#11576 Skrevet Juli 18, 2010 Sko vært 185 45 dekk foran. ble litt bredt med 195. ellers konge: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11577 Skrevet Juli 18, 2010 D me snakte om va vel felg størrelse? 18-17" blir for stort. 16" bler bra elle ennå mindre for å få d i bakken. Du e klar øve at et senkesett hette senkesett å iche hevesett å derfor bare ska ein vei å d e ner. Bbs rm e iche mine favorit felger men e bedre en bbs rs så e så oppbrukt at d iche e løye lengre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11578 Skrevet Juli 18, 2010 D me snakte om va vel felg størrelse? 18-17" blir for stort. 16" bler bra elle ennå mindre for å få d i bakken. Du e klar øve at et senkesett hette senkesett å iche hevesett å derfor bare ska ein vei å d e ner. Bbs rm e iche mine favorit felger men e bedre en bbs rs så e så oppbrukt at d iche e løye lengre. bla bla bla.... få deg ein påhengs, nytte ikkje ro merr nå Men ellers har du det bra? RS kan aldri bli oppbrukt, ser gjerna litt kjedeligt ut på bilder, men i virkeligheten e de uslåelige å aldri kjedelige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11579 Skrevet Juli 18, 2010 Den røe 3eren der va RÅÅÅÅÅE..... Sko lett hatt en sånnen .......Alt va perfekt i mine øyne på den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11580 Skrevet Juli 18, 2010 Hahaha i vote for tsw venom !!! Hahaha elle du kan få kjøba di awsome wrs felgane på den nye bruks quattroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11581 Skrevet Juli 18, 2010 Takk for hjelpå i dag lasse.. utrolig at d kunn va den listå som føyk i dag... sist du prøvde bilen gikk jo girkassen t hekkan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11582 Skrevet Juli 18, 2010 Sko vært 185 45 dekk foran. ble litt bredt med 195. ellers konge: rock : Enig med du, men då måtte han hatt Nankang, så ikkje enig med du aligavel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11583 Skrevet Juli 18, 2010 Takk for hjelpå i dag lasse.. utrolig at d kunn va den listå som føyk i dag... sist du prøvde bilen gikk jo girkassen t hekkan Hehe an gjekk godt tøffe lyd i turboen når an lada, men trur ikke du kjører fra meg heilt ennå Enig med du, men då måtte han hatt Nankang, så ikkje enig med du aligavel Tog! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11584 Skrevet Juli 18, 2010 Sånn ser en lav bil ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11585 Skrevet Juli 18, 2010 Lav? Ja. Kast i felgen? Ja. Fin? Så langt der i fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11586 Skrevet Juli 19, 2010 Lav? Ja.Kast i felgen? Ja. Fin? Så langt der i fra. Lav var altså poenget mitt :-) Men nå klarte jeg stjele to minutter av ferien din så det ble gevinst likevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11587 Skrevet Juli 19, 2010 Någen så ska tur/retur oslo i nærmaste framtid? Eller så langt som til Håkon Sandberg? Sko hatt den røde listå så e rundt grillen på golf 1 gti. Men Håkon vil ikkje senna ann i posten :-\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11588 Skrevet Juli 19, 2010 Heh, kan eg godt skjønna at han ikje vil. Hehe.. Ikje så lenge til Rudskogen då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11589 Skrevet Juli 19, 2010 Eg ska te Håkon idag eller imårå, men desverre så kjøre eg ikkje, hadde lett tatt de med, forstår godt at han ikkje vil senda sånt med posten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11590 Skrevet Juli 19, 2010 Eg ska te Håkon idag eller imårå, men desverre så kjøre eg ikkje, hadde lett tatt de med, forstår godt at han ikkje vil senda sånt med posten... Spør om han har fått adapterene mine. Så lør du de i sekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11591 Skrevet Juli 19, 2010 Någen så ska tur/retur oslo i nærmaste framtid? Eller så langt som til Håkon Sandberg? Sko hatt den røde listå så e rundt grillen på golf 1 gti. Men Håkon vil ikkje senna ann i posten :-\ Skal den veien første uka av aug, men det er kanskje litt lenge å vente ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11592 Skrevet Juli 19, 2010 Spør om han har fått adapterene mine. Så lør du de i sekken. Jau! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11593 Skrevet Juli 19, 2010 Skal den veien første uka av aug, men det er kanskje litt lenge å vente ? Nei dt passe bra Ska du bare forbi Oslo eller ska du borti der så han Håkon holde te? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11594 Skrevet Juli 19, 2010 Ska te Sarpsborg på besøg te svigers, så kjøre rett forbi Hcon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11595 Skrevet Juli 19, 2010 Ska te Sarpsborg på besøg te svigers, så kjøre rett forbi Hcon. Kanon. You got a PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11596 Skrevet Juli 19, 2010 (endret) Har Petter endelig fått lødd heim Porschen nå? Eg ligge sikkert langt bag, men grattis uansett! og den rette generasjonen vil samtidig spør om ein grei plass i Tyskland å handla seg nye felga? Kor mye e d egentligt å spara på d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11597 Skrevet Juli 19, 2010 Dette e altså for lavt for Tysse og ikkje fint... Quotere kommentaren hans fra forrige lokallagstreff! Berentsen måtte ikkje kjøba RM te Ventoen.... LOL! Noe mer perfekt ska ein leida lenge itte på golf 3 i mine øyne jaffal!! Sjefs 3'er, men missfostå meg rett! Eg syns 15" bler forlide på golf 3/vento. MEN, e ikkje tyssen alltid fodle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11598 Skrevet Juli 19, 2010 Har Petter endelig fått lødd heim Porschen nå? Eg ligge sikkert langt bag, men grattis uansett! og den rette generasjonen vil samtidig spør om ein grei plass i Tyskland å handla seg nye felga? Kor mye e d egentligt å spara på d? Hverken lapp eller Porsche i hus ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11599 Skrevet Juli 19, 2010 Sjefs 3'er, men missfostå meg rett! Eg syns 15" bler forlide på golf 3/vento.MEN, e ikkje tyssen alltid fodle? Mulig du syns det, smaken er som baken vettu... Dette blir jo og veldig tyskerstuk, noe som ofte er litt ekstremt for nordmenn... But, I like it... Nå va det heller ikkje noe hint te Berentsen om å kjøba de, han har eg gitt opp for lenge siden... Merke fort når folk ikkje e lystne, men då e det bedre å sei det rett ud... RMane mine går på Rallyen når eg begynne å skru på den, greit at det ser ut som ein tøffe bil mens ein skrur, hjelpe godt på motivasjonen det E spent på om de blir bra på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11600 Skrevet Juli 19, 2010 Stemme dt doffer. Har gitt opp alt så har me felger te ventoen Beklage eg ikkje har sagt någe, mn regna me du forsto dt så.. Heller bruga pengene på einer golfen Va nettopp i løå der Rally golfen din står. Må se å få gang på ann. Ikkje så mye igjen hehe. Synd å la den flotte bilen støva ner. Någen så ska på Tour de Mjøsa treffet i helgå då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...