#11376 Skrevet Juni 18, 2010 Petter, har du lyst å tjena litt penga, å chippa bil snart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11377 Skrevet Juni 18, 2010 Har ikkje tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11378 Skrevet Juni 18, 2010 Mekaniske skivebremser ja... bare husk å vedlikehold de ellers så slutter de å fungere om en måneds tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11379 Skrevet Juni 18, 2010 Eg har kjøpt meg trøkamel:) Smuuuuuuuuuud Robin Kor du handla ? Bare lurte fordi eg og ville i utgangspunktet ha FELT når eg handla meg nye sykkel, men fant aldri ud kor de sogte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11380 Skrevet Juni 18, 2010 Mekaniske skivebremser ja... bare husk å vedlikehold de ellers så slutter de å fungere om en måneds tid. Mine funke nå godt ennå itte 4 år uten å ha rørt ei skrua eingang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11381 Skrevet Juni 19, 2010 Ska sei Robin, har du og mista lappen? Hehe, nei, men e kjekt å ha:) Får eg trimma litt;) Mekaniske skivebremser ja... bare husk å vedlikehold de ellers så slutter de å fungere om en måneds tid. Kordan ska di vedlikeholdas då? Ka så må gjørs lissom? Smuuuuuuuuuud Robin Kor du handla ? Bare lurte fordi eg og ville i utgangspunktet ha FELT når eg handla meg nye sykkel, men fant aldri ud kor de sogte det Falck/Politiet sin sykkelauksjon:D Einaste eg måtte jør me an va å skifta slangen i eina dekket, d kosta jo bare 40kr på biltema, ellers så ser an så og sei nye ud:) Mine funke nå godt ennå itte 4 år uten å ha rørt ei skrua eingang... D hjelpe sikkert hvis du har hatt an inne når du isje brugan, då spess om vinteren... Då bler dår jo egentlig lide vedlikehold på ein sykkel i d heila tatt tenke eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11382 Skrevet Juni 19, 2010 D hjelpe sikkert hvis du har hatt an inne når du isje brugan, då spess om vinteren... Då bler dår jo egentlig lide vedlikehold på ein sykkel i d heila tatt tenke eg... Det har vel heller med at an har blitt lite brukt mens eg hadde lappen Men har nå alltid hatt an i bod, garasje eller under tak. Mye brukt nå så må ta ein runde snart og justera girå og sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11383 Skrevet Juni 19, 2010 Begynt i kåken for dagen Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11384 Skrevet Juni 19, 2010 Begynt i kåken for dagen Petter? Hadde goe intensjoner om å stå opp 9, men så sovna eg igjen E på vei te trening nå og så stikke eg innom monter og handle gipshjørner på vei hjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11385 Skrevet Juni 19, 2010 noen som har felger med dekk som er 5x100 til å låne meg noen dager slik at bilen blir eu godkjent. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11386 Skrevet Juni 19, 2010 noen som har felger med dekk som er 5x100 til å låne meg noen dager slik at bilen blir eu godkjent. ? Skulle gjerne hjulpet deg, men da havner bilen min på piggdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11387 Skrevet Juni 19, 2010 Robin: vasking, smøring og justering. Wiren må holdes god smurt og klossene er ikke selvjusterende. Eller så er det bare å trø på!! Politiauksjon er en fin ting. Jeg tror de selger Felt på BikeBroddas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11388 Skrevet Juni 19, 2010 Eg har felger til deg Petter! 195/65-15... originale golf 4 felga.. Kan få de heim i kveld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11389 Skrevet Juni 20, 2010 An va heldigvis chippa http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22971276 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11390 Skrevet Juni 20, 2010 du robin som er blitt kjent som en lovbryter i rogalands avis ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11391 Skrevet Juni 20, 2010 Oi... 6300-7900 i bot :confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11392 Skrevet Juni 20, 2010 du robin som er blitt kjent som en lovbryter i rogalands avis ? Hehehe!! Nei, eg har ein aen ende på eksosen og eg har facelift baklykter, så d e isje min bil;) Men d e faen d mest idiotiske opplegge i den rundkjøringå! hvis du fylle reglane så har du jo bare 10mtr på pella deg øve i venstre felt! tenk deg d i rushen... joooooooojoooooooo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11393 Skrevet Juni 20, 2010 Låg bag en sinnsykt fin A4 nå i kveld, me klubbplater på. Grå B6 stv med nogen gråve endestussa bag.... Ein på kver sia . Kjørte bag ann gjennom Ganddal, på vei mot Sandnes. Nogen så vett kem det e så eige den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11394 Skrevet Juni 20, 2010 Hehehe!! Nei, eg har ein aen ende på eksosen og eg har facelift baklykter, så d e isje min bil;)Men d e faen d mest idiotiske opplegge i den rundkjøringå! hvis du fylle reglane så har du jo bare 10mtr på pella deg øve i venstre felt! tenk deg d i rushen... joooooooojoooooooo enig.. det er helt fjernt.. kunne tatt vekk midtrabattene og laget to felt i begge retninger. Har aldri vert så mye trafikkork som det er nå i den rundkjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11395 Skrevet Juni 20, 2010 Smuuuuuuuuuud Robin Kor du handla ? Bare lurte fordi eg og ville i utgangspunktet ha FELT når eg handla meg nye sykkel, men fant aldri ud kor de sogte det cykelsentrum i sandnes har felt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11396 Skrevet Juni 21, 2010 Någen så har ein billige bruksbil te salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11397 Skrevet Juni 21, 2010 Någen så har ein billige bruksbil te salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11398 Skrevet Juni 21, 2010 Någen så har ein billige bruksbil te salgs? Få Rabbiten opp å gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11399 Skrevet Juni 21, 2010 Hehe ja. Sko gjerna fått Rabitten på hjulå. Men litt ting så gjenstår. Men egentlig ikkje så mye då. Må bare få fingen ud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11400 Skrevet Juni 21, 2010 Hehe ja. Sko gjerna fått Rabitten på hjulå. Men litt ting så gjenstår. Men egentlig ikkje så mye då. Må bare få fingen ud Få fingen ut, tørk av bæsjen og begynn å skru! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...