Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Nogen så har forsterker ligganes t bil ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv farget Golf Gti 83mod, senket med snowflake felger ble stjålet fra Baker Hughes i Tananger idag, hold øyene åpne folkens.. Regnr e KE81796..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heilt utrulig alså stjela ein bil mitt å lyse dagen: eek : tvile på den kommer til Rennesøy men eg holde auene oppe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som har en golf 2 front tillåns til over helgen. Trenger lykter med gode reflektorer, frontplate og grill. Gi en lyd hvis noen har. Skulle hatt det iløpet av helgen helst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være noen i lokalaget som kan forsette på denne, den er påkostet mye ca 30 000 i overhaling av motor 10 000 i gassere og tilbehør 10 000 i recarointeriør med omsying av baksete. Grenrør og supersprint effektanlegg og FK Gewinde.

Bilen er veldig bra tror ikke det finnes rust: klø : er noe slitt i lakken noen plasser så en omlakkering må nok påregnes på sikt for å få den i utstillingskikk.

14" steffan felgene er desverre solgt.

Bilen mangler Tenningsforsterker for at den skal gå som den skal.

Ring selger. Her er det muligt å gjøre et kupp da han ikke har plass å lagre den lenger.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21112733

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølv farget Golf Gti 83mod, senket med snowflake felger ble stjålet fra Baker Hughes i Tananger idag, hold øyene åpne folkens.. Regnr e KE81796..

Stjåle på gamlejobben min : eek : Kem så kjøre einser der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være noen i lokalaget som kan forsette på denne, den er påkostet mye ca 30 000 i overhaling av motor 10 000 i gassere og tilbehør 10 000 i recarointeriør med omsying av baksete. Grenrør og supersprint effektanlegg og FK Gewinde.

Bilen er veldig bra tror ikke det finnes rust: klø : er noe slitt i lakken noen plasser så en omlakkering må nok påregnes på sikt for å få den i utstillingskikk.

Ring selger. Her er det muligt å gjøre et kupp da han ikke har plass å lagre den lenger.

Han ligge å mase på meg på msn kver gang eg e inne der... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stjåle på gamlejobben min Kem så kjøre einser der?

Meg å Roy Holgersen kjøre golf 1 der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk akkuratt telefon nå bilen er funnet ein annen kompis som såg bilen å tok opp jakten , de klarte uheldigvis å stikke av men bilen er jallefall hos eier nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du sikkert at det bare er tenningsforsterkeren som er gåen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du sikkert at det bare er tenningsforsterkeren som er gåen?

Ring han :) mener han hadde fått besjed av Velox om att han måtte benytte tenningsforsterker for att det skulle bli optimalt med gassere. den er kjørbar nå og men fjusker litt vis eg ikke har forstått helt feil.

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring han :) mener han hadde fått besjed av Velox om att han måtte benytte tenningsforsterker for att det skulle bli optimalt med gassere. den er kjørbar nå og men fjusker litt vis eg ikke har forstått helt feil.

Lasse

Ok slik å forstå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glede meg te å lufta den "nye" sykkelen min ja! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fekk akkuratt telefon nå bilen er funnet ein annen kompis som såg bilen å tok opp jakten , de klarte uheldigvis å stikke av men bilen er jallefall hos eier nå.

Det var bra, håper ingenting er ødelagt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glede meg te å lufta den "nye" sykkelen min ja! :)

Ikkje sei det eingang, savne an allerede : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja i dag måtte eg handla meg nytt senkesett... eg og lasse sko heva bilen i dag og gjer den klar for 4-hjulskontroll i mårå mn planen blei aldri sånt.. bilen blei ikke kjørbare pluss 4 lapper fattigare takke vera ett gammeltsenkesett som datt ifra hverandre bare me såg på det://

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja i dag måtte eg handla meg nytt senkesett... eg og lasse sko heva bilen i dag og gjer den klar for 4-hjulskontroll i mårå mn planen blei aldri sånt.. bilen blei ikke kjørbare pluss 4 lapper fattigare takke vera ett gammeltsenkesett som datt ifra hverandre bare me såg på det://

Du har dette me å ødelegga dempere når du tar i de du.. Ka så skjedde då? Ikkje håp å reparera?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om me har rabatter på Meca ennå ? Eller mekonomen ?

Trenge 2 nye fjørbeinslagere foran t Golfen:

fjrbeinslager.jpg

Eller någen som tilfeldigvis har någen liggane ?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23% på Meca, har rabatt på Mekonomen og men den føle eg variere fra gang te gang, 10-20%.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje sei det eingang, savne an allerede : gråter :

Va å bestilte nye speil i dag. 273 kroner for settet på motorhuset! :) Ikkje alt som e billigere på ebay! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va å bestilte nye speil i dag. 273 kroner for settet på motorhuset! :) Ikkje alt som e billigere på ebay! ;)

nice price :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem så har tenkt seg nedøver til Flekkefjord i mårå ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.