#11201 Skrevet Mai 20, 2010 Likte godt Passenger Noise Reducer .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11202 Skrevet Mai 20, 2010 Likte godt Passenger Noise Reducer .. Absolutt noe vi alle må_ha når vi skal ut på banen på Våler Synd de er utsolgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11203 Skrevet Mai 21, 2010 Nogen som vett kor eg kan få tak i omformer 12-24v å 10A? Ser di har på Clas Ohlson, men den gir bare 24v å 5A. Kan det gå an å paralelkobla 2 stykk eller vil d bli 48v å 10A? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11204 Skrevet Mai 21, 2010 Kå ska du bruga ann t? meine på eg he ein liggande du kan låna hvis du vil. ellers så trur eg at hvis du går inn på clas ohlson så meine eg at eg he sitt der au altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11205 Skrevet Mai 21, 2010 Tog me meg et horn fra en gravemaskin som eg tenkte å montera på bilen, siden eg kje har horn i d heila tatt Litt harry må en jo ver.. E greit å ha skikkelige lyd når d komme ryggende folk som kje fulle med Hornet e 24v å eg meine d trekke 10A.. Har sitt på di Clas Ohlson har, så vurdere å kjøba 1 eller 2 der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11206 Skrevet Mai 21, 2010 Tog me meg et horn fra en gravemaskin som eg tenkte å montera på bilen, siden eg kje har horn i d heila tatt Litt harry må en jo ver.. E greit å ha skikkelige lyd når d komme ryggende folk som kje fulle med Hornet e 24v å eg meine d trekke 10A.. Har sitt på di Clas Ohlson har, så vurdere å kjøba 1 eller 2 der.. "Råneburta" kalle me det Dagi Men det e viktigt å "råååååna" det til litt.....HAHA : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11207 Skrevet Mai 21, 2010 Råneburta når d e som ei "vanlige" burta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11208 Skrevet Mai 21, 2010 Råneburta når d e som ei "vanlige" burta? Eg trudde burtene i annleggsmaskinbransjen va sånne burte så lagte grælige lyd ? Men det e gjerna isje det. Men hvis det bare e ei "vanlige" burta. Keffer sette du isje bare på ei orginale nye eller brukte fra knoksen burta ? Så sleppe du det der koblings-styre liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11209 Skrevet Mai 21, 2010 For eg sleppe mye koblingsstyr nå.. Pluss kver "nye" ting eg gjør, så e eg en erfaring rikere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11210 Skrevet Mai 21, 2010 Åssen går det med alle fylletrynene i Rogaland da, to uker før Våler....? Skål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11211 Skrevet Mai 21, 2010 Kor får eg billige nye ytterdør?? 100x210 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11212 Skrevet Mai 21, 2010 Andresortering på Nordan/Gilje utsalget på Moi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11213 Skrevet Mai 21, 2010 Åssen går det med alle fylletrynene i Rogaland da, to uker før Våler....? Skål! Bare bra du! Sitter her med en whiskey on the rocks før det blir å krype inn under lakenet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11214 Skrevet Mai 21, 2010 Bare bra du!Sitter her med en whiskey on the rocks før det blir å krype inn under lakenet sofistikert soss.. jeg takler ikke lukta av redbull og jeger enda.. noe gikk galt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11215 Skrevet Mai 22, 2010 André: Ofte tilbud på 100x210 dør på coop.. 4290,- inkl låskasse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11216 Skrevet Mai 22, 2010 Nogen så he ein lagringsplass elle skru plass t meg? Msg me 979 50 232 haste, ska flytta ann imårå å vil ungå å sedda ann heima siå dår e 5 biler der fra før av, å kunn plass t 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11217 Skrevet Mai 22, 2010 Nogen så he ein lagringsplass elle skru plass t meg? Msg me 979 50 232 haste, ska flytta ann imårå å vil ungå å sedda ann heima siå dår e 5 biler der fra før av, å kunn plass t 3 Kansje litt kort varsel dagen før du skal flytta;) men uansett så får du ha lykke til eg vet desverre ikke om noen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11218 Skrevet Mai 22, 2010 ^^ hehe he ordna meg sånn halveis håbe eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11219 Skrevet Mai 23, 2010 Hoi! Någen så har någen panser hengsle te golf 2 liggande, så eg kan få kjøpa/låna? Mine blei liiiitt bøyde når panseret fant ut at eg måtte peila oljå i 60km/t i går: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11220 Skrevet Mai 23, 2010 Hoi! Någen så har någen panser hengsle te golf 2 liggande, så eg kan få kjøpa/låna? Mine blei liiiitt bøyde når panseret fant ut at eg måtte peila oljå i 60km/t i går: haha : Skal se i garasjen jeg, mener jeg har liggende. Skal til Stavanger/Sandnes i slutten av uken. Men du skulle vel gjerne hatt dem ganske kjapt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11221 Skrevet Mai 23, 2010 Regner med de har på knoksen, så reiser innom der på tirsdag hvis ingen har noe liggende. Men Kluge trenger mer ting han ødelegger forstetter: E ikkje tilfeldigvis någen så har en 6mm flisebor de har lyst å låna vekk?? Skaffe det og nytt på tirsdag, men holde på å sette opp dusj, å vask så hadde våre gudd om eg fekk gjort litt der i dag og i mårå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11222 Skrevet Mai 23, 2010 Har sikkert 2 henglser t deg eg.. vente bare på papiret fra møller så begynne eg å hogga GTD'n og bygge opp den andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11223 Skrevet Mai 23, 2010 Jeg har 6mm flisbor. Boret ett hull med den, så den er god som nesten ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11224 Skrevet Mai 23, 2010 Såg deg på ålgård John 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11225 Skrevet Mai 23, 2010 Jeg har 6mm flisbor. Boret ett hull med den, så den er god som nesten ny. Har ordnet bor, men takk for tilbudet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...