#10776 Skrevet April 6, 2010 Det e jo Command&Conquer på mobil! Hehe.. ikje langt i fra nesten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10777 Skrevet April 6, 2010 Møye kjekkere å ver skru-avhengig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10778 Skrevet April 6, 2010 E d muligt å få kjupt sånne felg skrue og muttra her i distrikte? Hørtes åll ud me d faens bestillingå fra tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10779 Skrevet April 6, 2010 Tror ikje det. Men ville prøvd jæren dekk i så fall. Einaste eg komme på som kanskje he mulighet for å skaffa. Men prisen blir nok uansett ganske mye stivere hvis man bestille i frå norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10780 Skrevet April 6, 2010 E d muligt å få kjupt sånne felg skrue og muttra her i distrikte? Hørtes åll ud me d faens bestillingå fra tyskland D e fett dyrt!!! kjøb fra tyskland 10 gonge billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10781 Skrevet April 6, 2010 ååå for noge åll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10782 Skrevet April 6, 2010 nei nei hvis du vil bruga 2500 for 250 bolter så e d greit for meg, men i tyskland betalte eg 20 euro eller no me frakt for 250 stykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10783 Skrevet April 6, 2010 Då har golfen plutselig fått RK skilter... Gjekk overaskande lett å få nytt nr, og fekk nye skilter me meg me ein gang. Hadde eg bare bestilt ett stk nytt me det gamla nummeret hadde eg nokk mått ver uden bil ei uga... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10784 Skrevet April 6, 2010 Nogen så har nogen 18" felga type breie de vil kvitta seg me? Så skrig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10785 Skrevet April 7, 2010 Kå breie felga snakke me om då? 8-8,5-9"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10786 Skrevet April 7, 2010 Eg har någen 18" felger liggandes. Tror de e 7,5 eller 8", men du ska få de veldig billig hvis du vil ha de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10787 Skrevet April 7, 2010 Kas trykkluftkompressor/str. anbefales t garasjemekk ? Kor stor tank etc. ? Någen som har någen anbefalinger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10788 Skrevet April 7, 2010 arne , ke du ska bruga an t, fylla luft i dekkå , skru av på hjul ect? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10789 Skrevet April 7, 2010 Forresten folkens, Grunnet flytting selges litt ting eg har hatt i garagen: Momo bøttestoler & 5-6 punkts sete belter. Stolen er pene og hele , fargen er svart med gul momo skrift. 2200,- ene har nesten ett år FIA. Beltene er blå og er 5 og 6 punkts. 500,- for beltene 1 stk MSD 6a tenningsforsterker. 500 ?? 4 stk RH CUP felger 15x7 , ene felgen må enten rettes eller skiftes. 1000kr 1 stk Husqvarna 125 ccm Pen og sprek sykkel. 25000 INK årsavgift. 1 stk Nissan Primera p 11 med liten frontskade , INK årsavgift 6000. Trenger ny skjerm panser fanger lykt. og litt retting av skjerm vange. 1 stk høyre forskjerm AUDI 100 , Helt ny fra Møller! 500! André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10790 Skrevet April 7, 2010 Kor nå du ska flytta? Arne: Eg har e in så eg kjøpte på bilxtra. Kosta vel en 1700,- Har brukt an te alt fra fylle lyft, te lakk. Funke knall. Stor tank, og to stempel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10791 Skrevet April 7, 2010 skien snakket han om.. Arne: 50liters tank og minimum 250liter i min.. koster i underkant av 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10792 Skrevet April 7, 2010 time will show.. ingenting e avklart ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10793 Skrevet April 7, 2010 Ang. felga så e eg på jakt itte nogen så e 9-10" breie og i 18" 9,5 tror eg e ganske ideelt me et innpress på rondt 35-40 kanskje. Litt usikker ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10794 Skrevet April 8, 2010 arne , ke du ska bruga an t, fylla luft i dekkå , skru av på hjul ect? Alt sånnt småtjafs egentlig, fylla luft, lakksprøyta, men og kraftig nok t å fungere til muttertrekker og sånnt drid som alltid sitte dønn fast. Arne: Eg har e in så eg kjøpte på bilxtra. Kosta vel en 1700,- Har brukt an te alt fra fylle lyft, te lakk. Funke knall. Stor tank, og to stempel! OK, sweet. Kor stor tank e det på denne ? Og kor mye leveran i min. ? Arne: 50liters tank og minimum 250liter i min.. koster i underkant av 2000,- Ja, har sjekket litt rundt. Og snublet over noen som har disse( eller lignende spec. ). Er det noen merker som er bedre enn andre ? Er Biltema greit nok, eller må/bør jeg går over på andre merker ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10795 Skrevet April 8, 2010 OK, sweet. Kor stor tank e det på denne ? Og kor mye leveran i min. ? An e 50 liter, og så meine eg at han greie oppte 550 liter i minuttet. Eg har ingen problem me min muttertrekker te å løsne ting som sitter fast hvertfall. Har vel funnet ut at det ikkje e kompressoren som e flaskehalsen, men heller trekkeren. Biltema trekkeren min løsne ikkje hjulbolter som sitter litt. Det gjør den andre eg har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10796 Skrevet April 8, 2010 biltema tror jeg er bra nåt det kommer til kompressor.. Selv har jeg en Kellen(fikk den gratis fra jobben, coop bygg) 50 liter og 250l/min.. Er 2 sylindret så går relativt stille.. Den holder til hobbyskruing, men skulle gjerne hatt større Skal du bruke muttertrekker på den så må du kjøpe en dyr for at den skal fungere opptimalt med en slik liten kompressor.. En billig muttertrekker(biltema) bruker fort 600-700l/min og trekker max 6-700(hvis den får nok luft).. En fra würth bruker ca 200l/min og trekker 1100Nm.. Edit: Stian, du har vel en einhell regner jeg med? er 220-250l/min på den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10797 Skrevet April 8, 2010 An e 50 liter, og så meine eg at han greie oppte 550 liter i minuttet. Eg har ingen problem me min muttertrekker te å løsne ting som sitter fast hvertfall. Har vel funnet ut at det ikkje e kompressoren som e flaskehalsen, men heller trekkeren. Biltema trekkeren min løsne ikkje hjulbolter som sitter litt. Det gjør den andre eg har! Ok, skjønne. Ka muttertrekker e å anbefala ? Vil ha ein som klare litt "tunge" jobber, som å hanskas med bolter etc. som har stått på samme plass i haugavis av år: rolleyes Betale heller noen riksdaler ekstra for ein som gjør jobben. biltema tror jeg er bra nåt det kommer til kompressor.. Selv har jeg en Kellen(fikk den gratis fra jobben, coop bygg) 50 liter og 250l/min.. Er 2 sylindret så går relativt stille.. Den holder til hobbyskruing, men skulle gjerne hatt større Skal du bruke muttertrekker på den så må du kjøpe en dyr for at den skal fungere opptimalt med en slik liten kompressor.. En billig muttertrekker(biltema) bruker fort 600-700l/min og trekker max 6-700(hvis den får nok luft).. En fra würth bruker ca 200l/min og trekker 1100Nm.. Edit: Stian, du har vel en einhell regner jeg med? er 220-250l/min på den og Hehe, er vel alltid greit å ha en større enn den man har...sikkert sånn jeg også ender opp:p Men ok, ka koste en slik Würth sak? Greit med litt kvalitet når en først er igang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10798 Skrevet April 8, 2010 Arne, ka dim va bakhjulå på poloen du nettopp hadde? Og innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10799 Skrevet April 8, 2010 Ok, skjønne. Ka muttertrekker e å anbefala ?Vil ha ein som klare litt "tunge" jobber, som å hanskas med bolter etc. som har stått på samme plass i haugavis av år: rolleyes Betale heller noen riksdaler ekstra for ein som gjør jobben. Hehe, er vel alltid greit å ha en større enn den man har...sikkert sånn jeg også ender opp:p Men ok, ka koste en slik Würth sak? Greit med litt kvalitet når en først er igang. Den er ofte på tilbud til rundt 1800 pluss mva.. Skal kjøpe meg en slik etter hvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10800 Skrevet April 8, 2010 Kan anbefale wurth sin ja! Klubben har jo avtale, men hvis du skal ha en så kan jeg se hvilken pris jeg kan fikse hvis det blir aktuelt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...