Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Kor får eg tag i 12 kant 8mm pipe ? biltema hadde isje :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. må vær dårlig utstyr her i skien ;P..

Va faktisk 3 mann fra biltema for å leida itte de =) de har sikkert isje fagbrev!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På linken din te biltema står det: Av CrV-stål. 3/8" firkantfeste. 6-kants Round Corner®- fatning.

Sko ikkje du ha 12kant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du syns det, smaken er som baken vettu...

Dette blir jo og veldig tyskerstuk, noe som ofte er litt ekstremt for nordmenn...

But, I like it...

Nå va det heller ikkje noe hint te Berentsen om å kjøba de, han har eg gitt opp for lenge siden... Merke fort når folk ikkje e lystne, men då e det bedre å sei det rett ud...

RMane mine går på Rallyen når eg begynne å skru på den, greit at det ser ut som ein tøffe bil mens ein skrur, hjelpe godt på motivasjonen det :) E spent på om de blir bra på den...: klø :

Derfor eg sa missforstå mg rett;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller bruga pengene på einer golfen ;) Va nettopp i løå der Rally golfen din står. Må se å få gang på ann. Ikkje så mye igjen :D hehe. Synd å la den flotte bilen støva ner.

Får se ka det blir te, har planer om litt skruing i September med ein godgjeng så har sagt seg villige te å hjelpa,

kan bli artigt.. Øl, skruing og pisspreik :)

Derfor eg sa missforstå mg rett;)

Forstod deg heilt rett eg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se ka det blir te, har planer om litt skruing i September med ein godgjeng så har sagt seg villige te å hjelpa,

kan bli artigt.. Øl, skruing og pisspreik :)

Forstod deg heilt rett eg ;)

Det øvertse der hørtes litt intresant ud;)

Men godt at du forstod at du missforsto meg rett å ikkje missforsto det du forsto:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stussa og på det!..

På linken din te biltema står det: Av CrV-stål. 3/8" firkantfeste. 6-kants Round Corner®- fatning.

Sko ikkje du ha 12kant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko ikkje du ha 12kant?

Nei, ka faen. liv i deg åg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det øvertse der hørtes litt intresant ud;)

Men godt at du forstod at du missforsto meg rett å ikkje missforsto det du forsto:nana:

hehe...ja ikkje sant! :)

Du ska få invitasjon når den tid komme, så kan du få ta med G60en din så me har ein mal : ja :

Trodde me hadde diskutert dette før?

Va det ikkje sånn at de ikkje hadde 12 kant? Eller huske eg feil, va det 10 kant de ikkje hadde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, ka faen. liv i deg åg?

nja litt. såg skikkeli drid ud den turen te usa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja litt. såg skikkeli drid ud den turen te usa.

Ja, va skiielikt ekkel tur. Godt d bare va 2 uke: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har 12-kant, ikkje 10-kant som på OZ. Og ja, ser teksten ikkje stemme, men Biltema har vel omtrent fått seg verdens dårligaste hjemmasia itte dei la om :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg låne mest sannsynlig hjem en tepperenser i morgen, så hvis någen har någe de sko hatt rensa så e eg i verkstedet mitt nesten heile dagen i mårå. bare å ringa hvis du vil svippa oppom ein tur. 901 08 169

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens.. ska fra skien til ålgård om 1 og en halv uke.. Om noen trenger frakt av noge. Og tilbake den helgen til skien igjen.

a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg fuga 2 gange på felgane e isje d tryggast? Kor lenge ska eg venta før eg fuge neste fuga då ? 8 min så d står på tec7'n på øveflade herding?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjell: eg seie bare Tysse-leiren vil snu alle steiner ^^

Andrew: fug 2 gonge ja men usikker på tiå, vent nogen timer å fug ijen :)

Historisk om Tysse frikjennes its gonna be legen... wait for it.... dary!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg tar d imårå tiligt :) tack ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det no morsomt i Stavanger-distriktet mellom 5. og 16. august? Vurderer en liten roadtrip...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Koffer isje bare hiva dritten? Dår e jo ingen så vil ha den der ubrukelige greiå ligavel... Folk legge så møye rart ud på finn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer det no morsomt i Stavanger-distriktet mellom 5. og 16. august? Vurderer en liten roadtrip...

Jepp, har ferie!!! Så hvis du kommer da så regner jeg med at du kommer å griller en dag? Og så kan vi ta et photoshoot med de svarte passatene våres! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.