#10551 Skrevet Mars 22, 2010 Avic hd 3 va navien for de som e int! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10552 Skrevet Mars 22, 2010 Kjell: Drive du ennå me bilpleie? Har du i så fall utstyr te å ta interiør og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10553 Skrevet Mars 22, 2010 Det spørs kor gale interiøre e.. Hehe.. Men for å svara det andra.. Drive i aller høyeste grad fortsatt med bilpleie ja.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10554 Skrevet Mars 22, 2010 Har ett par løse fremstoler som sko hatt seg ein liten rens. E ikkje så veldig gale. Du har sånn vannsuger? Eller ka det e dokkor bruke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10555 Skrevet Mars 22, 2010 sånn møbelrenser. leies ut på de fleste møbelbutikker. Ørjan brukte det på sin iallefall. spyler ut såpevann og suger det inn igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10556 Skrevet Mars 23, 2010 Ville gjort som Petter seie her. Leia deg ein møbelrenser.. Blir kjempebra resultat av dei! Enkelt å greit å gjer au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10557 Skrevet Mars 23, 2010 Noen så vett om ett festlokale i Stavanger området det går an å leia te ein fornuftige pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10558 Skrevet Mars 23, 2010 Noen så vett om ett festlokale i Stavanger området det går an å leia te ein fornuftige pris? giftemål på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10559 Skrevet Mars 23, 2010 Noen så vett om ett festlokale i Stavanger området det går an å leia te ein fornuftige pris? Komme vel litt ann på ka type fest det e snakk om. E jo mange idrettslag som har klubbhus som de leie ut rundt omkring her. Ikkje koste det alverdens heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10560 Skrevet Mars 23, 2010 giftemål på gang? R-r-rolig nå sailor boy! har bursdag neste måned, litt i seinaste laget, men tenkte muligens laga te noe festligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10561 Skrevet Mars 23, 2010 Petter : me har ett lokale på ålgård så e jævla fint t fest , stamphuse.. Einaste minuse e att det e litt bratte bakke opp .. men ise har jo gåttvekk nå ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10562 Skrevet Mars 23, 2010 Petter : me har ett lokale på ålgård så e jævla fint t fest , stamphuse.. Einaste minuse e att det e litt bratte bakke opp .. men ise har jo gåttvekk nå ;P Ålgård e jo ikkje akkurat midt i leiå, tenkte på grei avstand te Stavanger og så fortsetta bløytå der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10563 Skrevet Mars 23, 2010 Sist eg sjekka jekk det maxi taxi? ;P me fra ålgård går jo ud i stavanger og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10564 Skrevet Mars 23, 2010 Sist eg sjekka jekk det maxi taxi? ;P me fra ålgård går jo ud i stavanger og Folk må komma seg derte og = stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10565 Skrevet Mars 23, 2010 Eg prøve isje tvinga deg , bare ga deg ett tips .. så svarte eg bare på ett usakligt tilbakespill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10566 Skrevet Mars 23, 2010 Går bra det vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10567 Skrevet Mars 23, 2010 Då va ny clutch og forsterka clutchfjører bestilt te motorsykkelen ('85 Yamaha RZ350), må gjør an klar te salg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10568 Skrevet Mars 23, 2010 Då va ny clutch og forsterka clutchfjører bestilt te motorsykkelen ('85 Yamaha RZ350), må gjør an klar te salg... Å eg kjøpe an tebake igjenn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10569 Skrevet Mars 23, 2010 Ka gjor Selle på biltilsynet i dag???? Å ein svarte golf mk4??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10570 Skrevet Mars 23, 2010 http://wildfireapp.com/website/6/contests/25492/voteable_entries/3598995 Eg hadde satt stor pris på om dåkk gadd å stemma på bilen min på denne siå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10571 Skrevet Mars 23, 2010 Robin, eg tenkte øka treningsmengden nå når eg e ferdig med denna omgangen men RYP. Gå over te 4 treninger i ukå, halv kropp pr trening. Anbefalinger te program? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10572 Skrevet Mars 23, 2010 Stemte på deg eg robin... Forresten sama me e i trenings snakke her , Eg har litt fett ved magen så eg sko hatt vekk... eg ede jo mye å henge i og d e jo d eg ska gjør , om det går an å kombinera feks cardio økte me å bygga muskle? D sette jo bygging tebage vell? ELler e d bere eg bare drite i d for denne sommeren og heller bygge så komme eg heller tebage t det når måle e oppnådd , feks t neste sommar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10573 Skrevet Mars 23, 2010 gerilja kardio FTW! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10574 Skrevet Mars 23, 2010 Robin, eg tenkte øka treningsmengden nå når eg e ferdig med denna omgangen men RYP. Gå over te 4 treninger i ukå, halv kropp pr trening. Anbefalinger te program? Du vil trena samme muskelgruppe flerne ganger i ugå eller trene du såpass hardt at du bør holda deg t å trena samme muskel 1 gang i ugå? Eg trene di forskjellige muskelgruppene 1 gang i ukå... armer og skuldre vil uansett få litt ekstra bank siden det ofte inngår når du trene ryggen og brystet. Forslag 1: Dag 1: Bryst + triceps Dag 2: Rygg + biceps Dag 3: Bein + mage Dag 4: Skuldre + nakke Forslag 2: Dag 1: Bryst + skuldre + triceps Dag 2: Rygg + bein + biceps Dag 3: = Dag 1 Dag 4: = Dag 2 Ulempen med Forslag 2 e at treningsøktene bler så satans lange... eg føle meg lissom isje tom for krefter og heller isje ferdig trente, om eg minske på antall øvelser og sett per muskelgruppe. Hvis du vil ha forslag t øvelser og, så kan eg fiksa d:) Evt. kan du ver me meg på trening ei uga eller omvendt å prøva min måte å trena på... Litt enklare å forklara øvelser når du kan visa di og, e isje alt som e liga enkelt forklart med ord;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10575 Skrevet Mars 23, 2010 Stemte på deg eg robin... Forresten sama me e i trenings snakke her , Eg har litt fett ved magen så eg sko hatt vekk... eg ede jo mye å henge i og d e jo d eg ska gjør , om det går an å kombinera feks cardio økte me å bygga muskle? D sette jo bygging tebage vell? ELler e d bere eg bare drite i d for denne sommeren og heller bygge så komme eg heller tebage t det når måle e oppnådd , feks t neste sommar? Fett du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...