#11826 Skrevet August 15, 2010 hvor lenge satt du inne der Øyvind? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11827 Skrevet August 15, 2010 hvor lenge satt du inne der Øyvind? ei natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11828 Skrevet August 15, 2010 Då har eg kjøpt meg 97mod caddy tdi av alle ting: klø : Høres kjekt ud. Såg og på det for noen år siden mens slo det ifra meg. Men har ennå lyst på. Ka farge e den? Någen andre så e klar for litt photoshoot i kveld? Eg sko vært med hadde eg sett det før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11829 Skrevet August 15, 2010 Haha, ja det e nok ein S2. Ska bli ein racer. Einaste probleme, an ser ikje sånn ud inni lengre. Har våre ein form for brann inni an. Motor og alt aent ymse gydd deler e i bra stand... Kosta meg heile 2000 kr! Står OZ racing felger på an *sogle* Finni: Begynne å bli ein del biler i oppkjørselen nå, de kalle det vist Ganddal knoksen. 4 mercedeser (2x230 1x190 1x300) 1 bmw m535i e28 banebil og ein s2 Så det er du som bur der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11830 Skrevet August 15, 2010 Høres kjekt ud. Såg og på det for noen år siden mens slo det ifra meg. Men har ennå lyst på. Ka farge e den? Bilen er rød og pill råtten hehe håpte det gikk an å redde den men nei:p har demontert den i dag tatt ut alt av ledningsnett skal tilpasse motor og driverk i 3er gtd en min blir digg med hydraulisk clutsj og 02a kasse: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11831 Skrevet August 15, 2010 Bilen er rød og pill råtten hehe håpte det gikk an å redde den men nei:p har demontert den i dag tatt ut alt av ledningsnett skal tilpasse motor og driverk i 3er gtd en min blir digg med hydraulisk clutsj og 02a kasse: smil : Kult Det blir nok bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11832 Skrevet August 15, 2010 Kult Det blir nok bra. Håper det men det gjenstår jo å se om eg får det til var sinnsykt med ledninger: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11833 Skrevet August 15, 2010 Håper det men det gjenstår jo å se om eg får det til var sinnsykt med ledninger: eek : Har trua på deg eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11834 Skrevet August 15, 2010 Någen andre så e klar for litt photoshoot i kveld? uff, dette har jeg lest alt for seint noen som har lyst på tirsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11835 Skrevet August 15, 2010 Jobber sent på tirsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11836 Skrevet August 15, 2010 Jobber sent på tirsdag.. mh. da må vi gjør det neste uke. skal torsdag tidlig til tyskland en tur. Kjell, har du ikke fått siste pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11837 Skrevet August 15, 2010 Jo, det hadde jeg tydligvis.. hehe.. PM besvart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11838 Skrevet August 16, 2010 Någen som vett om duganes hiddensprut te ein billige penge? Det må ha antilag og launch control ska funka te s2 me fordeler, og ver passe enkelt å montera for ein hiddennørd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11839 Skrevet August 16, 2010 Någen som vett om duganes hiddensprut te ein billige penge?Det må ha antilag og launch control ska funka te s2 me fordeler, og ver passe enkelt å montera for ein hiddennørd ViPEC V44 http://www.vi-pec.com/page_files/V44.html Selges her: http://www.halandtuning.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11840 Skrevet August 16, 2010 (endret) Da var audien solgt og hentet. Lykke til kjell får håpe du får mindre trøbbel en meg:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11841 Skrevet August 16, 2010 Då va audien kjøpt og henta! Hehe.. Ja, satse på at du he fått det mesta av driden kan du sei.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11842 Skrevet August 16, 2010 Selge 3bg'en nå da eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11843 Skrevet August 17, 2010 Jepp, den blir nok solgt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11844 Skrevet August 17, 2010 ViPEC V44 http://www.vi-pec.com/page_files/V44.html Selges her: http://www.halandtuning.no/ Thank you. Ser ut som det blir ViPEC V44. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11845 Skrevet August 17, 2010 Thank you. Ser ut som det blir ViPEC V44. Bare hyggelig! D e bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11846 Skrevet August 17, 2010 Snakke du om erfaring anågende det sprutet siden anbefale det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11847 Skrevet August 17, 2010 Kjell kan ikkje du slå deg te ro me en bil snart ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11848 Skrevet August 17, 2010 Snakke du om erfaring anågende det sprutet siden anbefale det? Har isje hatt d sjøl, men har mange kompiser så har\har hatt d og vert meget fornøyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11849 Skrevet August 17, 2010 Kjell kan ikkje du slå deg te ro me en bil snart ? Når eg fer meg den bilen eg egentlig vil ha så ska eg det.. A4 B8 3.0TDI.. Då ska eg heller slå meg t ro eit par år. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11850 Skrevet August 17, 2010 Når eg fer meg den bilen eg egentlig vil ha så ska eg det.. A4 B8 3.0TDI.. Då ska eg heller slå meg t ro eit par år. Hehe.. yeah.. right... har nok hørt noe lignende et par ganger nå.. Fordelen er jo at kanskje staten setter ned prisen på omregisteringer, iom at Kjell har sponsa inn såpass mye de siste 2 årene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...