi i 924:) 944 har Porsche motor meine eg... EDIT: Petter kom meg visst i forkjøpet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10453 Skrevet Mars 16, 2010 944 har Audi motor faktisk Grunnen te at 944 har så godt rykte for å ver god på bane e at motoren e en lett 4sylinder motor og girkassen e på bakakslingen, sånn at vektfordelingen e ganske lik. Sjekka wikip linken ja, 50,7% vs. 49,3% vektfordeling mellom foraksel og bakaksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10454 Skrevet Mars 16, 2010 944 har Audi motor faktisk Grunnen te at 944 har så godt rykte for å ver god på bane e at motoren e en lett 4sylinder motor og girkassen e på bakakslingen, sånn at vektfordelingen e ganske lik. Sjekka wikip linken ja, 50,7% vs. 49,3% vektfordeling mellom foraksel og bakaksel. 944 har Porsche motor, 924 har audi motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10455 Skrevet Mars 16, 2010 Jævligt så performance intreserte itte du har blitt itte du fekk deg R32 finni:p Flinke gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10456 Skrevet Mars 16, 2010 (endret) 944 har Audi motor faktisk Kor får du d fra? EDIT: Porsche re-worked the platform and abandoned the Audi engine, installing in its place a new all-alloy 2.5 litre straight-4 engine that was, in essence, half of the 928's 5.0 litre V8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10457 Skrevet Mars 16, 2010 944 har Porsche motor, 924 har audi motor Kor får du d fra? I stand corrected! Blande litt fakta her. 924 e det som har motor fra VW LT Jævligt så performance intreserte itte du har blitt itte du fekk deg R32 finni:pFlinke gutt Hadde lenge planer om 944 som første bil ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10458 Skrevet Mars 16, 2010 Hadde lenge planer om 944 som første bil ... Hehe, den e me 2 om: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10459 Skrevet Mars 16, 2010 Ska bestilla skrue t rh zw1felgane , Felgenschraube M7x32 vergoldet 732/12A13VAGO Außenzwölfkant Kopfdurchmesser 13mm VA Edelstahl vergoldet Preis: 1,10 EUR pro Stück inkl. MwSt., zzgl. Versand går d att eg bestille de? eg esje en ræser på verken tysk elle felg skrue 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10460 Skrevet Mars 16, 2010 Ska bestilla skrue t rh zw1felgane , Felgenschraube M7x32 vergoldet Dimensjon M7x32 732/12A13VAGO Ser ut som noe delenummerliknende uten at jeg skal være skråsikker Außenzwölfkant 12kantpipe Kopfdurchmesser 13mm Størrelsen på hode VA Edelstahl vergoldet Gullforgyldt edelstål Preis: 1,10 EUR pro Stück Pris - billig inkl. MwSt., zzgl. Versand inkludert moms, eksklusiv frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10461 Skrevet Mars 17, 2010 Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10462 Skrevet Mars 17, 2010 Vurderer å kjøpe nye kanter og jeg.. dette var ikke lett..... blir jo 800 pr kant , hmm De er vell 17x8 nå alle, om jeg tar 2 stk litt breiere til bak , hvor mye kan jeg ha bak ? 8,5/9? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10463 Skrevet Mars 17, 2010 En kompis har tenkt å kjøba seg en S3, så eg spør litt for han her E der nogen feil an bør se itte? evt. spesielle årsmodeller? Bør an ver skeptiske te noge? Slitedeler? Dyre slitedeler? Håpe du kan bidra litt her Robin På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10464 Skrevet Mars 17, 2010 Orginale nylakka skrudde Lorinser felger til salgs på klepp http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21383897 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10465 Skrevet Mars 17, 2010 oooh, dei va ikje feil! Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10466 Skrevet Mars 17, 2010 En kompis har tenkt å kjøba seg en S3, så eg spør litt for han herE der nogen feil an bør se itte? evt. spesielle årsmodeller? Bør an ver skeptiske te noge? Slitedeler? Dyre slitedeler? Håpe du kan bidra litt her Robin På forhånd takk! Girkassen e vel ein svakhet på disse. Ein kompis som måtte bytte. Hadde ikkje du robin og någe trøbbel med girkassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10467 Skrevet Mars 17, 2010 Din bil jekk og te haugalandet ja Får håba han lage ein tråd om bilen då. Komme ein tråd om bilen om nåken dagar sikkert... Du glømte nåken orginale cdar i bilen Petter , kan svinga innom å hiva di i postkassen neste gang eg e på den siå av fjorden. Hehe...fant ein Captain Jack cd baki der og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10468 Skrevet Mars 17, 2010 oooh, dei va ikje feil! Hehe.. Girkassen e vel ein svakhet på disse. Ein kompis som måtte bytte. Hadde ikkje du robin og någe trøbbel med girkassen? Kan dere 2 snille gutter se litt på post #58? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1936017#post1936017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10469 Skrevet Mars 17, 2010 Komme ein tråd om bilen om nåken dagar sikkert... Du glømte nåken orginale cdar i bilen Petter , kan svinga innom å hiva di i postkassen neste gang eg e på den siå av fjorden. Hehe...fant ein Captain Jack cd baki der og Hehe, ka ska eg sei te mitt forsvar? Ehh, nei finnes ikkje noe måte å forsvara det.... Fekk bare lyst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10470 Skrevet Mars 17, 2010 Girkassen e vel ein svakhet på disse. Ein kompis som måtte bytte. Hadde ikkje du robin og någe trøbbel med girkassen? Girkassen e ihvertfall IKKJE ein svakhet! 02M kassane e noe av det sterkaste VAG har levert originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10471 Skrevet Mars 17, 2010 oooh, dei va ikje feil! Hehe.. Kjører å ser på de i mårå eg, men er litt skeptiske han har lakka de sammenskrudd alså med lakk på skruer og kant: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10472 Skrevet Mars 17, 2010 de felgene er også kantkjørte.. har vel vært polert en gang i tiden, men pga skadene var det lettest å lakke de sølv tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10473 Skrevet Mars 18, 2010 Girkassen e ihvertfall IKKJE ein svakhet! 02M kassane e noe av det sterkaste VAG har levert originalt. I stand corrected. Meinte bare eg hadde hørt det ein plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10474 Skrevet Mars 18, 2010 Girkassen e ihvertfall IKKJE ein svakhet! 02M kassane e noe av det sterkaste VAG har levert originalt. Selv om at denne girkassen er noe det sterkeste VAG har sendt på markedet, er det vel ingen automatikk i at denne er særlig solid uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10475 Skrevet Mars 18, 2010 Selv om at denne girkassen er noe det sterkeste VAG har sendt på markedet, er det vel ingen automatikk i at denne er særlig solid uansett Hehe, godt poeng. Men den holde nå 600Nm i TDI prosjekter, så då tåle an vel det litla fisemomentet ein bensinsluker greie å laga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...