Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Hjulstilling måles i minutt å grader på fagspråket

Du kan ha ett avvik på 20 minutt ut ifra 100 % eksakte/riktige mål, slik hjulstillingsapparatet sier bilen skal ha, for å få det godkjent.

Dette gjelder vertfall som i mitt tilfelle camberen, som var utafor de riktige måla med 19 minutt, på min Audi 100, når jeg skulle inn å godkjenne coiloverene. Så på min bil gikk det akkurat.

Jeg er ikke helt 100 % sikker på det jeg svarte på nå, så ikke skyt meg Kenneth, hvis jeg bomma litt på informasjonen : vinke :

Men er nesten helt sikker på det er slik reglene er.

For å være helt sikker kan du jo bare ringe inn til BT å spør om det du lurer på ;)

Ok , har ærlig talt ikkje peiling sjøl :o

Her e et bilde av lappen uansett , han på møller meinte det aldri kom te å gå gjennom sånn.

Ikkje hadde di klart å bestilla rett del te speedometeret heller så då blir det 14 dagar te med gps : bh :

004.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , har ærlig talt ikkje peiling sjøl :o

Her e et bilde av lappen uansett , han på møller meinte det aldri kom te å gå gjennom sånn.

Ikkje hadde di klart å bestilla rett del te speedometeret heller så då blir det 14 dagar te med gps : bh :

004.jpg

Eg hadde akkuratt samma når eg sko gosdkjenna audien.

Ta en kopi i svart/hvit. Så lyser det ikke rødt i mot dem. Så lenge du har kontrollpapirene og rimelig nye kvittering så går det nok greit. Så knat på målepapirene mine, bare så jeg hadde de å kvittering fra ett par dager før:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg hadde akkuratt samma når eg sko gosdkjenna audien.

Ta en kopi i svart/hvit. Så lyser det ikke rødt i mot dem. Så lenge du har kontrollpapirene og rimelig nye kvittering så går det nok greit. Så knat på målepapirene mine, bare så jeg hadde de å kvittering fra ett par dager før:)

Ja , kan jo alltids gjør et forsøk , men blir vel innkalt t kontroll igjen vis d ikkje går ?

Nåken andre alternativer her ? Sko gjerna fått det i boks sånn at eg sleppe å stressa vis eg sko bli stoppa eller når an ska inn på eu te høsten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Kluge!

Bursdagsgave: 1 stk Golf-tak, 2 l sitrusrens og skrubbørste :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Kluge!

Bursdagsgave: 1 stk Golf-tak, 2 l sitrusrens og skrubbørste :P

Gry du ska bare ver fornøyde me at me pimpa golfen West Coast Custom style :D he du sjakk tage ennå ?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HMPF!

Teipen er vekk, men limet sitter fortsatt... : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iche d versta eg he sitt, jallefall jønå ført. Verre me di sondt rosta å falma bilane så sige rondt i dette lokal lage :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe ja, har sitt værre, å d va gjennomført.. Men det va kje fint forde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for 3-4 år siden hadde den Passaten falt i smak av de fleste tipper jeg. Var jo inn med widebody passater i den tida :P Husker at jeg elsket den lilla widebody passaten..

Men når jeg ser den nå så kan jeg ikke forstå hvorfor.. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for 3-4 år siden hadde den Passaten falt i smak av de fleste tipper jeg. Var jo inn med widebody passater i den tida :P Husker at jeg elsket den lilla widebody passaten..

Har du slått deg?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.