#10601 Skrevet Mars 24, 2010 Kor lang tid går det mellom M3 og trening? Ser du ikkje inntar carbs i før-trening måltidet, må jo ha fylte glykogenlagre før ei tung styrkeøkt. Prøv å bland inn noe nøtter og feit fisk (laks, ørret, makrell, sild). Kor store e scoopså dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10602 Skrevet Mars 24, 2010 Sama seie eg te bilen min Har forresten ennå tegode å se deg på Raft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10603 Skrevet Mars 24, 2010 Hvis du aldri har spydd etter ei trening så har du heller aldri tatt skikkeligt i e nå mi meining E bare ein måte å finna sine egne grenser, snubla i dei Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10604 Skrevet Mars 24, 2010 Petter : 1/1,5 time før trening , carbo /protein shake før trening. Eg går å spise mandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10605 Skrevet Mars 24, 2010 Petter : 1/1,5 time før trening , carbo /protein shake før trening. Eg går å spise mandler. kor lang tid går d fra trening t du inntar carboshaken? Dette bør du få i deg umiddelbart itte trening. åsså bør d isje gå mer enn 1 time t du spise et skikkelig måltid itte trening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10606 Skrevet Mars 24, 2010 Shaken itte trening e nere så fort eg komme hjem e jo innen en halvtime d e jo "magiske halvtimen" viktigast å få i seg t å fylla opp glykogenlagrene vell??? Det går rundt 1 time itte trening før eg spise igjen, 1 time til 1,5time .. Eg trur eg ska ha d på g altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10607 Skrevet Mars 24, 2010 Det e heilt korrekt .. koste sin del hehe.. Heller de pengane på sunne mad enn 10 000 i fettsuging om nogen år haha ;P.. Meir fornøyde nå me programme petter? ;P Besta e vel egentlig å spisa det du vil, ikkje trena å bruga 10000 på bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10608 Skrevet Mars 24, 2010 Besta e vel egentlig å spisa det du vil, ikkje trena å bruga 10000 på bil... Den facebook gruppå blir eg medlem i!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10609 Skrevet Mars 24, 2010 E der någen andre som trenge å rensa interiøret i bilen sin? Tenkte eg sko leia meg ein sånn møbelrenser, så hvis någen andre og sko fått rensa någe så kunne me jo tatt det i samen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10610 Skrevet Mars 24, 2010 Den facebook gruppå blir eg medlem i!! Du e allerede medlem Men du betale for å trena i tilegg, bare bruke det ikkje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10611 Skrevet Mars 24, 2010 Hadde det ikke vært for slike som Finni så hadde treningssenterene hatt steiner istedefor manualer og bare kaldt vann i dusjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10612 Skrevet Mars 24, 2010 Populært kalt støttemedlem, hehehe! Finni, ska du virkelig la treningssenteret få penger av deg? Då syns eg heller du kan je di t meg:) Då går d jaffal t någe nyttigt å isje t nye sminke t damene så jobbe i disken på treningssenteret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10613 Skrevet Mars 25, 2010 Slapp av folkens! Maj tok seg av ansvaret med å melda meg ut av det forrige måned. Nå e det bare å bruka det eg får på jobben heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10614 Skrevet Mars 25, 2010 Slapp av folkens! Maj tok seg av ansvaret med å melda meg ut av det forrige måned. Nå e det bare å bruka det eg får på jobben heller. Ka du får på jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10615 Skrevet Mars 25, 2010 E der någen andre som trenge å rensa interiøret i bilen sin? Tenkte eg sko leia meg ein sånn møbelrenser, så hvis någen andre og sko fått rensa någe så kunne me jo tatt det i samen... Eg sko ha rensa mitt. Kor mye koste dt? Tenkte å ta interiøret te einer golfen og me dt samma då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10616 Skrevet Mars 25, 2010 S3 for dei som trenge det: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21519957 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10617 Skrevet Mars 25, 2010 Er det egentlig noen som TRENGER en S3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10618 Skrevet Mars 25, 2010 Kanskje ingen så trenge men tenkte at det kanskje ikkje var så ofte dei var tilsalgs her i området. Eg for min del klare meg uten S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10619 Skrevet Mars 25, 2010 Ka du får på jobben? Treningsstudio. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10620 Skrevet Mars 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10621 Skrevet Mars 25, 2010 Treningsstudio. Bra opplegg? Eg har 350m å gå te GT fra nya huset mitt, må skaffa meg jobb i GT sånn at eg kan trena der (kanskje litt vanskelig å få sjåfør jobb uten lappen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10622 Skrevet Mars 25, 2010 Bra opplegg? Eg har 350m å gå te GT fra nya huset mitt, må skaffa meg jobb i GT sånn at eg kan trena der (kanskje litt vanskelig å få sjåfør jobb uten lappen ) Samme plassen som du går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10623 Skrevet Mars 25, 2010 Samme plassen som du går Åja, trodde dåkker hadde treningsopplegg på jobben. Jaja, e tross alt bare 1000m å gå te Raft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10624 Skrevet Mars 25, 2010 Eg sko ha rensa mitt. Kor mye koste dt? Tenkte å ta interiøret te einer golfen og me dt samma då! 250 kroner døgnet, og 100 kroner for såpen. Kunne jo tatt en kveld å rensa alt. Eg kan lett komma te deg da stolene mine ikkje står i bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10625 Skrevet Mars 25, 2010 eller så blande dokke ein egen super såpe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...