#10876 Skrevet April 15, 2010 Hjulstilling måles i minutt å grader på fagspråket Du kan ha ett avvik på 20 minutt ut ifra 100 % eksakte/riktige mål, slik hjulstillingsapparatet sier bilen skal ha, for å få det godkjent. Dette gjelder vertfall som i mitt tilfelle camberen, som var utafor de riktige måla med 19 minutt, på min Audi 100, når jeg skulle inn å godkjenne coiloverene. Så på min bil gikk det akkurat. Jeg er ikke helt 100 % sikker på det jeg svarte på nå, så ikke skyt meg Kenneth, hvis jeg bomma litt på informasjonen Men er nesten helt sikker på det er slik reglene er. For å være helt sikker kan du jo bare ringe inn til BT å spør om det du lurer på Ok , har ærlig talt ikkje peiling sjøl Her e et bilde av lappen uansett , han på møller meinte det aldri kom te å gå gjennom sånn. Ikkje hadde di klart å bestilla rett del te speedometeret heller så då blir det 14 dagar te med gps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10877 Skrevet April 15, 2010 Ok , har ærlig talt ikkje peiling sjøl Her e et bilde av lappen uansett , han på møller meinte det aldri kom te å gå gjennom sånn. Ikkje hadde di klart å bestilla rett del te speedometeret heller så då blir det 14 dagar te med gps Eg hadde akkuratt samma når eg sko gosdkjenna audien. Ta en kopi i svart/hvit. Så lyser det ikke rødt i mot dem. Så lenge du har kontrollpapirene og rimelig nye kvittering så går det nok greit. Så knat på målepapirene mine, bare så jeg hadde de å kvittering fra ett par dager før:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10878 Skrevet April 15, 2010 Gratla me dagen kligua!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10879 Skrevet April 15, 2010 Eg hadde akkuratt samma når eg sko gosdkjenna audien.Ta en kopi i svart/hvit. Så lyser det ikke rødt i mot dem. Så lenge du har kontrollpapirene og rimelig nye kvittering så går det nok greit. Så knat på målepapirene mine, bare så jeg hadde de å kvittering fra ett par dager før:) Ja , kan jo alltids gjør et forsøk , men blir vel innkalt t kontroll igjen vis d ikkje går ? Nåken andre alternativer her ? Sko gjerna fått det i boks sånn at eg sleppe å stressa vis eg sko bli stoppa eller når an ska inn på eu te høsten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10880 Skrevet April 15, 2010 Gratla me dagen Kluge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10881 Skrevet April 15, 2010 Gralla me dagen kluga!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10882 Skrevet April 15, 2010 Grattis med dagen Kluge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10883 Skrevet April 15, 2010 Gratts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10884 Skrevet April 15, 2010 thks:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10885 Skrevet April 15, 2010 Gratulerer med dagen, Kluge! Bursdagsgave: 1 stk Golf-tak, 2 l sitrusrens og skrubbørste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10886 Skrevet April 16, 2010 Gratulerer med dagen, Kluge! Bursdagsgave: 1 stk Golf-tak, 2 l sitrusrens og skrubbørste Gry du ska bare ver fornøyde me at me pimpa golfen West Coast Custom style he du sjakk tage ennå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10887 Skrevet April 16, 2010 HMPF! Teipen er vekk, men limet sitter fortsatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10888 Skrevet April 16, 2010 GRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10889 Skrevet April 16, 2010 GRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10890 Skrevet April 16, 2010 Hæ......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10891 Skrevet April 16, 2010 Heia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10892 Skrevet April 16, 2010 Moroklumper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10893 Skrevet April 16, 2010 Hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10894 Skrevet April 16, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1086254&_cmd=similar&cb=516.819748695218 for dei som vil ha passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10895 Skrevet April 16, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1086254&_cmd=similar&cb=516.819748695218 for dei som vil ha passat Før sko eg helle sykkla i 15 minus å modvind, til jobb Sorry at eg seie det, ,men eg e isje noge "fan" av sånn opprånte/ødelagte bila 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10896 Skrevet April 16, 2010 Iche d versta eg he sitt, jallefall jønå ført. Verre me di sondt rosta å falma bilane så sige rondt i dette lokal lage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10897 Skrevet April 16, 2010 Hehe ja, har sitt værre, å d va gjennomført.. Men det va kje fint forde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10898 Skrevet April 16, 2010 for 3-4 år siden hadde den Passaten falt i smak av de fleste tipper jeg. Var jo inn med widebody passater i den tida Husker at jeg elsket den lilla widebody passaten.. Men når jeg ser den nå så kan jeg ikke forstå hvorfor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10899 Skrevet April 16, 2010 http://edition.cnn.com/2010/TECH/ptech/04/16/volcano.ash.norway.ipad/index.html?hpt=C2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10900 Skrevet April 16, 2010 for 3-4 år siden hadde den Passaten falt i smak av de fleste tipper jeg. Var jo inn med widebody passater i den tida Husker at jeg elsket den lilla widebody passaten.. Har du slått deg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...