#11026 Skrevet April 28, 2010 Nogen så har forsterker ligganes t bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11027 Skrevet April 29, 2010 Sølv farget Golf Gti 83mod, senket med snowflake felger ble stjålet fra Baker Hughes i Tananger idag, hold øyene åpne folkens.. Regnr e KE81796.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11028 Skrevet April 29, 2010 Heilt utrulig alså stjela ein bil mitt å lyse dagen: eek : tvile på den kommer til Rennesøy men eg holde auene oppe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11029 Skrevet April 29, 2010 Noen her som har en golf 2 front tillåns til over helgen. Trenger lykter med gode reflektorer, frontplate og grill. Gi en lyd hvis noen har. Skulle hatt det iløpet av helgen helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11030 Skrevet April 29, 2010 Må da være noen i lokalaget som kan forsette på denne, den er påkostet mye ca 30 000 i overhaling av motor 10 000 i gassere og tilbehør 10 000 i recarointeriør med omsying av baksete. Grenrør og supersprint effektanlegg og FK Gewinde. Bilen er veldig bra tror ikke det finnes rust: klø : er noe slitt i lakken noen plasser så en omlakkering må nok påregnes på sikt for å få den i utstillingskikk. 14" steffan felgene er desverre solgt. Bilen mangler Tenningsforsterker for at den skal gå som den skal. Ring selger. Her er det muligt å gjøre et kupp da han ikke har plass å lagre den lenger. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21112733 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11031 Skrevet April 29, 2010 Sølv farget Golf Gti 83mod, senket med snowflake felger ble stjålet fra Baker Hughes i Tananger idag, hold øyene åpne folkens.. Regnr e KE81796.. Stjåle på gamlejobben min Kem så kjøre einser der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11032 Skrevet April 29, 2010 Må da være noen i lokalaget som kan forsette på denne, den er påkostet mye ca 30 000 i overhaling av motor 10 000 i gassere og tilbehør 10 000 i recarointeriør med omsying av baksete. Grenrør og supersprint effektanlegg og FK Gewinde. Bilen er veldig bra tror ikke det finnes rust: klø : er noe slitt i lakken noen plasser så en omlakkering må nok påregnes på sikt for å få den i utstillingskikk. 14" steffan felgene er desverre solgt. Bilen mangler Tenningsforsterker for at den skal gå som den skal. Ring selger. Her er det muligt å gjøre et kupp da han ikke har plass å lagre den lenger. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21112733 Han ligge å mase på meg på msn kver gang eg e inne der... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11033 Skrevet April 29, 2010 Stjåle på gamlejobben min Kem så kjøre einser der? Meg å Roy Holgersen kjøre golf 1 der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11034 Skrevet April 29, 2010 Fekk akkuratt telefon nå bilen er funnet ein annen kompis som såg bilen å tok opp jakten , de klarte uheldigvis å stikke av men bilen er jallefall hos eier nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11035 Skrevet April 29, 2010 Må da være noen i lokalaget som kan forsette på denne, den er påkostet mye ca 30 000 i overhaling av motor 10 000 i gassere og tilbehør 10 000 i recarointeriør med omsying av baksete. Grenrør og supersprint effektanlegg og FK Gewinde. Bilen er veldig bra tror ikke det finnes rust: klø : er noe slitt i lakken noen plasser så en omlakkering må nok påregnes på sikt for å få den i utstillingskikk. 14" steffan felgene er desverre solgt. Bilen mangler Tenningsforsterker for at den skal gå som den skal. Ring selger. Her er det muligt å gjøre et kupp da han ikke har plass å lagre den lenger. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21112733 Vet du sikkert at det bare er tenningsforsterkeren som er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11036 Skrevet April 29, 2010 Vet du sikkert at det bare er tenningsforsterkeren som er gåen? Ring han mener han hadde fått besjed av Velox om att han måtte benytte tenningsforsterker for att det skulle bli optimalt med gassere. den er kjørbar nå og men fjusker litt vis eg ikke har forstått helt feil. Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11037 Skrevet April 29, 2010 Ring han mener han hadde fått besjed av Velox om att han måtte benytte tenningsforsterker for att det skulle bli optimalt med gassere. den er kjørbar nå og men fjusker litt vis eg ikke har forstått helt feil. Lasse Ok slik å forstå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11038 Skrevet April 29, 2010 Ser ut til å bli ei flotte 1. mai helg !.....Det lige me http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Sandnes/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11039 Skrevet April 29, 2010 Glede meg te å lufta den "nye" sykkelen min ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11040 Skrevet April 29, 2010 Fekk akkuratt telefon nå bilen er funnet ein annen kompis som såg bilen å tok opp jakten , de klarte uheldigvis å stikke av men bilen er jallefall hos eier nå. Det var bra, håper ingenting er ødelagt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11041 Skrevet April 29, 2010 Glede meg te å lufta den "nye" sykkelen min ja! Ikkje sei det eingang, savne an allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11042 Skrevet April 29, 2010 jaja i dag måtte eg handla meg nytt senkesett... eg og lasse sko heva bilen i dag og gjer den klar for 4-hjulskontroll i mårå mn planen blei aldri sånt.. bilen blei ikke kjørbare pluss 4 lapper fattigare takke vera ett gammeltsenkesett som datt ifra hverandre bare me såg på det:// 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11043 Skrevet April 29, 2010 jaja i dag måtte eg handla meg nytt senkesett... eg og lasse sko heva bilen i dag og gjer den klar for 4-hjulskontroll i mårå mn planen blei aldri sånt.. bilen blei ikke kjørbare pluss 4 lapper fattigare takke vera ett gammeltsenkesett som datt ifra hverandre bare me såg på det:// Du har dette me å ødelegga dempere når du tar i de du.. Ka så skjedde då? Ikkje håp å reparera? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11044 Skrevet April 30, 2010 Om me har rabatter på Meca ennå ? Eller mekonomen ? Trenge 2 nye fjørbeinslagere foran t Golfen: Eller någen som tilfeldigvis har någen liggane ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11045 Skrevet April 30, 2010 23% på Meca, har rabatt på Mekonomen og men den føle eg variere fra gang te gang, 10-20%. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11046 Skrevet April 30, 2010 Ok, fine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11047 Skrevet April 30, 2010 Ikkje sei det eingang, savne an allerede Va å bestilte nye speil i dag. 273 kroner for settet på motorhuset! Ikkje alt som e billigere på ebay! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11048 Skrevet April 30, 2010 Va å bestilte nye speil i dag. 273 kroner for settet på motorhuset! Ikkje alt som e billigere på ebay! nice price 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11049 Skrevet April 30, 2010 Kem så har tenkt seg nedøver til Flekkefjord i mårå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11050 Skrevet April 30, 2010 Ikje meg!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...