Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Någen fleire som ska bort til biltilsynet å sjå på rally idag? SS1 starte kl. 1400!

Litt dårligt ver syns eg. Men sikkert mange så kjøre udfor då :P Men ska te lasse å henta motor i den tiå.

Kult at Petter er kartleser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ingenting som heter dårlig vær, bare dårlige klær! :P

Skal bort ein tur eg i hvert fall. Må jo ver ng show med vann på veien.. Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratulera me dagen petter å kjelle-mann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gralla me dagen Petter å Kjell!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått en kraftige smell den ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en del gode smell på rallyen au idag! Ein som måtte til sjugehuse pga bilen fekk bom stopp i et tre i ca. 60-70kmt... bl.a en golf som stod med snuten ned og rompa beinrett opp i lufta.. Den blei velta på plass igjen og så kjørte han videre.. Hehe.. 240 som havna på tage.. WRC bil som blei vraga i fronten ette møde med ein sandhaug.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va den 240'en røe????????????????? To kompiser som har den...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen som vett om nogen plasser der e bilder fra Rally Stavanger? Stavanger aftenblad har bare lagt ud 8 bilder, og alle e av den samme 240en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka farsken e det som skjer med forume idag? Skotner stengt hovedsidene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virke som om han har tatt vekk hovedsidene, å hvis dåkke blar heilt ner, så står d kje noge "Copyright, Andreas Skotner" heller, som før.. Står mer i den laaange tråden "Styrevedtak vedrørende forumet"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skotner har vist nok gått i "surt" etter at han ikke lengre får være Sjefen i vacn.

Dermed har han tatt med seg arbeidet som han mener han har hatt copyright på så dermed har vi ikke noen fremside for den har han laget og mener han dermed eier den.

tror nok at om vi lar det nye styre få noen uker på seg så er nok det meste oppe og går igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christopher: Ka Suzuki Gsxr du har handla?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokke så he peiling på ET å sånt koss vil et ET på 25 bli på Golfen min? har vel 47 orginalt eller noge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar stolen eg petter!

Ta PC-pulten og då :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dokke så he peiling på ET å sånt koss vil et ET på 25 bli på Golfen min? har vel 47 orginalt eller noge

Går vel heller dårlig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta PC-pulten og då :P

Hehe, men eg har ein PC pult.. :D Ti vil du eg ska komma å henta ann? Eller k ti ska eg plokke deg opp vil det nå sei? Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, fine den! :) Kor ska eg plokka deg opp?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he lyst å ver me å montera senk idag forresten? :) Planen var å gjer det seinare i ugå, men eg klare jo ikje venta.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som he lyst å ver me å montera senk idag forresten? :) Planen var å gjer det seinare i ugå, men eg klare jo ikje venta.. :P

Har du plass å skru då? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.