#11251 Skrevet Mai 27, 2010 Nogen så vet om d e nogen så selle braketter t big reds t s2 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11252 Skrevet Mai 27, 2010 Jeg bygget nettopp ny maskin til en kamerat i går. Han er kanskje interessert. Pris? hmm bud over 1500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11253 Skrevet Mai 27, 2010 nogen så ska ud å se på Autoslalomcup på sundag då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11254 Skrevet Mai 28, 2010 Porrigt! fy fan.. Sidde å ser på por(s)che å bmw eg 911 993 saaatan! Ikkje bare du så gjør det Akkurat nå vippe eg mot ein 993 Carrera 4S te høsten, så får me se ka eg ende opp med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11255 Skrevet Mai 28, 2010 Akkurat nå vippe eg mot ein 993 Carrera 4S te høsten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11256 Skrevet Mai 28, 2010 Petter, du kan få låne bilen min i de 10 minuttene det tar å miste lappen (igjen), så slipper du å bruke så mye penger på en Porsche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11257 Skrevet Mai 28, 2010 Petter, du kan få låne bilen min i de 10 minuttene det tar å miste lappen (igjen), så slipper du å bruke så mye penger på en Porsche Dyrt å gasse med stor bensinmotor, så då vare lappen lengre enn med TDI 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11258 Skrevet Mai 28, 2010 Må ha lenger bolter te bbs felgane, kem har sånt på lager i stavanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11259 Skrevet Mai 28, 2010 Ah . haha tenkte isje på d .. Årh få heim 993 e jo elsk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11260 Skrevet Mai 28, 2010 Må ha lenger bolter te bbs felgane, kem har sånt på lager i stavanger? Dekk1, Forus dekk? Kanskje bil og anleggsdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11261 Skrevet Mai 28, 2010 Ikkje bare du så gjør det Akkurat nå vippe eg mot ein 993 Carrera 4S te høsten, så får me se ka eg ende opp med Eg og vil ha!! Kan isje du vippa øve ein t meg og:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11262 Skrevet Mai 28, 2010 Eg og vil ha!! Kan isje du vippa øve ein t meg og:p Gå å spør fint i banken og kjøp deg ein du og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11263 Skrevet Mai 29, 2010 Fredrik : om eg hilste på deg igår ? .. Klugen : såg du meg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11264 Skrevet Mai 29, 2010 Fredrik : om eg hilste på deg igår ? .. Klugen : såg du meg ? whuuuuuuuuuut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11265 Skrevet Mai 29, 2010 bryne/kverneland veien .. eg kjørte ventoen med en liga store henger bag så bilen.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11266 Skrevet Mai 29, 2010 Om der e nogen som har eller vett om nogen som har pressa som kan pressa i foringer i bakakslingen på ein golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11267 Skrevet Mai 29, 2010 bryne/kverneland veien .. eg kjørte ventoen med en liga store henger bag så bilen.. hehe.. Såg deg, men såg deg ikkje...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11268 Skrevet Mai 30, 2010 Selle : eg har 10 tonns pressa .. men garagen e fodle. Kluge : ok , såg deg igjen kl halv 1 kverneland stadigt ude å farte du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11269 Skrevet Mai 30, 2010 E der någen så har 2 golf 1 eller 2 framstola som eg kan få kappa festene av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11270 Skrevet Mai 30, 2010 Jan Erik det vet eg eg har er bare å kappa:) golf 1 stoler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11271 Skrevet Mai 30, 2010 guddi, plinge deg en dag. Men om någen litt nærmere så eg ikkje trenge visum så e d bare å hyla ud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11272 Skrevet Mai 30, 2010 guddi, plinge deg en dag. Men om någen litt nærmere så eg ikkje trenge visum så e d bare å hyla ud. Er jo ikke så langt vis du kjører direkte etter jobb, men eg hører fra deg vis det blir aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11273 Skrevet Mai 30, 2010 Gå å spør fint i banken og kjøp deg ein du og Hehe, ja du får di jo t ein overkommelige pris, men og t d dobbelta av den som e rimeligast!! Finns dår golf 2 syncro me diesel? GTD eller TD? Eg har så smått bjynt å jakta på ein liden rimelige vinterbil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11274 Skrevet Mai 30, 2010 Finnes ikkje toer syncro med diesel originalt nei, men motorbytte funke jo fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11275 Skrevet Mai 30, 2010 kem som har en lav sølvgrå Golf IV stasjonsvogn me Breie oz futura? såg også en orange Lamborghini gallardo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...