#11676 Skrevet Juli 30, 2010 Hva må jeg ha med av papir for å få godkjent senkinga på bilen min?? Er det nok med 4hjulskontroll og TÛV og at høyden er stilt innfor det som står i papirene? Må man bestille time i Stavanger eller er det dropin som gjelder (møte opp klokka 7 om morran)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11677 Skrevet Juli 30, 2010 Skal være nokk det ja.. Noen krever lys kontroll men det har jeg bare hørt om. Har også hørt om ventetid på opptill 4 uker, ring de å hør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11678 Skrevet Juli 30, 2010 Er lengre ventetid nå. Jeg fikk ikke time før i begynnelsen av september... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11679 Skrevet Juli 30, 2010 Aotsj... Bilen min kan jo bli avskiltet før den tid Må man ha 4hjulskontroll etter at man har satt på orginalt understell for eu-kontroll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11680 Skrevet Juli 30, 2010 Trenger ikke for å få godkjent. Men det kan jo være en fordel uansett... Blir som regel dyrt i lengden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11681 Skrevet Juli 30, 2010 Trenger ikke for å få godkjent. Men det kan jo være en fordel uansett... Blir som regel dyrt i lengden... vis han ikke orker å bytte over til orginal så må han ha det godkjent før han får bilen eu godkjent;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11682 Skrevet Juli 30, 2010 Men nå spurte han om han måtte ha forstillingskontroll hvis han bytte tebakte te originalt før han vise. På eu sjekke de ikkje om der har vert bytte av understellsdeler, og om der e blitt foretatt forstillingskontroll. Forstillingskontroll kreves for å få godkjent senkesettet i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11683 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg har vært på eu-kontroll og der fikk jeg påpakning på senkesettet. Planen var å få det inn i vognkortet, men siden jeg skulle hatt bilen godkjent innen juni og har fått 2mnd ekstra så tror jeg ikke tiden strekker til for å få det godkjent. Jeg hiver så over til orginalt understell, får bilen eu-godkjent, hiver på senkesettet og tar 4hjulskontroll og setter meg på venteliste hos biltilsynet. En vakker dag er det min tur og da får jeg det skrevet inn i vognkortet. Hvor gammel kan en 4hjulskontroll være for at den skal være gyldig hos biltilsynet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11684 Skrevet Juli 30, 2010 Å herregud, er lei av jobb i dag. Passerte 16,5 time "i dag" (fredag). Sånn. Måtte få det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11685 Skrevet Juli 31, 2010 Da skal leiligheten i huset leies ut. Kjenner du noen som trenger eller trenger du selv så si ifra! http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=23564623&sid=xz0151280560311785y 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11686 Skrevet Juli 31, 2010 Kjempe fin va den ivertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11687 Skrevet Juli 31, 2010 (endret) Da skal leiligheten i huset leies ut. Kjenner du noen som trenger eller trenger du selv så si ifra! http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=23564623&sid=xz0151280560311785y Var det ikke en her i klubben som var på jakt etter plass å bo i Stavanger? Var kanskje kjøp det, og ikke leige. Jeg TROOOOOOOOR det er Eivind Windspoll............. EDIT; Glem det, ting er visst ordnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11688 Skrevet Juli 31, 2010 Å herregud, er lei av jobb i dag. Passerte 16,5 time "i dag" (fredag). Sånn. Måtte få det ut. Å GUU så enige! Snitt timer på 15,5t timer denne uka, onsdag ble 18,5t: eek : Slitsomt med jobb fra 05.45-00.15 for så å være på jobb igjen 06.30. + 0.5 t i kjøring en vei til/fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11689 Skrevet Juli 31, 2010 Digg me ferie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11690 Skrevet Juli 31, 2010 Digg me ferie X2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11691 Skrevet Juli 31, 2010 Digg me ferie X2 HMFR!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11692 Skrevet Juli 31, 2010 E d nogen her så har elle vett om nogen så har innerfront, panser, h+v framskjerm og evt radiator, klimakondensator, frontlykter og fanger te a4 B5 liggane? også baklykter.. avant that is.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11693 Skrevet Juli 31, 2010 E d nogen her så har elle vett om nogen så har innerfront, panser, h+v framskjerm og evt radiator, klimakondensator, frontlykter og fanger te a4 B5 liggane? også baklykter.. avant that is.. Racefix motorsport på mariero har en a4 1,8tq avant stående muligt han selger den i deler den har stått hos han i flere år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11694 Skrevet Juli 31, 2010 Racefix motorsport på mariero har en a4 1,8tq avant stående muligt han selger den i deler den har stått hos han i flere år. Oki, ska sjekka ud... takk for tipset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11695 Skrevet Juli 31, 2010 Frode.... Du har jo baklykte De va jo smmmmmmuuuuuud....HAHAHA Det e lexus "look" så e tingen vettù 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11696 Skrevet Juli 31, 2010 haha ja heilt utrulige.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11697 Skrevet August 1, 2010 Petter: du har vel ikke noe snax til AVF vel? (130tdi 4motion) Skulla hatt litt mere gamp Er vel ikke noe lodding på en slik en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11698 Skrevet August 1, 2010 Petter: du har vel ikke noe snax til AVF vel? (130tdi 4motion) Skulla hatt litt mere gamp Er vel ikke noe lodding på en slik en? Petter og kånå er på Mauritzius (eller kossen det skrives) han er tilbake til helga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11699 Skrevet August 1, 2010 oki Får sende han en ssmsss til helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11700 Skrevet August 1, 2010 Lokallagstreff i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...