#10501 Skrevet Mars 18, 2010 Stemme der var innom for å ta bilde av rust på dører og skjermer mulig garanti rep. bilen blir 12 år neste mnd Ja, kå sa de for någe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10502 Skrevet Mars 18, 2010 Ja, kå sa de for någe? Han målte lakken på dørene og skjermene å det var 2 av dørene og ein skjerm så var lakka før så vis det ikke er møller som har hatt jobben på det så får eg vertfall ikke dekka de. han sko sjekka opp litt i historikken å senda bilder til tyskland så sko han ringa meg på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10503 Skrevet Mars 18, 2010 får prøve å ta min inn imorgen da noen spesielle jeg bør snakke med? har hørt at det er forskjellig praksis fra person til person rundt om .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10504 Skrevet Mars 18, 2010 Ka e det egentlig med Stavanger/Sandnesfolk og motorvei. Venstrefila skal brukes til å kjøre forbi de i høyre fila!!! Lå bak ei kjerring her som lå i 70 i venstrefelt. Jeg lå rett bak og blinka og blinka.. biler kjørte forbi på høyresiden og en fra GT service kjørte forbi og hev seg foran hun og blinka med bremselysa.. Jeg satte på langlys i tryne på na og da fikk jeg fingern og hun fortsatte i samme fil. Jeg blir så forbanna på sånne folk. Hev meg forbi på innsiden og bråbremste foran hun. for så å gi gass videre. Er det virkelig så vanskelig å slippe folk forbi?? Lå og bak to maxitaxier fra Stavanger mot Sandnes.. De lå side om side i 80 og nekta å slippe meg forbi. prøvde alt men de svingte ut da jeg prøvde på veiskulderen. Da jeg kom til avkjøringa til sandnes så lata jeg som at jeg skulle av. men ga gass og over sperrelinjene igjen foran de. Lå i 20 km/t helt til Gamle avkjøringa mot bryne (tok sikkert 10 minutt) Da fikk pipa en annen lyd bak meg. blinket og fektet med nevene.. Og jeg storkoste meg:) Godt å få ut litt agresjon iblandt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10505 Skrevet Mars 18, 2010 ... og en fra GT service kjørte forbi og hev seg foran hun og blinka med bremselysa.. haha så du hvilket registreringsnummer den hadde? To politifolk som kjører for meg i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10506 Skrevet Mars 18, 2010 var på mandag i ni tida. Var en svart caravelle:) kjørte av nedi bakken etter tunellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10507 Skrevet Mars 18, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10508 Skrevet Mars 18, 2010 Nei men kjekt å vite! Kjenner godt di som driver det verkstedet. Jobben min er hovedleverandør til dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10509 Skrevet Mars 19, 2010 Kjøpte meg ny seng te nya huset i går. 12000kr å spara på å velga fjorårets farge på stoffet Blir då 3 dobbeltsenger i huset så ingen vits å slutta av festen tidligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10510 Skrevet Mars 19, 2010 12000kr å spara på å velga fjorårets farge på stoffet Blir då 3 dobbeltsenger i huset så ingen vits å slutta av festen tidligt Syge prisforskjell!! Kati e d innflytningsfest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10511 Skrevet Mars 19, 2010 Tar jo ikkje over før 6.mai ser det ut for Ikkje fått te noe tidligare ennå. Så går det jo noen uker med innflytting, maling, tapet og diverse tjafs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10512 Skrevet Mars 19, 2010 Tar jo ikkje over før 6.mai ser det ut for Ikkje fått te noe tidligare ennå. Så går det jo noen uker med innflytting, maling, tapet og diverse tjafs. Jaja, sånn e d... Bler jo kjekt når du e ferige me alt og kan sedda deg ner me god samvittighet me proteinshaken i eina hånnå å havragrøden i den andre:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10513 Skrevet Mars 19, 2010 Blir aldri lei av å se dette klippet! MÅ ha meg ein sånn A8 ein gang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10514 Skrevet Mars 19, 2010 Ann vakje feil den altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10515 Skrevet Mars 19, 2010 Nei, sant det Kjell, men ann va isje så aller verst den ABT R8en helle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10516 Skrevet Mars 19, 2010 Jaja, sånn e d... Bler jo kjekt når du e ferige me alt og kan sedda deg ner me god samvittighet me proteinshaken i eina hånnå å havragrøden i den andre:p 8 meals a day 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10517 Skrevet Mars 19, 2010 Filnk gutt: ja : Eg holle meg t 6 måltid eg... Mad kver 3.time:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10518 Skrevet Mars 19, 2010 3 måltider te dagen funke fint dt og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10519 Skrevet Mars 19, 2010 Heilt enige me deg Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10520 Skrevet Mars 19, 2010 Pingler Faktisk begynt å legga litt på meg nå (0,5kg/ukå) så nå går det endeligt rette veien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10521 Skrevet Mars 19, 2010 Pingler Faktisk begynt å legga litt på meg nå (0,5kg/ukå) så nå går det endeligt rette veien! Herligt problem det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10522 Skrevet Mars 19, 2010 Gått opp 5 kg siden eg begynte eg og .. herligt!.. Har slede me å få i meg nokk mad i d sista ;( dårligt me cash hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10523 Skrevet Mars 19, 2010 Gått opp 5 kg siden eg begynte eg og .. herligt!.. Har slede me å få i meg nokk mad i d sista ;( dårligt me cash hehe! Då e det havregryn så gjelde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10524 Skrevet Mars 19, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10525 Skrevet Mars 20, 2010 Hulken ska i ny kamp:) http://www.vg.no/sport/boksing/artikkel.php?artid=591957 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...