#10801 Skrevet April 8, 2010 Arne, ka dim va bakhjulå på poloen du nettopp hadde? Og innpress? De va 9x14 med ET25...funke fjell! Ska du ha det på A8`en ? Den er ofte på tilbud til rundt 1800 pluss mva.. Skal kjøpe meg en slik etter hvert! Gudd, da må jeg sjekke opp en sånn Kan anbefale wurth sin ja! Klubben har jo avtale, men hvis du skal ha en så kan jeg se hvilken pris jeg kan fikse hvis det blir aktuelt! Ey, konge! Da hører du nok fra meg når det blir aktuelt: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10802 Skrevet April 8, 2010 Lasse: Hadde du liggande en tomgangsregulator te G60'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10803 Skrevet April 8, 2010 Lasse: Hadde du liggande en tomgangsregulator te G60'en? Eg har muligens ein liggande 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10804 Skrevet April 8, 2010 Lasse: Hadde du liggande en tomgangsregulator te G60'en? Ganske sikker på det ja. vis ikke har Trym liggende Send meg en melding etter kl 4 i mårå så skal eg se om eg finner. eg bare glømmer å se etter: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10805 Skrevet April 8, 2010 Nogen så har bra lokal ? trenge ein skru plass t s2en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10806 Skrevet April 9, 2010 Eg og trenge ein sånn! Så hvis begge har vil gjerna eg ha den eine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10807 Skrevet April 9, 2010 Har ett par løse fremstoler som sko hatt seg ein liten rens. E ikkje så veldig gale. Du har sånn vannsuger? Eller ka det e dokkor bruke! Har du renst stolene eller? Eg har et par gulvmatter eg sko ha renst, di har blitt så jævli skitne itte vinteren:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10808 Skrevet April 9, 2010 Ny girkasse på A8'en bestilt. 22.000,- ferdig montert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10809 Skrevet April 9, 2010 Eg og trenge ein sånn! Så hvis begge har vil gjerna eg ha den eine! Har litt andre ting også. blant annet ny custom turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10810 Skrevet April 9, 2010 Nogen så vet ke motor eg he i golfen? navne på ann lizm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10811 Skrevet April 9, 2010 Nogen så vet ke motor eg he i golfen? navne på ann lizm 1Y, AAZ eller 1Z ? Får opp det om du skriver regnr på meca.no Edit: Gløym det første, så på 95 golf TD.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10812 Skrevet April 9, 2010 1Y, AAZ eller 1Z ?Får opp det om du skriver regnr på meca.no Edit: Gløym det første, så på 95 golf TD.. er vel enten PD elle CR DPF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10813 Skrevet April 9, 2010 er vel enten PD elle CR DPF Det e bare type motor du har. PD = Pumpedyse, CR = Commonrail, DPF = Dieselpartikkelfilter. Men hvis du fyre inn reg.nr ditt på mekonomen eller meca så kjeme dar opp motorkode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10814 Skrevet April 9, 2010 kay men e min pumpedyse elle commonrail? e vel commonrail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10815 Skrevet April 9, 2010 Det er vell samme som min? 2.0 16v Pumpedyse. Tror ikke commonrail kom før Golf 6. Du har nok neppe partikkelfilter. Motorkode BKD. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10816 Skrevet April 10, 2010 nei partikkelfilter har eg iche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10817 Skrevet April 11, 2010 Då blir isje eg å se i Audi lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10818 Skrevet April 11, 2010 Ka nå du har gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10819 Skrevet April 11, 2010 Då blir isje eg å se i Audi lenger Har du tatt et triks nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10820 Skrevet April 11, 2010 Kom utfor veien me eina framhjulå då eg tok en litt for kraftig innersving, dekke smalt så ratte svingde seg øve t motsatt side, rett i en stein så gjorde at bilen hoppte rett øve en steingard og noen gjerdepåller! Bilen endte 10m utpå ei kjelva Og null niks front igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10821 Skrevet April 11, 2010 æsj då, d hørtes kjipt ud! Må kjøra fint vett'u;) Ka ska du nå ha deg då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10822 Skrevet April 11, 2010 Der fantes ingen form for uaksomkjøring i bilde. Har lappen enda. Bare en rygg og nakke så e ødelagt =/ Bil så vet eg ikkje ka det blir, må nesten bare venta å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10823 Skrevet April 11, 2010 Fredrik, 3 poster øve din post Kom utfor veien me eina framhjulå då eg tok en litt for kraftig innersving, dekke smalt så ratte svingde seg øve t motsatt side, rett i en stein så gjorde at bilen hoppte rett øve en steingard og noen gjerdepåller! Bilen endte 10m utpå ei kjelva Og null niks front igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10824 Skrevet April 11, 2010 (endret) Fredrik, 3 poster øve din post Jaja.....Såg det nå Dagi ! Det va jo græla kjipt det då Morten Trur du det blir ny VAG (VW/AUDI), eller blir det Ford som ny bruksbil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10825 Skrevet April 11, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...